تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب : ۴۴۷۴۳۸
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی خبر داد

کشف ۵۰۰ کیلو مرغ دولتی احتکار شده در بهمئی + جزئیات

۰
کشف ۵۰۰ کیلو مرغ دولتی احتکار شده در بهمئی + جزئیات
کبنا ؛رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی از کشف بیش از نیم تن مرغ منجمد برزیلی غیرمجاز در سردخانه یک واحد صنفی در شهر لیکک خبر داد.
به گزارش کبنا، ارسلان عباسی رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی با اعلام این خبر گفت: در راستای گشت های ویژه مشترک بازرسی و در پی اخبار واصله در یک عملیات کارشناسانه بازرسی توسط اعضای کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار و با حضور رئیس تعزیرات حکومتی، مدیر شبکه دامپزشکی، مدیریت جهاد، رئیس اتاق اصناف و بازرسین شبکه بهداشت بیش از نیم تن مرغ منجمد برزیلی غیرمجاز در سردخانه یک واحد صنفی در شهر لیکک کشف و با همکاری مامورین اماکن نیروی انتظامی ضبط و مراتب کشف صورتجلسه گردید.
وی گفت: بنابه قرائن و شواهد اولیه مرغ های مکشوفه ازمرغ های منجمد مهمور تنظیم بازار بوده که در این شرایط دولت برای کنترل قیمت ها و بازار با رعایت سهمیه قانونی انها را به مناطق مختلف جهت رفاه حال مصرف کنندگان باقیمت دولتی عرضه و توزیع مینماید.
عباسی خاطر نشان کرد؛ متاسفانه برخی سودجویان با تغییر و تحولاتی برروی کالا و عرضه متفاوت ان بصورت غیرمجاز و بدون صلاحیت قانونی اقدام به عرضه و فروش انها با قیمت زیاد به مصرف کنندگان مینمایند.
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی اظهار داشت؛ برخورد شدید قانونی و بدون اغماض با متخلفین را عبرتی برای دیگر سودجویان احتمالی دانست و عنوان کرد: متخلفین به حقوق مصرف کنندگان بدانندکه هیچ تخلفی ازذره بین تعزیرات حکومتی و مجموعه بازرسی مربوطه قابل گذشت نیست.
عباسی در پایان اشاره کرد: که دستورات لازم پیرامون مبدا ورود مرغ های مکشوفه و شناسایی دقیق عامل یا عاملین مربوطه به ضابطین محترم بازرسی صادر کارتحقیقات پیرامون موضوع تا کشف واقع ادامه دارد.





نام شما

آدرس ايميل شما

محاکمه یاران روحانی

محاکمه یاران روحانی

 «بيش از 500 هزار نفر از دانشجويان، طلاب و اقشار مختلف مردم با امضاي نامه‌اي از حسن روحاني ...
عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران وضعیت رعایت قانون در شهرداری ...
قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
1