تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب : ۴۴۷۴۳۶
اولین نشست در سال 1401؛

شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در كهگیلویه و بو یراحمد برگزار شد

۱
شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در كهگیلویه و بو یراحمد برگزار شد
کبنا ؛
اولین نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور بحث و بررسی و تبادل نظر پیرامون وظایف، اقدامات و عملکرد دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان با حضور طاهرشریف پور مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی و مدیران دستگاه‌های تابعه در محل سالن جلسات اداره کل امور اقتصادی و دارای برگزار گردید.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: نشست‌های شورای هماهنگی فرصت بسیار مغتنمی در راستای بررسی و حل مسائل و مشکلات اقتصادی در استان است که با هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان باید با همت، تلاش و برنامه‌ریزی دقیق در راستای رفع موانع تولید و همچنین بررسی روند مشکلات اقتصادی در استان گام برداریم.
طاهر شریف‌پور افزود: برگزاری نشست‌های دستگاه‌های تابعه باید به صورت مستمر و منظم انجام پذیرد تا بتوانیم راهکارهای مناسب برای پیشبرد اهداف و نیز حل مشکلات اتخاذ نماییم.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بیان داشت: بانک‌های استان باید در راستای فرامین مقام معظم رهبری در جهت اشتغال‌زایی به کارآفرینان و اشتغال‌آفرینان استان، تسهیلات آسان پرداخت نمایند تا چرخه اشتغال و کسب‌وکار در استان به حرکت درآید.
وی افزود: اداره کل امور مالیاتی استان باید همکاری لازم را در استای تشویق از مؤدیان خوش‌حساب در استان و همچنین فرهنگ‌سازی در این راستا به‌عمل آورد.
در پایان نشست، مدیران دستگاه‌های تابعه به ارائه گزارش عملکرد حوزه کاری خود پرداختند و مسائل و موضوعات مهم دستگاه‌های تابعه مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

محاکمه یاران روحانی

محاکمه یاران روحانی

 «بيش از 500 هزار نفر از دانشجويان، طلاب و اقشار مختلف مردم با امضاي نامه‌اي از حسن روحاني ...
عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران وضعیت رعایت قانون در شهرداری ...
قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
1