تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب : ۴۴۸۳۶۰
در راستای حمایت از اقدامات فرماندار لنده

بیانیه کانون هم اندیشی جوانان انقلابی لنده در حمایت از اقدامات فرماندار لنده

۰
بیانیه کانون هم اندیشی جوانان انقلابی لنده در حمایت از اقدامات فرماندار لنده
کبنا ؛کانون هم اندیشی جوانان انقلابی در حمایت از جلال دانش فرماندار لنده بیانیه‌ای صادر کرد.
به گزارش کبنا نیوز؛ متن بیانه‌ی کانون هم اندیشی جوانان انقلابی به شرح زیر است.
هوالبصیر
توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته‌ترین مردم در نظام مقدس اسلامی فرصت گران بها و پر افتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت، و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در جهت جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و مؤثر به مردم نهایت استفاده را ببرند.
با این توصیف بر خود وظیفه دانستیم از فرماندار ارزشمند، ولایی، و جوان انقلابی، برادر گرامی حاج جلال دانش  خاضعانه سپاسگذاری نموده و نصرت الهی را در ادامه این وظیفه خطیر برایشان مسئلت داریم.
در همین ارتباط چند مطلب را قابل ذکر دانسته که ذیلاً بدان اشاره می‌گردد.
۱) از خدمات ومطالبات انقلابی وبه حق برای مردم  رجای واثق داریم تا زمانی که ان شاء الله با همین روحیه انقلابی، ولایی، جهادی و بدور از هرگونه صف بندی‌های جناحی در اندیشه و خدمات رسانی به مردم شریف و عزتمند لنده عزیز باشید.
از تعامل و حمایت آحاد مردم شریف، دلسوزان نظام، پیشکسوتان عرصه جهاد، کلیه گروه‌ها و تشکل‌های همسوی انقلابی و ولایی شهرستان برخوردار بوده و در اهداف بلند تعریف شده (تعالی شهرستان لنده) توفیق روزافزون خواهید داشت.
۲) اشرافیت و نظارت جدی و مستمر بر عملکرد دستگاه‌های این شهرستان ودغدغه انتصاب مدیران جوان، جهادی و انقلابی در رأس هرم با اخذ مشاوره از نخبگان، متخصصان، پیشکسوتان انقلابی و سایر اقشار دلسوز، مطالبه اصلی و جدی مردم شهید پرور و بزرگوار لنده بوده و از تفرقه و تشتت، برائت جسته و در راستای تقویت تعامل، وفاق و همدلی همه‌ی دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهر لنده در چارچوب قانون و مقررات با جنابعالی همراه خواهند بود.
 مع الوصف ضمن خالصانه‌ترین تبریک به خاطر خدمات وپیگیری های مطالبات مردم، به جنابعالی و آرزوی توفیق در این سنگر خطیر مدیریتی، کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده و تشکل‌های همسو آمادگی کامل برای تحقق مأموریت‌هایتان در این جایگاه (تعالی در همه ابعاد، خدمت به مردم شریف این شهرستان و حراست از آرمان‌های امام ره و منویات مقام عظمای ولایت و سیره شهدای والا مقام) را داشته و عندالزوم از هیچگونه تعامل و تلاش دریغ نخواهیم داشت.
در خاتمه از همه احاد مردم، تشکل‌ها، طوایف، وجناح های سیاسی خواهشمندیم برای تحقق اهداف دولت انقلابی ومردمی از هیچ کوشش وکمکی به فرماندار جوان، انقلابی، دلسوز، مطالبگر ومردمدار دریغ نفرمایید، خصوصاً انتظار می‌رود صاحبان قلم و اندیشه بر حسب رسالت واقعی خود، نقدهای سازنده و منصفانه، برنامه‌های اجرایی و پیشنهاداتی را که می‌تواند عامل برون رفت از وضع موجود و  توسعه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی شهرستان گردد، بدور از مناقشات شخصی و جناحی در فضایی علمی و منطقی به سمع و نظر مسئولان شهری رسانند، که قطعاً ضمن رسیدگی، موجبات  رشد و تعالی  شهرستان را به دنبال خواهد داشت.
ان شاء الله که پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران با پرچم انقلاب امام زمان عج گره خواهد خورد. 
خدایا چنان کن سرانجام کار 
تو خشنود باشی و ما رستگار
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

اولین خروش رسانه‌ای شهرداری علی‌رضا زاکانی پر کردن بیلبوردهای تبلیغاتی شهر تهران با گزارش ...
وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان‌ تهران، وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ...
شوک روسی به فولاد ایران

شوک روسی به فولاد ایران

روسیه پس از نفت، بازار فولاد را هم از چنگ ایران درآورد. با تهاجم روسیه به اوکراین، آمریکا ...
1