تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : ۴۴۷۸۴۵
استاندار کهگیلویه و بویراحمد

اقدامات رئیس جمهور آغازگر تحول اقتصادی است/ معیشت مردم با قطع دست دلالان بهبود می یابد

۰
اقدامات رئیس جمهور آغازگر تحول اقتصادی است/ معیشت مردم با قطع دست دلالان بهبود می یابد
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مردم گفت: با اصلاح ارز ترجیحی و مردمی شدن یارانه‌ها دست دلالان قطع و معیشت مردم بهبود می یابد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سیدعلی احمدزاده امروز سه شنبه (20 اردیبهشت ماه 1401) در نشست تعاملی با اعضای اتاق اصناف یاسوج در خصوص طرح مردمی سازی یارانه ها و پرداخت عادلانه به مردم گفت: این طرح به عنوان یک بحث محوری در اقتصاد کشور قلمداد شده است.
 رئیس جمهور شب گذشته با مردم صحبت کردند و همه اهداف و ضروریات این طرح را به خوبی بیان کردند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: سالهاست که در کشور دلسوزان نظام و اقتصاددانان درگیر و معتقدند اقتصاد ایران با یک توافق همگانی به تحول و جراحی بزرگ نیاز دارد و باید کاری در کشور در خصوص هدفمندی یارانه ها اجرا  و یارانه ها در جای خودش هزینه شود.
 وی بیان کرد: اجرای این طرح در دولت ها مطرح بود اما آنها به خاطر اینکه محبوبیتشان کم نشود جرات اجرای آن را نداشته حتی بارها در دولت ها و دولت گذشته این موضوع مطرح شد که جلوی هدررفت ها گرفته شود اما چنین اقدامی صورت نگرفت.
استاندار گفت: این تصمیم ملی در دولت آیت الله رئیسی گرفته شده و همه قبول دارند که این طرح یک ضرورت است و عده‌ای از طرفداران دولت مخالف اجرای طرح بودند چرا که معتقداند بر محبوبیت رئیس جمهور تاثیر گذار است.

 وی ادامه داد: عده‌ای دیگر باز مسائل کشور را به برجام گره زدند و گفتند اجازه دهید مذاکرات با اروپا به نتیجه برسد اما رئیس جمهور مصلحت کشور و ملت را در نظر گرفتند و به فکر خود نبودند و این همانی کار و بینش جهادی زمان جنگ است.
احمدزاده با بیان اینکه، اقدام رئیس جمهور آغاز تحول اقتصادی در کشور است، بیان کرد: گرایش دیگری که دولت کنونی به ما یاد داد این است که خطای محض است که اقتصاد کشور را کاملا به نگاه های بیرونی و برجامی گره بزنیم و این ما هستیم که باید برای اقتصاد و برجام تصمیم بگیریم.
استاندار ابراز داشت: مردم بدانند با مردمی سازی یارانه ها و اصلاح اقتصاد کشور دست دلالان کوتاه و معیشت آنها بهبود پیدا می کند.
وی ادامه داد: روش یارانه ای گذشته کدام فقیر را از فقر نجات داده است نه اینکه عده‌ای که وضع خوبی داشتند وضعیت شان بهتر شد و آنهایی که محروم بودند محترومتر شدند.
احمدزاده خاطرنشان کرد: مردمی سازی یارانه ها زیربنای تحول اقتصادی است لذا مصلحت آینده کشور و نظام است و مردم منتظر تحولات بزرگتر باشند.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

اتهام همکاری معلمان بازداشتی با منافقین صحت ندارد/ پیگیری قضایی خواهیم کرد

اتهام همکاری معلمان بازداشتی با منافقین صحت ندارد/ پیگیری قضایی خواهیم کرد

وکیل محمد حبیبی و 3 تن از معلمان بازداشتی با تکذیب اتهام همکاری آنان با گروهک منافقین،...
شکر تلخ

شکر تلخ

دلار ارزان واردات، قیمت پایین کالا و قاچاق کلیدواژه‌هایی هستند که دولت با آن قیمت‌ها ...
زید آبادی: آنچه نباید می‌شد! / گرگ‌ها در برهوت در پی‌مان گذاشته‌اند!

زید آبادی: آنچه نباید می‌شد! / گرگ‌ها در برهوت در پی‌مان گذاشته‌اند!

احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی خود نوشت: ولایتی به صراحت اعلام کرد که نهادهای مدنی تهدیدی ...
1