تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۴۴۸۶۰۸
ادعاهای رسانه‌های غربی؛

دکترها پوتین را جواب کردند و ۳ سال دیگر می‌میرد؟ / اولین واکنش رسمی روسیه

۰
دکترها پوتین را جواب کردند و ۳ سال دیگر می‌میرد؟
کبنا ؛وزیر امور خارجه روسیه به ادعاهای رسانه‌های غربی درباره بیمار بودن رئیس جمهور این کشور واکنش نشان داد.
به گزارش کبنا به نقل از همشهری آنلاین، «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه به دروغ‌پراکنی رسانه‌های انگلیسی درباره «ابتلای رئیس جمهور روسیه به سرطان» واکنش نشان داد.
شماری از روزنامه‌های انگلیس از جمله «استاندارد» و «میرِر» در راستای تشدید جنگ رسانه‌ای علیه روسیه، طی هفته‌های اخیر ادعاهایی درباره ابتلای «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه به سرطان منتشر کرده بودند.
این روزنامه‌ها طیف مختلفی از بیماری‌ها از جمله سرطان خون و ابتلا به تومور مغزی را در شایعات خود آورده‌ بودند و در موج جدید این شایعه‌پراکنی نوشتند، پوتین «در حال از دست دادن بینایی» بوده و دکترها به او گفته‌اند «تا سه سال دیگر بیشتر زنده نیست».
روزنامه «دیلی میل» روز گذشته (یکشنبه) به نقل از یک مأمور سرویس امنیت فدرال روسیه که نمی‌خواسته نامش فاش شود نوشت: «وضعیت رئیس جمهور روسیه به‌دلیل ابتلا به سرطان بدخیم رو به وخامت است».
 رسانه‌های انگلیسی پیش از این و در راستای تشدید جنگ رسانه‌ای علیه روسیه بابت شروع جنگ اوکراین مدعی شده بودند با توجه به بیماری شدید پوتین، برخی نزدیکانش در صدد کودتا علیه وی هستند.
به نوشته وبگاه خبری «هیل»، لاوروف روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه TF۱ فرانسه گمانه‌زنی‌ها درباره بیماری پوتین را رد کرد و گفت هر فرد عاقلی می‌تواند ببیند که رئیس جمهور روسیه از سلامت خوبی برخوردار است.
وزیر امور خارجه روسیه گفت: «رئیس جمهور پوتین هر روز در میان عموم حاضر می‌شود. می‌توانید او را بر روی صفحه‌های تلویزیون ببینید، سخنرانی‌های او را بخوانید و به آن‌ها گوش دهید. فکر نمی‌کنم افراد عاقل بتوانند نشانه‌ای از بیماری در این مرد ببینند».
نام شما

آدرس ايميل شما

کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

اولین خروش رسانه‌ای شهرداری علی‌رضا زاکانی پر کردن بیلبوردهای تبلیغاتی شهر تهران با گزارش ...
وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان‌ تهران، وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ...
شوک روسی به فولاد ایران

شوک روسی به فولاد ایران

روسیه پس از نفت، بازار فولاد را هم از چنگ ایران درآورد. با تهاجم روسیه به اوکراین، آمریکا ...
1