تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۳۵
کد مطلب : ۴۴۸۵۹۴
کبنا گزارش می دهد؛

پروژه ورودی های دهدشت همچنان اندر خم یک کوچه است

۱
پروژه ورودی های دهدشت همچنان اندر خم یک کوچه است
کبنا ؛نشست پیگیری مشکلات پروژه ای ادارات شهرستان کهگیلویه با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران استانی و شهرستانی در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام سید محمد موحد در این نشست با بیان اینکه مسئولیت هایی که بر عهده ما گذاشته شده است یک امانت است افزود: اگر از دیدگاه مسئولیت پذیری گام برداریم ،که در راستای یک تکلیف الهی قدم برداشته باشیم و به وظیفه خود عمل کرده باشیم،خیر هر دو دنیا نصیب ما می شود.
نماینده شهرستان‌های کهگیلویه‌، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی افزود: با وجود این ورودی ها و مبلمان شهری، دهدشت تبدیل به شهر ارواح شده است.
وی با بیان اینکه چندین ماه از کلنگ زنی برخی از پروژه ورودی های دهدشت میگذرد ،اما همچنان اندر خم یک کوچه است افزود:وقتی هزینه ای صرف میشود و کاری اعمال می شود،باید آثار عملی آن باید در منظر مردم روشن شود. 
موحد با اشاره به اینکه بنده ناظری هستم که در خیلی جاها در کنار شما به عنوان یک مجری گام برداشتم و هر کجا احساس شد لازم است ورود پیدا کردم. افزود: کسی که گام بردارد برای حل مشکلات مردم، با تمام توان همکاری و همراهی می کنم.
وی با اشاره به اینکه برخی از معضلات بر میگردد به عملکرد مدیر گفت: کسی که نامه وزیر را باید عملی کند و پاشنه در مسئول و متولی را به صدا در بیاورد مدیر مربوطه است، من باید در وزارت داد بزنم، اگر بخواهم همه کارها را من پیگیری کنم که باید مجلس را تعطیل کنم.
اگر قرار است ما یک مسئولیتی را برعهده بگیریم و کاری انجام بدهیم، و برای آن نقشی ایفا نکنیم شرعاً مدیون هستیم.
وی با اشاره به پروژه زیرگذر دهدشت گفت: این پروژه یکی از مطالب اساسی ماست که باید تکلیفش روشن بشود و بع مرحله بهره‌برداری برسد.
کسی که میخواهد لقب مدیر جهادی بگیرد باید شرایط ( کارآمد، جهش ، آثار عملش ..) با یک مدیر عادی فرق کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

اولین خروش رسانه‌ای شهرداری علی‌رضا زاکانی پر کردن بیلبوردهای تبلیغاتی شهر تهران با گزارش ...
وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان‌ تهران، وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ...
شوک روسی به فولاد ایران

شوک روسی به فولاد ایران

روسیه پس از نفت، بازار فولاد را هم از چنگ ایران درآورد. با تهاجم روسیه به اوکراین، آمریکا ...
1