تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۲
کد مطلب : ۴۴۸۱۵۸
کبنا گزارش می‌دهد؛

شهروندانی که قربانی اختلاف بین سازمان اقتصادی کوثر و شهرداری یاسوج شده‌اند / آقای استاندار کار بزرگ می‌خواهید بسم‌الله (+ یک پیشنهاد)

۷
۰
شهروندانی که قربانی اختلاف بین سازمان اقتصادی کوثر و شهرداری یاسوج شده‌اند / آقای استاندار کار بزرگ می‌خواهید بسم‌الله (+ یک پیشنهاد)
کبنا ؛
در پروژه‌ای که قرار بود با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان دو سالن سینما، رستوران و پارکینگ احداث شود، جز داغی بر پیشانی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد چیزی از آن نمانده است. اینکه از بخش شدن توت‌نده سخن گفته می‌شود، ولی چنین پروژه‌هایی رها می‌شوند، بسیار جای سؤال دارد. هنوز در مارگون نماینده ادارات مستقر نشده است، فرماندار آن پروازی است. شهر باشت نیز در کما است. آیا بهتر نیست به جای چنین ادعاهایی همین شهرهای موجود ساماندهی و پروژه‌های نیمه‌کاره تکمیل شوند؟ 
به گزارش کبنا، قریب به 6 سال پیش، استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد از ساخت بزرگترین مجتمع فرهنگی، تجاری و رفاهی در زمین تامین اجتماعی خیابان فردوسی یاسوج خبر داد که قرار بود با مشارکت مؤسسه اقتصادی کوثر پروژه‌ای با هدف ایجاد اشتغال برای ۳ هزار نفر احداث شود.
این پروژه که گفته می‌شد در مساحت ۲۰ هزار متر مربع و زیربنای ۸۵ هزار متر مربع در ۶ طبقه و کمتر از سه سال احداث شود، هنوز تکمیل نشده است.
گفتنی است پروژه بزرگی که تنها گودبرداری آن انجام شده است بر اثر اختلاف بین سازمان اقتصادی کوثر و شهرداری یاسوج نیمه‌کاره رها شده و چهره شهر را بر هم زده است.
در این پروژه که قرار بود با اعتباری حدود ۳۰۰ میلیارد تومان دو سالن سینما، رستوران و پارکینگ احداث شود، جز داغی بر پیشانی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد چیزی از آن نمانده است.
یکی دیگر از این پروژه‌ها که در مرکز شهر یاسوج و هفت تیر قرار دارد نیز جز حصارکشی دور آن، خبری از تکمیل و بهره‌برداری‌اش شنیده نمی‌شود.
گفتنی است که اغلب پروژه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد نیمه‌کاره رها می‌شوند و جز افتتاح و تخصیص اعتبار به آن، اقدام دیگری در پیشبرد و تکمیل پروژه صورت نمی‌گیرد.
عدم اتمام این پروژه‌ها و رها کردن آنها، علاوه بر آسیب زدن به سرمایه استان، میل به سرمایه‌گذاری را کاهش داده و فشار روانی زیادی را بر شهروندان متحمل می‌کند.

از احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتظار می‌رود ضمن پیگیری این پروژه‌ها، اجازه ندهد اینچنین ساده سرمایه‌های کهگیلویه و بویراحمد بر باد روند. در حالی که استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست‌های استانی از کارهای بزرگ یاد می‌کند، پیگیری این پروژه را می‌توان کاری بزرگ دانست. اینکه از بخش شدن توت‌نده سخن گفته می‌شود، ولی چنین پروژه‌هایی رها می‌شوند، بسیار جای سؤال دارد. هنوز در مارگون نماینده ادارات مستقر نشده است، فرماندار آن پروازی است. شهر باشت نیز در کما است. آیا بهتر نیست به جای چنین ادعاهایی همین شهرهای موجود ساماندهی و پروژه‌های نیمه‌کاره تکمیل شوند؟ روشن نیست مستند چنین ادعاهایی چیست؛ باید پرسید آیا با وزارت کشور در این زمینه هماهنگی شده است؟ آیا بهتر نیست به جای طرح این موارد، مسائل این بخش‌ها و مناطق حل شوند؟
آقای استاندار پیشنهاد می‌شود به جای طرح چنین ادعاهایی، یکی از شهرداران اقماری چهل ساله گذشته شهر اصفهان را به وزیر کشور پیشنهاد دهید تا شهر یاسوج را از بن‌بست‌هایی که در آن وجود دارد خارج کند. 
نام شما

آدرس ايميل شما

بهرام
Iran, Islamic Republic of
دیگه شهردار مورد حمایت آقای دکتر روشنفکر از این بهتر نمیشه
وقتی نماینده به فرماندار سابق فشار می‌آورد که یوسفی کاندید شورای شهر قبول نشود و شورا را انحصار طلب بکند و شهردار ناکارآمد چهارسال گذشته را انتخاب کنند بهتر از این نمیشه
نماینده ضعیف شهردار و مدیران ضعیف میخواهد تا گوش بهش کنند
شما بگو خان
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع خود شهردار کنونی انتصاب نماینده و شورای شهر هستند که حامی نماینده بودن
Romania
شیر مادر حلالت
سعید دستنظر
Iran, Islamic Republic of
جای تاسف داره من میگم تااستان ماطایفه گری هست همینجوره
حسن
Iran, Islamic Republic of
با سلام.اگه خیلی زرنگ و کارکن هستن و میخوان بخشداری جدید اضافه کنند. بهترین مثال سادات محمودی بدونه پارتی با ۳۷ روستا و جمعیت بیش از ۳۰ هزار نفر هست که با گذشت ۴۲ سال از انقلاب هیچگونه اداره دولتی در ان وجود ندارد .پس لطفا اگه میخواین کار کنید و خدایی باشه بسم الله.
Iran, Islamic Republic of
سلام، این پروژه ظاهرش به نام رستوران، پارکینگ و مجتمع فرهنگی است، مرکز شهر خودش همین الان هم قفله!!11 با این برج ها که دیگه جایی برای نفس کشیدن در مرکز شهر هم نیست، پیشنهاد میشه، شهرداری با اراضی دیگه معوض بده و اینجا را تبدیل به پارکینگ طبقاتی در زیر زمین و همکف را هم فضای سبز کنه.
Iran, Islamic Republic of
تا وقتی اکبری و آشنا و احمدی کیش در شورا باشند روال به همین منوال هست
انتظاری از شهردار منتخب این شورای ضعیف نیست
تمام
شوک روسی به فولاد ایران

شوک روسی به فولاد ایران

روسیه پس از نفت، بازار فولاد را هم از چنگ ایران درآورد. با تهاجم روسیه به اوکراین، آمریکا ...
هشدار «اتحاد ملت» به دولت

هشدار «اتحاد ملت» به دولت

حزب اصلاح‌طلب اتحاد ملت در واكنش به برنامه‌ دولت در خصوص رهاسازي قيمت‌ها، بيانيه‌اي انتقادي ...
قوای سه‌گانه شفاف می‌شود

قوای سه‌گانه شفاف می‌شود

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني، گزارش کميسيون امور داخلي کشور و شورا‌ها در ...
1