تاریخ انتشار
جمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۴۴۷۴۶۰
در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مطرح شد

وضعیت شرم آور لباس در بازار / برخی فساد و فحشا را رواج می‌دهند و دیگران را تحریک می‌کنند / دادگستری ورود کند / تیم‌های امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شود

۷
۲
برخی‌ها در بازار فساد و فحشا رواج می‌دهند و دیگران را تحریک می‌کنند / دادگستری ورود کند
کبنا ؛امام جمعه یاسوج گفت: برخی با بدحجابی عفت عمومی را مورد هدف قرار داده‌اند و فساد و فحشا و بی حجابی ایجاد و دیگران را تحریک می‌کنند، لباسی که در بازار است درشان و منزلت زن ایرانی نیست نقشه یا هر چیز دیگری است را نمی‌دانم اما نفرین بر کسانی که چنین لباس‌های بدحجابی را به خورد زنان ما می‌دهند.
به گزارش کبنا، آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج با اشاره به روز قدس و گرامی‌داشت این روز که یادگار حضرت امام بود، گفت: امروز مردم به میدان آمدند و قدرت و شکوه اسلام را نشان دادند درود بر شما و ننگ بر کشورهایی که دست دوستی به اسراییل غاصب دادند.
وی گفت: قدس قبله اول مسلمانان بوده و حیف است این مسجد مقدس در دست این افراد نجس باشد این مکان مطهر باید در اختیار مسلمانان باشد و آن شاالله در آینده نزدیک مسلمان آنجا نماز خواهند خواند.
امام جمعه یاسوج افزود: امروز اسرائیلی باقی مانده که ترس و لرز سراسر بدن و وجود او را گرفته روزی سفارش از نیل تا فرات بود اما امروز فقط برای موجودیتش تلاش می‌کند و خودشان هم اعتراف می‌کنند که چند سال آینده خبری از اسرائیل نخواهد بود و این غده سرطانی از بین خواهد رفت.
وی با تبریک روز کارگر به همه کارگران گفت: به دست همه کارگران بوسه می‌زنیم، باید فرهنگ کار را زنده کنیم برخی‌ها به بیکاری عادت کرده‌اند درست است در قانون اساسی دولت باید بستر کار را فراهم کند اما کار دولتی محدود است کسانی که پول و سرمایه دارند اشتغال ایجاد کنند.
وی در ادامه با تبریک عید فطر گفت: روز معلم را هم تبریک می‌گوییم معلمی شغل انبیاست همه ما مدیون و مرهون زحمات معلمین گرانقدر هستیم آموزش و پرورش و مدرسه محلی است که ما از آن دانش و تربیت آموختیم این روز را گرامی می‌داریم 
حسینی گفت: موضوع مهم مسئله حجاب است برخی با بدحجابی عفت عمومی را مورد هدف قرار داده‌اند و فساد و فحشا و بی حجابی ایجاد و دیگران را تحریک می‌کنند، لباسی که در بازار است درشان و منزلت زن ایرانی نیست نقشه یا هر چیز دیگری است را نمی‌دانم اما نفرین بر کسانی که چنین لباس‌های بدحجابی را به خورد زنان ما می‌دهند.
وی افزود: روسری و شلوارهایی در بازار است که درشان نیست شرم‌آور است این همه شهید و خون برای چه دادیم؟ مگر برای این حجاب و عفاف نبود همه وظیفه داریم در این خصوص ورود کنیم و دادگستری ورود کند.
حسینی تاکید کرد: مساجد و پایگاه‌ها و تیم‌های امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شود ستاد امر به معروف و همه پای کار بیایند و به فکر این شرایط باشند مبادا هر سال بگویم یاد سال قبل به خیر.
وی یادآور شد: وضعیت، وضعیت خوبی نبست پدرها و مادرها فرزندان را نصحیت کنیم ما خواهان برخورد جدی با این پدیده شوم بد حجابی هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

نتشناس
Romania
قبل از تشکیل ستاد مسولین انتصابین دولت روحانی و نماینده های دولت روحانی را برکنار کنید
Iran, Islamic Republic of
کل مسائل. وبدبختی ونگرانی. فساد مسولان بی لیاقت. بیخیالی روحانیون اختلاس ومشکلات. در یک کلام مصیبت‌های کشور تقصیر روسری رنگی زنان است
.
Iran, Islamic Republic of
چرا قیمه ها رو میریزی تو ماستا،هرچیز به جای خود،میشه گفت چون دزدی و اختلاس توی جامعه هست پس باید بی خیال بقیه مسائل شد؟
Iran, Islamic Republic of
باش
علی
Iran, Islamic Republic of
کاشکی اینقدر که دغدغه حجاب که واقعا یه جورای شخصیه به‌ فکر نان و گرسنگی مردم بودید
علی
Iran, Islamic Republic of
کاشکی اینقدر که دغدغه حجاب که واقعا یه جورای شخصیه به‌ فکر نان و گرسنگی مردم بودید
محمدولایی
Romania
امام جمعه عزیز ::: در ایران حتی چادر دوزی ولباس دوزی وجود ندارد :::: این لباسها دسته گلهای تولید داخلند ::::واردات را ممنوع کردند واین جلفها را مجبورند تن کنند :::: سراسر ایران غیر از پارچه های وارداتی فقط پشه بند ها را لباس تن کرده اند ::::: مگر خودرو تولید داخلند ؟؟؟قطعه ای وارد ووصل میکنند :::: بهتر است رسانه ها آزادانه بتوانند با مستند مسعولان را آگاه کنند :::: که تولید بی کیفیت وگران خیانت به اسلام و مسلمان است تولیدات داخل تقلبی کارند (((باسند ومدرک روز روشن ))))
محاکمه یاران روحانی

محاکمه یاران روحانی

 «بيش از 500 هزار نفر از دانشجويان، طلاب و اقشار مختلف مردم با امضاي نامه‌اي از حسن روحاني ...
عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران وضعیت رعایت قانون در شهرداری ...
قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
1