تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۴۴۷۷۱۲
با صدور پیامی مطرح شد

پیام تبریک بخشدار پاتاوه به مناسبت سالروز بسیج سازندگی

۳
۳
پیام تبریک بخشدار پاتاوه به مناسبت سالروز بسیج سازندگی
کبنا ؛ سید فاضل پورخسرو بخشدار بخش پاتاوه به مناسبت سالروز تأسیس بسیج سازندگی پیام تبریک صادر کرد.
به گزارش کبنا، این پیام به شرح زیر است.
بسم الله الرحمن الرحیم
۱۷ اردیبهشت ۱۳۷۹ یادآور یکی از تدابیر تاریخی، آینده ساز و دوراندیشانه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بوده که بر تارک آن نام بسیج و بسیج سازندگی درخشنده و الهام‌بخش است.
تشکیل سازمان بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است که به‌عنوان نماد حرکت جهادی و محرومیت زدایی و خدمت به مردم در مقاطع حساس و مهم کشور است بحمدالله بسیج سازندگی در دوران خدمت خود توانسته با نگاه به داخل و توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای درونی کشور و با فرهنگ و تفکر بسیجی و عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا در جهت تحقق آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی همچون محرومیت زدایی و کمک به مستضعفین گام‌های بزرگ و پر افتخاری را بردارد.
بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت انقلاب اسلامی جوانان ایران اسلامی است و توانسته با تفکر جهادی در عرصه‌های مورد نیاز و حساس انقلاب اسلامی همچون زدودن چهره محرومیت از مناطق محروم کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارد. لذا امروز پس از گذشت بیش از 22 سال از عمر خود با درک شرایط کشور و نیاز به حمایت از اقتصاد منهای نفت، حرکت در مسیر حمایت از شعار سال را رسالت اصلی خود می‌داند و با تمام توان خود برای تحقق این اصل مهم و مورد تاکید فرماندهی معظم کل قوا حرکت خواهد کرد.
تردیدی نیست عملیات روانی و هجمه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمنان و استکبار جهانی و بدخواهان داخلی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حقیقت مقابله باصلابت، موفقیت و نقش‌آفرینی تعیین‌کننده و مخلصانه جهادگران در صحنه محرومیت زدایی و استقلال کشور بوده که بحمدالله با هوشمندی و بصیرت ملت فهیم ایران اسلامی، عقیم و ناکارآمدی آن بر همگان روشن و مشخص شده است. امروز بسیج سازندگی با تعریف جدیدی از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور، باحضور آگاهانه، تعیین‌کننده، متعهدانه و بابصیرت خود، تجلی عشق و دلدادگی و نماد عزت، اقتدار، ولایت‌مداری، ایثار و فداکاری در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته و همچنان هوشمندانه در صحنه خدمت رسانی به ملت شریف ایران با تبعیت از فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، مجاهدت و تلاش مخلصانه داشته؛ که روز به روز نیز شاهد گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی این یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) در بین جوانان ایران اسلامی باشیم.
ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاتاوه در راستای اجرای این اهداف و منویات مقدس مقام عظمای ولایت اقدام به راه اندازی گروه‌های جهادی تخصصی در مناطق محروم و روستاهای بخش در شهرستان دنا به انجام فعالیت‌هایی از قبیل برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی و تربیتی و مشاوره و اشتغال وعمرانی و اهدا بسته‌های معیشتی به خانواده‌های بی بضاعت اقدام نموده و استمرار فعالیتهایشان چشمگیر است وگامی بلند در این راستا را برداشته است.
در پایان از تلاش‌های همه‌ی جهادگران بسیجی ومخلص و همیشه در صحنه به خصوص مجاهدت‌های شما جهادگران ولایتمدار در جهت کمک رسانی به مناطق زلزله زده سی سخت و تلاش جهادی اخیر در مناطق سیل زده خوزستان و زلزله کرمانشاه زحمات فراوانی کشیدید و در جهت رفع محرومیت قدم برداشتید ممنون و متشکریم.
خداوند به آنانکه بی ریا جهت خدمت به خلق گام برمیدادند سعادت دنیا وعقبی عنایت بفرماید.
والعاقبه للمتقین
سیدفاضل پورخسرو
بخشدار پاتاوه
17 اردیبهشت ماه 1401
-----------------------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
جناب‌پور‌خسرو‌شما‌باید‌مسئول‌تبلیغات‌می‌شدی‌نه‌بخشدار
ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
دلش ایخو
ایتره
گردنش کلفته
صاحب اختیاره
زورش ایرسه
Iran, Islamic Republic of
خخخخ
عباس عبدی: از زشت‌ترین اقدامات نواصولگرایان تحریف مفهوم انقلاب است

عباس عبدی: از زشت‌ترین اقدامات نواصولگرایان تحریف مفهوم انقلاب است

بنیان انقلابی بودن، التزام به این اصل یعنی حاکمیت بدون استثنای مردم است. از این مرحله ...
اشتباه بزرگ پوتین

اشتباه بزرگ پوتین

از زمانی که روسیه در تاریخ ۲۴ فوریه به اوکراین حمله کرد بی وقفه در مورد جنگ در آن کشور ...
عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

بیژن عبدالکریمی باور دارد که صداوسیما به عنوان یک رسانه داخلی، در خبر رسانی و جذب مخاطب ...
1