تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۴۴۷۳۲۵
 خبرگزاری میزان خبر داد

کاهش محدودیت میرحسین موسوی و مهدی کروبی

۰
کاهش محدودیت میرحسین موسوی و مهدی کروبی
کبنا ؛ خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه با انتشار تصویری از کوچه اختر محل زندگی میر حسین موسوی، نوشت: صبح امروز محدودیت فیزیکی مقابل منزل میر حسین موسوی در خیابان پاستور، برطرف شد، اما اصل مراقبت از وی همچنان ادامه دارد.
از سال ۸۹ شورای عالی امنیت ملی بر اساس مصوبه‌ای، محدودیت‌ها در خصوص رفت و آمد میر حسین موسوی و مهدی کروبی از معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری را اعمال کرد.
این محدودیت‌ها در طول سال‌های گذشته با روندی کاهنده ادامه داشت و مشخصا متناسب با رفتار‌های آن‌ها در میزان رعایت نظم عمومی و آرامش جامعه، تنظیم می‌شد.
بر اساس گزارش خبرگزاری قوه قضاییه، در ماه‌های اخیر با اغماض نسبت به کارنامه‌ی این افراد، محدودیت‌ها به حداقل رسیده و امروز صبح محدودیت فیزیکی مقابل منزل یکی از این افراد در خیابان پاستور تهران، رفع شد تا رفت و آمد برای همسایه‌ی او نیز تسهیل شود.
"میزان" در انتها نوشته است: "اصل مراقبت از فرد یاد شده با هدف پیشگیری از هرگونه آسیب به وی یا اقدامات خلاف قانون از سوی او، همچنان برقرار است."
در همین حال عباس عبدی فعال سیاسی در واکنش به این خبر در توییتر نوشت: "گرچه هنوز محدودیت‌ها از آقایان موسوی و کروبی بطور کامل رفع نشده ولی رفتن آقای کروبی به منزل جدیدشان و تغییرات اخیر در منزل آقای موسوی، یک گام بزرگ به پیش است و باید از آن استقبال کرد."
نام شما

آدرس ايميل شما

عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران وضعیت رعایت قانون در شهرداری ...
قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
بیداد اجاره‌ها

بیداد اجاره‌ها

تهران بنا بر اعلام مرکز آمار ایران، مستأجرنشین‌ترین استان ایران است و گزارش سازمان مدیریت ...
1