تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۵۳
کد مطلب : ۴۴۷۶۷۹
رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

تصادف هولناک در پلیس راه یاسوج / کامیون ترمز برید و چندین خودرو را زیر گرفت

۲
۱
تصادف هولناک در پلیس راه یاسوج / کامیون ترمز برید و چندین خودرو را زیر گرفت
کبنا ؛خودروی در تنگ کناره بویراحمد ترمز برید و در نزدیکی پلیس راه یاسوج - شیراز با چندین خودروی دیگر برخورد می‌کند و 6 نفر مصدوم شد.
به گزارش کبنا، سرهنگ بهنام ویسی‌پور رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره توضیح داد و گفت: ترمز کامیون در پیچ تنگ کناره یاسوج ترمز برید و قبل از پلیس راه یاسوج - شیراز کنترل خود را از دست می‌دهد و در پلیس راه با چندین خودرو برخورد می‌کند.
سرهنگ ویسی‌پور افزود: یک کامیون که سیستم ترمز آن عمل نکرده از پیچ تنگ کناره قبل از پلیس راه یاسوج کنترل خود را از دست می‌دهد و عاقبت در محل پلیس راه با چند خودرو برخورد می‌کند.
 وی گفت: راننده این کامیون که بار گوجه فرنگی داشته سعی کرده که خودرو را کنترل کند اما در نزدیکی پلیس راه یاسوج- شیراز با چند خودرو برخورد می‌کند و همین موجب می‌شود که چندین نفر مصدوم شوند و خود کامیون نیز واژگون می‌شود.
رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد افزود: طبق آن چه که همکاران ما خبر داده‌اند تاکنون کسی از این مصدومین فوت نکرده‌اند.
  بنا براین گزارش، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر بالین مصدومان تصادف هولناک جاده یاسوج شیراز در بیمارستان شهید جلیل یاسوج حاضر شد و وضعیت مصدومان را مورد بررسی قرار داد.
احمدزاده دقایقی پس از تصادف جنب پلیس راه یاسوج- شیراز با حضور در بیمارستان دکتر جلیل یاسوج بر بالین برخی از مصدومان این حادثه حضور یافت.
 استاندار را که در این سرکشی از مصدومان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، معاون عمرانی استاندار و فرماندار و سایر مسئولان درمانی همراهی می‌کردند در جریان رسیدگی به وضعیت مصدومان حادثه قرار گرفت. 
احمدزاده خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی از وی خواست تا از همه ظرفیت‌های درمانی برای رسیدگی به وضعیت مصدومان سانحه استفاده شود.
وی گفت: بسیاری از مصدومان این سانحه مهمانان استان ما از استان‌های اصفهان و فارس بودند که لازم است تمهیدات لازم برای رسیدگی به وضعیت مصدومان در نظر گرفته شود.
 
 









 
برچسب ها :
رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پایگاه اورژانس شهری رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد تصادف مرگ حادثه گچساران یاسوج بویراحمد دنا دهدشت شهرستان کهگیلویه بیمارستان مرکز درمانی سوختگی کبنانیوز جهانبخش وحدت نژاد حادثه دلخراش اخبار حوادث استان کهگیلویه و بویراحمد حوادث شهرستان بویراحمد محور یاسوج -سمیرم محور یاسوج بابامیدان محور یاسوج اصفهان محور یاسوج شیراز شهرستان گچساران  احیاء قلبی ریوی بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج محمد امین نکویی سخنگوی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد محمد امین نیکویی نژاد غرق شدگی رودخانه بشار رودخانه چیتاب رودخانه ممبی تنگاری بویراحمد تنگ کناره یاسوج تصادف در تنگاری یاسوج بریدن ترمز سرهنگ بهنام ویسی‌پور رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
عاملش فقر و بدبختی هست عاملش بی خدایی هست عاملش عدم رعایت حال دیگران هست این دولت یا دولت قبلی به فکر جاده های مرگبار استان نیستند این دولت‌ها اساسا فکر و برنامه ای برای ای کاهش فقر و محرومیت ها و کنترل قیمت ها نداد چون علمی فکر نمی کنند حتی دینی و خدایی هم فکر نمی کنند اصلا خدای بدبخت بهانه شده هیچ کس در این مملکت مخصوصا قوای اجرایی تقوا را به نحو احسن انجام‌نمی دهند.مدیریت علمی و دینی نیست همه مسولین از خدا بریده اند .ای خدا تو خودت رحم کن.بندگان تو در دولت ها گناه می کنند ولی تو ببخش
Iran, Islamic Republic of
اگر یک کار درست استاندار انجام داده همین یکی هست
زید آبادی: آنچه نباید می‌شد! / گرگ‌ها در برهوت در پی‌مان گذاشته‌اند!

زید آبادی: آنچه نباید می‌شد! / گرگ‌ها در برهوت در پی‌مان گذاشته‌اند!

احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی خود نوشت: ولایتی به صراحت اعلام کرد که نهادهای مدنی تهدیدی ...
۶ ماده مغذی مورد نیاز بدن در پیری

۶ ماده مغذی مورد نیاز بدن در پیری

اسیدهای چرب امگا ۳ می‌توانند عوامل خطر بیماری قلبی مانند فشار خون بالا و‌تری گلیسیرید ...
رستم قاسمی چگونه بیکارترین وزیر دولت رئیسی شد؟

رستم قاسمی چگونه بیکارترین وزیر دولت رئیسی شد؟

وضعیت معیشت مردم فعلا در حدی شکننده است که در این شرایط، نیاز نخست مردم زنده ماندن است! ...
1