تاریخ انتشار
شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۴۴۸۲۲۱
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خبرداد:

برخورداری مردم روستاهای سادات محمودی از پوشش ارتباطی مطلوب و اینترنت پرسرعت

۰
برخورداری مردم روستاهای سادات محمودی از پوشش ارتباطی مطلوب و اینترنت پرسرعت
کبنا ؛نشست شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با مدیران صدا و سیمای استان با هدف افزایش تعاملات و همکاری های فی مابین در یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه وبویراحمد، سیدمحمودرادمنش مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان امروز شنبه (31 اردیبهشت ماه 1401) با اشاره به جایگاه مهم رسانه ملی، از خدمات این مجموعه پرتلاش در استان قدردانی کرد.
نماینده ارشد وزارت ارتباطات در استان همکاری های بین دومجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات و صداوسیما را در دو حوزه فنی وتخصصی و رسانه ای عنوان کرد و افزود: الحمدلله شاهد افزایش بیش از پیش همکاری ها و تعاملات فی مابین هستیم.
رادمنش از آمادگی مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برای افزایش سطح همکاری ها با صداوسیمای استان خبر داد وگفت: در بسیاری از حوزه های فنی فعالیت های مشترکی در حال انجام است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بر لزوم همکاری واحدهای تابعه وزارت ارتباطات در استان با صداوسیما تأکید کرد و افزود: ضروری است رسانه ملی به عنوان رکن اطلاع رسانی خدمات نظام ، مورد حمایت همه بخش های دولتی و مردمی باشد.
این مقام مسئول گفت: در برخی از نقاط برای استفاده مردم شریف مناطق محروم امکانات و تجهیزات به اشتراک گذاشته می شوند.
رادمنش با اشاره به گره بوجودآمده در خدمات رسانی حوزه ارتباطی به مردم شریف روستاهای جلاله سادات محمودی افزود: الحمدلله این گره با حسن توجه مسئولین صداوسیمای استان گشوده شد و در روزهای آینده، مردم این مناطق از نعمت اینترنت پرسرعت و ارتباط باکیفیت بهره مند می شوند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان میزان اعتبار سایت ارتباطی روستای جلاله را 40 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این اعتبار از محل طرح uso و توسط وزارت ارتباطات تأمین شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

شوک روسی به فولاد ایران

شوک روسی به فولاد ایران

روسیه پس از نفت، بازار فولاد را هم از چنگ ایران درآورد. با تهاجم روسیه به اوکراین، آمریکا ...
هشدار «اتحاد ملت» به دولت

هشدار «اتحاد ملت» به دولت

حزب اصلاح‌طلب اتحاد ملت در واكنش به برنامه‌ دولت در خصوص رهاسازي قيمت‌ها، بيانيه‌اي انتقادي ...
قوای سه‌گانه شفاف می‌شود

قوای سه‌گانه شفاف می‌شود

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني، گزارش کميسيون امور داخلي کشور و شورا‌ها در ...
1