تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۴۴۷۱۹۹
در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد: مدیران باید با قرآن و مسجد مونس و اهل نماز شب باشند / مسئولان حوزه فرهنگ و دین را رها نکنید / افزایش آسیب‌های اجتماعی نگران کننده است / رسانه‌ها نقاط مثبت و منفی را باهم ببینند / تکلیف پروژه‌های مسن را روشن کنید

۱
۰
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد: مدیران باید با قرآن و مسجد مونس و اهل نماز شب باشند / مسئولان حوزه فرهنگ و دین را رها نکنید / افزایش آسیب‌های اجتماعی نگران کننده است / رسانه‌ها نقاط مثبت و منفی را باهم ببینند / تکلیف پروژه‌های مسن را روشن کنید
کبنا ؛نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران جمهوری اسلامی باید افراد شاخص باشند. افرادی که با قرآن، مسجد و مسائل دینی و معنوی انس داشته باشند. مدیر جمهوری اسلامی باید اهل نماز شب باشد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (پنجشنبه 1 اردیبهشت ماه 1401) شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید علی احمدزاده استاندار این استان و با حضور حضرت آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد، معاونین استانداری کهگیلویه و بویراحمد و مدیران ارشد دستگاه‌های دولتی در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
حضرت آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه باید تمام حرکات مدیران بر پایه مباحث اخلاقی و دینی باشد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی برای تحول در حوزه فرهنگ و معنویت شکل گیری شد. در زمان طاغوت، کشور را به سمت انحطاط فکری و اخلاقی سوق دادند.
وی افزود: در سایه معنویت و اخلاق همه برکات الهی بر جامعه نازل می‌شود.
آیت الله حسینی در ادامه به ویژگی‌های مدیران نظام اسلامی گریزی زد و گفت: مدیران جمهوری اسلامی باید از افراد شاخص باشند. مسئول نظام اسلامی باید با قران و مسجد انس داشته باشد و باید با مجالس معنوی انس داشته باشد. منظور این نیست که کار، تلاش و کار و مسائل مردم رها شود و در مسجد بنشینم، بلکه همواره باید مسائل اخلاقی و معنوی مورد نظر قرار بگیرد در کنار سایر امورات. بالاترین عبادت خدمت به مردم است.
وی در ادامه تصریح کرد: مدیر جمهوری اسلامی باید اهل راز و نیاز و نماز شب باشد. مدیران اخلاق و معنویت را اهمیت ویژه‌ای قائل شوند. توبه و استغفار کنید. همه باید در مسیر اخلاق و معنویت و نهادینه کردن فرهنگ اخلاق و معنویت حرکت کنند و باید زیر سایه اخلاق و معنویت همه کارها را دنبال کرد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه «تواضع» را یکی از خصوصیات مهم برای مدیران اسلامی دانست و گفت: تواضع از خصوصیات مسئولان نظام اسلامی است. نکند خدای نکرده با مردم با غرور و تکبر برخورد و رفتار کرد. تکبر و غرور مدیر را زمین می‌زند.
وی در ادامه توجه به آسیب‌های اجتماعی را ضروری دانست و گفت: فرمانداران و مدیران کل به آسیب‌های اجتماعی توجه کنند. بحث اعتیاد و طلاق و بدحجابی در جامعه رواج پیدا کرده است. فرهنگ‌های غلطی که بر ما دارد، تحمیل می‌شود. فرهنگ‌هایی که با دین و آداب و هویت دینی و بومی ما تطبیق ندارد.
آیت الله حسینی گفت: در تمام مناطق جاده، برق و آب را برده‌ایم، اما دین و حجاب و اخلاق رها شده است. خداوند حاضر و ناظر است همه عالم زیر سیطره خدا است. گاهاً تلاش زیادی برای بردن خدماتی مانند جاده صورت می‌گیرد اما در یک حادثه طبیعی می‌بینی که این زیرساخت‌ها از بین می‌رود، این تلنگری هست. پس حوزه فرهنگ، مذهب و دین را رها نکنید. اخلاق و معنویت مردم را رها نکنید وقت و پول بگذارید.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به موضوع تیراندازی در مراسم تشییع جنازه اشاره کرد و گفت: تیراندازی در مراسمات تشییع جنازه خسارت‌های زیادی به بار آورده و جلوی این رفتارهای نادرست را باید گرفت. اگر قرار باشد که هر کس به هر سلیقه‌ای که خواست عمل کند که درست نیست. اگر اینجوری باشد، نمازها را هم جور دیگری می‌خوانند، پس باید احکام الهی در زندگی و جامعه ما جاری و ساری باشد.
آیت الله حسینی در ادامه خطاب به رسانه‌ها گفت: اگر ایرادها را برای رفع مشکل مردم می‌بینید. خدمات و نقاط قوت را هم منتشر کنید. نباید صرفاً نقاط منفی را برجسته کرد. چرا که اینگونه مردم ناامید می‌شوند.
وی در ادامه از مدیران خواست تا تکلیف پروژه‌های نیمه کار با قدمت بالا را هر چه سریعتر سامان دهند و گفت: پروژه آبرسانی به دشت‌های غربی دهدشت بیش از 12 سال از کلنگ زنی آن می‌گذرد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با قدردانی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دولت به جهت توجه به مناطق محروم و تخصیص اعتبار، گفت: شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» نامگذاری شده است که مسئولیت دانشگاه‌ها و واحدهای تولیدی و تیم‌های اقتصادی دولت در این خصوص سنگین است.
آیت الله حسینی در پایان از مدیران خواست که مبارزه با گران فروشی را در دستور کار قرار دهند. مردم ناراضی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

طولیان
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا تا آنجا که من چندتا از مدیران راکه ازبچه ای تا دانشگاه باهم بودیم و میشناسم نماز واحب یومیه را نمی خوانند نمازشب پیش کش!!!!!!
عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران وضعیت رعایت قانون در شهرداری ...
قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
بیداد اجاره‌ها

بیداد اجاره‌ها

تهران بنا بر اعلام مرکز آمار ایران، مستأجرنشین‌ترین استان ایران است و گزارش سازمان مدیریت ...
1