تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب : ۴۴۸۵۷۸
کبنا بررسی کرد؛

مدیران بی‌برنامه در کهگیلویه و بویراحمد!

۵
۱
مدیران بی‌برنامه در کهگیلویه و بویراحمد!
کبنا ؛
پیش‌شرط تصدی پست‌های مدیریتی ارائه برنامه است. پربیراه نخواهد بود بخش زیادی از عدم توسعه یافتگی کهگیلویه و بویراحمد را ناشی از همین بی‌برنامگی مدیران دانست.
به گزارش کبنا، یکی از مهمترین معیارها برای انتخاب و انتصاب مدیران در سطوح مختلف از خرد و میانی تا کلان، برخورداری از طرح و برنامه است. در واقع در تغییر پست‌های مدیریتی، بدیهی‌ترین اصل، افزایش بهره‌وری و کارایی در آن است. نیل به بهره‌وری نیز بدون داشتن برنامه امکانپذیر نخواهد بود.
اما در اقدامی عجیب، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای برنامه‌ریزی (8 خرداد 1400) خطاب به مدیران و فرماندار استان گفت: هر کسی ایده و فکری برای تحول در اقتصاد استان دارد ارائه کند تا در حوزه اشتغال و تولید استان کهگیلویه و بویراخمد تغییر ایجاد شود.
شاید در وهله نخست، این جملات نه تنها عجیب نباشند، بلکه از نظر برخی حتی تحسین‌برانگیز نیز باشند. اما باید گفت وقتی استاندار حالا خطاب به مدیران و فرمانداران چنین جملاتی را بر زبان می‌آورد، به معنای آن است که این افراد از قبل برنامه‌ای نداشته‌اند. چرا که اگر از پیش برنامه‌ می‌داشتند و استاندار به شرط داشتن برنامه، آنها را منصوب می‌کرد، دیگر گفتن چنین جملاتی در جلسه شورای برنامه‌ریزی محلی از اعراب نداشت.
اگر برخی از مدیران و فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌ خاصی ارائه نداده‌اند، هم‌اکنون نیز نمی‌توانند دست به برنامه‌سازی بزنند. چرا که پیش‌شرط تصدی پست‌های مدیریتی ارائه برنامه است. پربیراه نخواهد بود بخش زیادی از عدم توسعه یافتگی کهگیلویه و بویراحمد را ناشی از همین بی‌برنامگی مدیران دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما

بهرامیان
Iran, Islamic Republic of
استاندار دوام نمیاره یک انسان ساده و دلسوز که نمیداند در میدان نماینده ها دارد بازی میکند. باید جسارت داشته باشد و نیروهای قوی، قدر و برجسته را به کار گیرد. آزموده را دوباره آزمودن‌خطاست..
Iran, Islamic Republic of
واقعا کبنا جان گل گفتی،،نمونه بارز این مدیران بی برنامه ، رسول چراغ سحر!! مدیر تامین اجتماعیه که ضعیف ترین عملکرد و داشته تا الان
Iran, Islamic Republic of
مدیرانی که بیشتر ساعات اداری از بس خسته اند و شبها نمی خوابن در اتاق کار خود کارشون خوابیدنه...
ولی شبها بیدارن و دنبال کار سیاسی و نقشه کشیدن هستن...
اخلافیات و اصول اولیه مدیر بودن را هم رعایت نمی کنن...
Iran, Islamic Republic of
مطلب جالبی نوشته اید.
صحبت استاندار هم جالبتر از آن.
فاجعه ای بنام مدیران بی برنامه و نالایق سالهاست گریبان استان را گرفته . تا کنون درصدی از مدیران لیاقت و برنامه نداشتند ولی الان متاسفانه بجز یکی دو نفر همگی نالایق و بی برنامه و دچار روزمرگی
با این جمله استاندار می توان کاملا فهمید که حتی یک نظر و پیشنهاد هم نمی توان از مدیران فعلی انتظار داشت.
یعنی آقای احمدزاده به یک پیشنهاد هم راضی می باشد.
خدا رحم کند به آینده استان
وسلام نامه تمام
صراحت
Iran, Islamic Republic of
بابا از کدام مدیران صحبت میکنید مدیرانی که الفبای مدیریت را به قول خودتان بلد نیستند به والله همه اینها فشار است به این مردم بروید و از خود کارمندان ان اداره از طریق پرسشنامه تحقیق کنید ببینید چند درصد راضیند
کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

اولین خروش رسانه‌ای شهرداری علی‌رضا زاکانی پر کردن بیلبوردهای تبلیغاتی شهر تهران با گزارش ...
وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان‌ تهران، وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ...
شوک روسی به فولاد ایران

شوک روسی به فولاد ایران

روسیه پس از نفت، بازار فولاد را هم از چنگ ایران درآورد. با تهاجم روسیه به اوکراین، آمریکا ...
1