کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا بررسی کرد؛

مدیران بی‌برنامه در کهگیلویه و بویراحمد!

9 خرداد 1401 ساعت 19:15

پیش‌شرط تصدی پست‌های مدیریتی ارائه برنامه است. پربیراه نخواهد بود بخش زیادی از عدم توسعه یافتگی کهگیلویه و بویراحمد را ناشی از همین بی‌برنامگی مدیران دانست.


پیش‌شرط تصدی پست‌های مدیریتی ارائه برنامه است. پربیراه نخواهد بود بخش زیادی از عدم توسعه یافتگی کهگیلویه و بویراحمد را ناشی از همین بی‌برنامگی مدیران دانست.
به گزارش کبنا، یکی از مهمترین معیارها برای انتخاب و انتصاب مدیران در سطوح مختلف از خرد و میانی تا کلان، برخورداری از طرح و برنامه است. در واقع در تغییر پست‌های مدیریتی، بدیهی‌ترین اصل، افزایش بهره‌وری و کارایی در آن است. نیل به بهره‌وری نیز بدون داشتن برنامه امکانپذیر نخواهد بود.
اما در اقدامی عجیب، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای برنامه‌ریزی (8 خرداد 1400) خطاب به مدیران و فرماندار استان گفت: هر کسی ایده و فکری برای تحول در اقتصاد استان دارد ارائه کند تا در حوزه اشتغال و تولید استان کهگیلویه و بویراخمد تغییر ایجاد شود.
شاید در وهله نخست، این جملات نه تنها عجیب نباشند، بلکه از نظر برخی حتی تحسین‌برانگیز نیز باشند. اما باید گفت وقتی استاندار حالا خطاب به مدیران و فرمانداران چنین جملاتی را بر زبان می‌آورد، به معنای آن است که این افراد از قبل برنامه‌ای نداشته‌اند. چرا که اگر از پیش برنامه‌ می‌داشتند و استاندار به شرط داشتن برنامه، آنها را منصوب می‌کرد، دیگر گفتن چنین جملاتی در جلسه شورای برنامه‌ریزی محلی از اعراب نداشت.
اگر برخی از مدیران و فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌ خاصی ارائه نداده‌اند، هم‌اکنون نیز نمی‌توانند دست به برنامه‌سازی بزنند. چرا که پیش‌شرط تصدی پست‌های مدیریتی ارائه برنامه است. پربیراه نخواهد بود بخش زیادی از عدم توسعه یافتگی کهگیلویه و بویراحمد را ناشی از همین بی‌برنامگی مدیران دانست.


کد مطلب: 448578

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/448578/مدیران-بی-برنامه-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1