تاریخ انتشار
جمعه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۴۴۷۲۲۹
گزارشی از شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار برگزار شد

سفره‌های رنگین / مدیران کل زیر بار انتخاب مدیران مخالف اندیشه دولت نروند / انتقاد از ساخت قبرهای آنچنانی در کهگیلویه و بویراحمد / تلفنی برای «از ما بهتران»!

۷
۰
سفره‌های رنگین / مدیران کل زیر بار انتخاب مدیران مخالف اندیشه دولت نروند / انتقاد از ساخت قبرهای آنچنانی در کهگیلویه و بویراحمد / تلفنی برای «از ما بهتران»!
کبنا ؛اولین شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 1401 به ریاست سید علی احمدزاده استاندار این استان و با حضور حضرت آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه و معاونین استاندار و مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد در ساختمان شماره یک استانداری برگزار شد. نماینده ولی فقیه در این شورا بر اهمیت اخلاق و معنویت در بین مدیران تاکید کرد و  استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست از مدیران خواست که از سفره‌های رنگی پرهیز کنند.
به گزارش کبنا، آرش مصلح در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد بارش ۱۱ میلیارد مترمکعبی داشته و هشت و نیم میلیارد متر مکعب روان آب داریم که رتبه سوم کشور به ما اختصاص یافته است.
 وی گفت: متوسط بارندگی ما از مهرماه ۵۴۸ میلیمتر بوده که ۵ میلیمتر بیشتر شده بیشترین بارش در منطقه سپیدار با ۱۵۰۰ میلی‌متر و کمترین آن در منطقه بی‌بی حکیمه بوده لذا در سالی که خشکسالی داریم متوسط بارندگی استان دو برابر متوسط کشوری است و متوسط بارندگی در سپیدار یک و نیم برابر اروپا بوده اما اغلب مناطق استان با تنش آبی روبرو هستند.
 این مسئول ادامه داد: در همین روزها بازدیدی از برخی مناطق داشتیم بسیاری از روستاها آب لوله کشی آنها قطع شده است در تلچگاه از توابع شهرستان باشت ۶۵۰ میلیمتر بارندگی داشتیم و هنوز روی کوه خامی آن برف وجود دارد اما آب لوله کشی آن‌ها قطع شده. 
وی با طرح این پرسش که چرا در استانی که دو برابر کشور بارندگی دارد خشکسالی داریم گفت: تمام بارش‌های ما در ۴ ماه از سال صورت می‌گیرد و در هشت ماهی که نیاز داریم هیچ گونه بارشی نداریم و چاره‌ای نیست جز اینکه بارش ۴ ماهه خود را در استان مهار کنیم تا جبران هشت‌ماه غیر بارشی را داشته باشیم.
 مصلح ادامه داد: بعد از انقلاب نسخه‌ای پیچیده شد دو سد کوثر و شاه قاسم را داشتیم یک سری طرح‌ها در حال انجام است که افزون بر سه هزار میلیارد تومان طرح در دست اجرا داریم برای اجرا و تکمیل آنها البته به اعتبارات و تلاش بیشتری نیاز است.
 وی گفت: یک سری پروژه‌ها برای مهار آب در حال انجام است سد تنگ سرخ که ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت استان را تأمین آب شرب خواهد کرد و ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار زمین را نیز آبیاری کرده و آب مورد نیاز شهرک‌های صنعتی و سایر صنایع ما را نیز تأمین می‌کند.

 مصلح افزود: دشت غربی دهدشت با ۵۵۵۸ هکتار مناقصه آن را با ۴۱۷ میلیارد تومان باز کردیم که بزرگترین مناقصه در استان به شمار می‌رود و از هفته آینده قرارگاه خاتم کار خود را شروع خواهد کرد.
 وی گفت: آبرسانی به چهار شهر در کهگیلویه بزرگ 250 هزار نفر را شامل می‌شود طرح آبرسانی به دیشموک و چاروسا که جمعیت ۶۵ هزار نفری را پوشش می‌دهد در چمشیر و سقاوه هم کار صورت می‌گیرد و برخی طرح‌های فعال دیگر که همگی جمعیت ۷۵۰ هزار نفری استان را پوشش می‌دهد و ۶۰ هزار هکتار از اراضی ما آبیاری می‌شود که سالانه ۶ ترلیون تومان درآمد از این راه حاصل خواهد شد و از این پس مردم تأمین کننده منابع بانک‌های استان ما خواهند بود.
 مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از سفر آیت الله رئیسی به استان به استناد آمارها این طرح‌ها پیشرفت فیزیکی بسیار عالی داشته برای مثال تخصیص آبرسانی به لیکک از سد کوثر ۱۴۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد که دولت به تعهدات خود عمل کرده است و در دهه فجر ۱۴۰۲ افتتاح می‌شود امیدواریم در دولت اول آیت الله رئیسی تمام این پروژه‌های آبی تمام شود.
سید عبدالعزیز موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه به نمایندگی از فرمانداران شهرستانهای 9 گانه استان به اظهار نظر پرداخت و گفت: در نشست شورای اداری عنوان شد که هیچ پروژه عمرانی غیر فعال در استان نداریم پس چرا زیرگذر و روگذر جاده دهدشت به سوق که یک سال پیش کلنگ زنی شده کاری برای آن انجام نمی‌شود.
 در همین حین معاون عمرانی استاندار خطاب به فرماندار گفت: برای این پروژه ۲۰ میلیارد تومان کنار گذاشتیم اما وقتی معارض اجازه کار را نمی‌دهد شما باید پای کار بیایید و معارض‌ات را برطرف کنید.
 در ادامه فرماندار کهگیلویه گفت: ورودی دهدشت به طولیان سال‌های سال تعطیل شده پیمانکار آمده و کار را فرمالیته کرده و پل هم با یک بارندگی از بین رفته است ورودی چرام به دهددشت نیز وضعیتی بهتر از این ندارد.
 وی خطاب به مسئولان ارشد استانی در نشست شورای اداری گفت: در این شهرستان گندم خیز دچار خشکسالی شدیم از طرفی کشاورزی و تعاون روستایی نیز اذعان خواهند کرد که ۵۷ درصد گندم تولیدی استان مربوط به کهگیلویه است اما پروژه‌های آبرسانی ما تعطیل هستند.
 نماینده ارشد دولت در کهگیلویه گفت: پروژه دهدشت غربی 7 سال است که راکد مانده و ۲۵ درصد پیشرفت داشته و الان نیز اعتبار ناچیزی برای آن کنار گذاشته شده است.
 وی ادامه داد: پروژه آبرسانی ۴ شهر ما هم چنین است قرار بود ظرف ۴ سال تکمیل شود اما در چهار سال گذشته هنوز فاز اول آن هم تکمیل نشده است و اگر سد کوه‌برد به صورت موقت آبگیری می‌شد مشکل کشاورزی تا حدودی برطرف می‌شد اما این کار را انجام ندادند و در برداشت گندم با مشکل روبرو خواهیم شد.
 موسوی در ادامه گفت: به آمار پرداخت بانک‌ها در تسهیلات نگاه کنید تنها ۵۰ درصد تسهیلات را پرداخت کرده‌اند باید به مردم چه بگوییم؟
 وی یادآور شد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سفر به دیشموک دستور داد تا که تمام جاده‌های آنتنی روستایی آسفالت شود اما تاکنون دریغ از یک کیلومتر آسفالت جاده‌های آنتنی.
 فرماندار خاطرنشان کرد: آبرسانی از رودخانه سمه و رودخانه گندمکار به دیشموک و چاروسا معطل مانده و هنوز کاری انجام نداده‌ایم.
 در ادامه کیامرث حاجی‌زاده معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به انتقادات فرماندار کهگیلویه پاسخ داد و گفت: پروژه حومه غربی ۵ سال خوابیده بود ۵۲ میلیارد تومان برای آن گذاشتیم و ۱۴ میلیارد تومان تخصیص یافته است.
 وی افزود: پروژه ورودی دهدشت را هم چندین سال خوابیده بود و از محل سفر ریاست جمهوری برای آن پول گذاشتیم.
 معاون استاندار با بیان اینکه معارضان اجازه کار را در برخی پروژه‌ها نمی‌دهند گفت: وقتی پیمانکار برای کار می‌آید و دست او را می‌شکنند و یا برای عبور لوله از زیر زمین‌های خودشان پول می‌خواهند چه کاری می‌توان انجام داد.!
 وی افزود: در جاده‌های آنتنی اعتبار باید تأمین شود که اعتبار آن دیده شده و کار هم به زودی آغاز می‌شود.
 انتقاد معاون استاندار از مدیرانی که فقط جواب تلفن «از ما بهتران» را می‌دهند؟!

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران باید در هر لحظه پاسخگوی مردم باشند نباید فقط تلفن‌هایی را که می‌شناسند جواب دهند بلکه باید پاسخ تلفن‌های مردم را بدهند.
 معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری استان اظهار کرد: بعضاً مدیران کل در سفرهای خود به شهرستان‌ها فرمانداران را در جریان قرار نمی‌دهند و یا اینکه برای تغییر و تحول مدیریتی در شهرستان‌ها با فرمانداران هماهنگ نیستند که باید این نقیصه برطرف شود.
 هاشمی گفت: این موضوع باعث نگرانی میان مسئولان و فرمانداران می‌شود که باید تیم صلح و سازش میان مدیران و فرمانداران تشکیل دهیم!
 این مسئول گفت: مدیران باید برای مرخصی‌های خود به استاندار نامه بزنند و فرمانداران هم باید با حوزه سیاسی هماهنگ کنند تا خللی در امورات استان پیش نیاید همچنین همه مدیران باید پاسخگوی مردم باشند مردم اکنون با شرایط سخت اقتصادی روبرو بوده و نباید با بی اعتنایی به آنها سختی بیشتری تحمیل کنیم.
 وی در ادامه با انتقاد از تلفن‌هایی که جواب داده نمی‌شوند گفت: مدیران باید در هر لحظه پاسخگوی مردم باشند نباید فقط تلفن‌هایی را که می‌شناسند جواب دهند بلکه باید پاسخ تلفن‌های مردم را بدهند بعضی از مدیران هم بعد از وقت اداری تلفن خود را خاموش می‌کنند که تذکر می‌دهیم تلفن هیچ مدیری نباید خاموش باشد. 
هاشمی با بیان اینکه گاهی اوقات حضور مدیران در مناسبت‌های ملی و مذهبی ضعیف است گفت: مدیرانی که حضور کمرنگ دارند معرفی می‌شوند و در ارزیابی‌ها اینگونه مسائل مورد نظر قرار می‌گیرد. 
این معاون استاندار خطاب به مدیران دستگاه‌های مختلف یادآور شد: در تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران انتظار داریم که قانون رعایت شود.
اعلام میزان حمل مسافر و بار و تلفات جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد در سال 1400

عابد محمدی سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد
در این نشست به وضعیت پروژه‌های راهداری و همچنین آمار مربوط به حمل و نقل بار و جاده‌ای در استان اشاره کرد و گفت: وضعیت حمل و نقل جاده‌ای در سال گذشته اینگونه بوده که ۶۵۰ هزار مسافر توسط ناوگان عمومی جابجا شد که رشد ۴ درصدی را نشان می‌دهد.
 وی با بیان اینکه در فروردین سال ۹۹ یک ماه فعالیت حمل و نقل تعطیل بود گفت: در فروردین امسال در استان ۵۳ هزار نفر مسافر جابجا شد که رشد ۳ و ۶ دهم درصدی را نشان می‌دهد.
 محمدی در ادامه اظهارات خود در نشست شورای اداری گفت: حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا طی سال ۱۴۰۰ در استان جابجا شد که رشد ۱۴ و ۲۷ درصدی را نشان می‌دهد. 
وی همچنین به میزان تلفات جاده‌ای در استان اشاره کرد و گفت: تعداد ۱۹۵ نفر تلفات جاده‌ای داشتیم که نسبت به سال ۹۹ افزایش ۲۱ درصدی را نشان می‌دهد.  
مدیرکل راهداری به وضعیت پروژه‌های راهداری اشاره کرد و گفت: بسیاری از پروژه‌ها به مناقصه رفته است مجموعه ۱۱۰ پروژه فعال در استان داریم و روزانه پروژه‌های جدیدی را مد نظر قرار می‌دهیم پل جلاله و راه روستایی جلاله نیز شروع شده است.
 در ادامه کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار گفت: در راه روستایی انقلاب در حال شکل گرفتن است در آب و راه روستایی و مبلمان شهری بیشترین اعتبارات مدنظر قرار گرفته است، بیش از ۵۰ درصد اعتبارات ریاست‌جمهوری را به راه اختصاص دادیم و روزانه نیز این پروژه‌ها مورد بازدید قرار می‌گیرد.
انتقاد نماینده ولی‌فقیه از گرانی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد/ تورم در حوزه شن و ماسه کنترل شود

 آیت‌الله سید نصیر حسینی در این نشست با تسلیت ایام لیالی القدر اخلاق و معنویت را اساس کار یک مسئول در نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: طاغوت مردم را به سمت ابتذال و بی اخلاقی و فساد سوق می‌داد اما اساس جمهوری اسلامی اخلاق و معنویت است. 
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تقوا در حوزه‌های مختلف را راه حل رفع مشکلات دانست و گفت: مسئول نظام اسلامی باید با قرآن، مساجد و محافل معنوی انس داشته باشد البته منظور این نیست که کار و وظایف را رها کند و تنها به مسائل معنوی معطوف شود خدمت به نظام و مردم عبادت است اما نباید مجالس و محافل مذهبی فراموش شود.
 وی با بیان اینکه مسئول نظام جمهوری اسلامی نباید دچار تکبر و غرور شود گفت: فروتنی و تواضع در مقابل مردم از خصوصیات مسئول نظام است.
 امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آسیب‌های اجتماعی اعتیاد، طلاق، بدحجابی و فرهنگ‌های خرافی که هیچ تناسبی با دین و ملیت ما ندارد در حال افزایش است که مدیران و فرمانداران به این مسئله توجه کنند.
 آیت‌الله حسینی با بیان اینکه نمی‌شود جاده و راه و کار زیرساختی کرد اما فرهنگ فراموش شود، گفت: در حوزه فرهنگ باید سرمایه‌گذاری کنیم حوزه اقتصاد و عمران سرجای خودش اما باید برای حوزه فرهنگ وقت بگذاریم.
 وی از تیراندازی در مراسمات عروسی و عزا و خسارت‌هایی که به بار می‌آید انتقاد کرد و گفت: جلوی این کار گرفته شود.
 نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از ساخت قبرهای آنچنانی با اشکال مختلف انتقاد کرد و گفت: متولیان بر این موضوع نظارت داشته باشند.
 آیت‌الله حسینی ادامه داد: از مدیران می‌خواهم خدمات نظام را بیان کنند، استان قبل از انقلاب اسلامی هیچ امکاناتی نداشت، حتی روستای خودم در ۵ کیلومتری مرکز شهر فاقد هرگونه امکانات بود اما به برکت نظام اسلامی خدمات خوبی صورت گرفت که مسئولان در مجالس، محافل و رسانه این موارد را بیان کنند.
 نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات خوب رسانه‌ها در بیان مشکلات و ضعف‌ها گفت: اگر زیاد به نقاط ضعف پرداخته شود مردم مأیوس و ناامید می‌شوند دشمنان می‌خواهند به نظام ضربه بزنند لذا توصیه می‌کنم رسانه‌ها در کنار بیان ضعف‌ها، نقاط قوت را هم اطلاع‌رسانی و امید آفرینی کنند.
 وی افزایش اعتبارات استان را اقدام خوب مسئولان استان دانست و گفت: طرح‌های بر زمین مانده اولویت‌بندی و به نتیجه برسند، همچنین شعار سال در دستور کار باشد وظایف دانشگاه‌ها و واحدهای تولیدی در تحقق شعار سال دو چندان است.
 نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم از گرانی‌ها ناراحت هستند، افزود: گرانی خودرو به مردم فشار آورده است، در سطح استان نظارت‌ها همچنان ادامه داشته باشد. 
وی خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها به شهرها برسند همه شهرهای ما رنگ و بوی خوبی ندارد می‌توان کار و تلاش کرد ما بن‌بست نداریم در یک استان هزینه زیادی نمی‌کنند اما یک کار خوب و با سلیقه انجام می‌دهند.
 آیت‌الله حسینی خاطرنشان کرد: قیمت شن و ماسه‌ها افزایش یافته و مردم در فشار هستند، تلاش شود تورم در این حوزه کنترل شود.
 توصیه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مدیران؛ مراقب سفره‌های رنگین باشید

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع بندی این نشست، گفت: مدیران جدید تفکر دولت را پیاده‌کنند و جهادی برای مردم کار کنند مانند دوران جنگ هشت ساله که فرمانده‌هان شبانه‌روز در خط مقدم بودند.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقتی می‌گوییم کار جهادی یعنی کار دین‌باور و اصولی که مردم در آنها دیده شوند.
 وی خطاب به مدیران با بیان اینکه پای کار بودن مهم است لذا از فرصتی که خدا به ما و شما برای کار و خدمت به مردم استان داده استفاده کنیم، گفت: مدیران جوان و کاربردی انتخاب کردیم اما این مدیران، نیروسازی انجام داده و از جوان‌ها برای اینکه کار یاد بگیرند استفاده کنند، البته این حرف به منزله حذف نیروهای زبده و کاربلد گذشته نیست.
 اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای مقابله با بیماری درختان بلوط
 وی در ادامه با اشاره به افزایش اعتبارات بخش فرهنگی، راه و شهرسازی، سرمایه‌گذاری، اقتصادی، عمرانی و .... گفت: روز دوشنبه در تهران توانستم ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با بیماری آفات درختان بگیرم و قرار شد تیمی از سازمان جنگل‌ها از باشت که بیشترین خسارت را متحمل شده بازدید کند.
 وی عنوان کرد: آتش سوزی‌ها یکی از مشکلات جدی استان است که با رایزنی‌های صورت گرفته هم امکانات و تجهیزات بیشتری برای استان گرفتیم هم مبلغ ۱۷ میلیارد تومان برای مقابله با آتش‌سوزی‌ها تخصیص داده تا حوادث سال گذشته تکرار نشود، ضمن اینکه از نیروهای بومی به صورت فصلی در مناطقی که در معرض خطر هستند استفاده شود.
 مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش تسهیلات سرمایه‌گذاری از ۴۵۰ میلیارد به ۱۸۵۰ میلیارد خبر داد و گفت: تصمیم داریم با هلدینگ بانک‌ها کار جدیدی در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان انجام دهیم.
 وی در ادامه با بیان اینکه از فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران در مسئولیت‌های مختلف استفاده کردیم، گفت: از همه مدیران می‌خواهم این دیدگاه را زنده کنند و در پذیرش نیروی انسانی دستگاه‌ها، جامعه ایثارگری دیده شود و نیروهای شایسته مدنظر باشد.
 وی بیان کرد: مدیران قول‌هایی که برای رفع مشکلات در مناطق مختلف به ویژه راه روستایی به مردم می‌دهیم را پیگیری کنند تا در زمان بارش برف و باران راه این روستاها مسدود نشود، همچنین اعتبارات جاده‌های آنتنی چاروسا و قلعه رئیسی تأمین و به زودی کار انجام می‌شود.
 در نهضت ملی مسکن سهل‌انگاری شد

احمدزاده بیان کرد: در نهضت ملی مسکن سهل‌انگاری شده و استان جایگاه خوبی از این حوزه نداریم و وضعیت اسف‌باری داریم.
وی بیان کرد: در واگذاری زمین نهایت دقت صورت گیرد چرا که عده‌ای به بهانه ایجاد طرح اقتصادی و گردشگری زمین‌خواری می‌کنند که باید محیط زیست و منابع طبیعی و حوزه اقتصادی استانداری مراقبت کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: سازمان صمت، جهاد کشاورزی و تعزیرات در خصوص مشکلات معیشتی جدی پای کار باشند مردم از وضعیت بازار و نظارت‌ها گلایه دارند قبل از هر برخوردی مایحتاج مردم تأمین شود این روزها روغن نایاب شده اگر مردم از کیفیت روغن گچساران راضی نیستند علت را پیگیری کنید.
وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران در حوزه مرغ گوشتی و تخم‌گذار مورد حمایت قرار می‌گیرند از زحمات تیم اقتصادی استان در ایام نوروز قدردانی کرد و گفت: علی‌رغم مشکلات، توزیع مرغ حتی در دورترین نقطه استان انجام شد و اجازه افزایش قیمت داده نشد.
احمدزاده با بیان اینکه اعتبارات عمرانی ۱۰۰ درصد جذب شود و آخرین مهلت جذب پایان تیرماه است، افزود: هیچ دلیلی مبنی بر برگشت اعتبارات پذیرفتنی نیست این پول‌ها به زحمت به استان آمده است اگر جذب نشود اوج کم‌کاری را نشان می‌دهد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه مدیران در ماه دو بار به تهران بروند و اعتبار بگیرند و تنها چشم انتظار اعتبارات استانی نباشند، گفت: در انتخاب مدیران‌کل توازن منطقه‌ای دیده شد لذا در انتخاب معاونین مدیران کل اولویت‌ها رعایت شود و از نیروهای توانمند همه شهرستان استفاده شود تا در یک جو آرام همراه با صفا و صمیمیت کار کنیم. اگر مدیرکلی از حوزه بویراحمد انتخاب شده، معاونینش را از حوزه‌های کهگیلویه بزرگ و گچساران در نظر گرفته شود و یا اگر مدیرکلی از حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ هست، معاونین خود را از حوزه‌های انتخابیه بویراحمد و گچساران انتخاب کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اضافه شدن ۴ شهرستان جدید خبر داد و گفت: مدیران کسی که مخالف تفکر و اندیشه و سیاست‌های دولت است را در پست‌های شهرستانی انتخاب نکنند و هر چقدر به شما فشار بیاورند حق ندارید انتخاب کنید.
 وی در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه به خود و مدیرانم توصیه می‌کنم مراقب سفره‌های رنگین باشند و از حضور سر این سفره‌ها بپرهیزند گفت: از امکانات دولت برای این سفره‌های رنگین استفاده نشود، ضمن اینکه مدیران در آمدن و رفتن‌ها مراقب باشند، اصول را رعایت کنند و هر دعوتی را نپذیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما

گرانی
Iran, Islamic Republic of
خدایی و حضرت عباسی از روزی که دولت رو تحویل گرفتید غیر از گرونی و بدتر شدن اوضاع هیچ دستاوردی نداشتید
جوکار
Romania
در بین تمامی معاونین شخص استاندار، مدیران کل استانداری،مدیرکل های این استان،معاونین مدیرکل ها،... حتی مدیران شهرستانی مارگون چند نیرو دارد کجا توازن منطقه ای را رعایت کردید؟ شاید در خواب...؟
شایدم مارگون را اصلا به حساب نمی آورید...
کبیر
Iran, Islamic Republic of
می‌خوان‌ چهار شهرستان جدید اضافه کنن بدون کار کارشناسی شده
دیشموکی ها وچار روستا بی ها بخش هستند این همه مطالبه .مکافات وای به هال روزی که شهرستان بشن
Iran, Islamic Republic of
سطح صحبت آقایان پایین است .
پیشنهاد می کنم:
اعضای شورای اداری به مدت ۳ ماه برای دیدن شواری اداری استانهای فارس ، خوزستان،اصفهان به استانداری این استانها مراجعه کنند .
سید
Iran, Islamic Republic of
به نظرم مدیران بیسواد و بی اندیشه باید بر ند نمونه اش هم زیاد و بروید سوابق ایم مدیران را بررسی کنید
پرستار
Romania
در شهرستان کهگیلویه هیچ کار عمرانی انجام نشده ، نه سد نه جاده نمیدونم‌ ما را ادم‌حساب نمیکنند چرا یکی با مردم رو راست نیست سد ابریز را در این جلسه حتی اسمی هم ازش برده نشده
مسعود
Iran, Islamic Republic of
آقای استون دار این دولت طرفدا ندارد تو دستگاهای دولتی استخدام جدید بکنید بیسواد پشت خط زیاد مانده خخخخخخ
محاکمه یاران روحانی

محاکمه یاران روحانی

 «بيش از 500 هزار نفر از دانشجويان، طلاب و اقشار مختلف مردم با امضاي نامه‌اي از حسن روحاني ...
عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران وضعیت رعایت قانون در شهرداری ...
قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
1