تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۴۴۶۹۶۷
رئیس اداره دامپزشکی گچساران خبر داد:

قریب به 150 کیلوگرم تخم‌مرغ تاریخ منقضی در گچساران معدوم شد

۰
قریب به 150 کیلوگرم تخم‌مرغ تاریخ منقضی در گچساران معدوم شد
کبنا ؛رئیس اداره دامپزشکی شهرستان گچساران گفت: قریب به 150 کیلوگرم تخم مرغ تاریخ منقضی در یکی از فروشگاه های زنجیره ای این شهر شناسایی، ضبط و معدوم گردید.
به گزارش کبنا نیوز، امید افشاری نژاد رئیس اداره دامپزشکی شهرستان گچساران با اعلام این خبر افزود: در طرح تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی در ماه مبارک رمضان، کارشناسان واحد نظارت این اداره در ادامه بازرسی های خود از مراکز عرضه مواد خام دامی، محموله تخم مرغ بسته بندی که تاریخ مصرف آنها منقضی شده بود را شناسایی ، ضبط و پس از اخذ مجوزات لازم به طریق بهداشتی معدوم نمودند.
وی گفت : دامپزشکی در زمینه تامین مواد غذایی سالم با جدیت عمل می کند چرا که اعتقاد داریم سلامت و بهداشت عمومی جامعه خط قرمز ماست.
افشاری نژاد  به مردم توصیه کرد تخم مرغ های دارای تاریخ تولید و انقضاء درج شده برروی پوسته (تخم مرغ های هویت دار) را از فروشگاه های معتبر  و تحت نظارت دامپزشکی تهیه کرده و از خرید تخم مرغ از دست فروش ها خودداری کنند.
وی با تأکید بر اینکه شستن تخم مرغ قبل از قرار دادن در یخچال موجب ورود میکروارگانیسم ها به داخل آن می شود، گفت: مردم توجه کنند که مخلوط شدن زرده و سفیده و استشمام بوی تعفن محتویات از علائم تخم مرغ فاسد و تاریخ منقضی است.
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان گچساران  از همشهریان درخواست کرد تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در عرضه فرآورده های خام دامی مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۵۱۲ گزارش کنند تا در اسرع وقت پیگیری شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: فقر در حاشیه‌های تبریز بی‌داد می‌کند بطوریکه امروز برخی ...
(ویدئو) جشن ازدواج دو عضو نیروهای داوطلب اوکراینی

(ویدئو) جشن ازدواج دو عضو نیروهای داوطلب اوکراینی

آناستازیا و ویاچسلاو در یک پارک در کی‌یف اوکراین با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج از اعضای ...
سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

تهاجم گسترده نظامی روسیه و خسارات مادی و تلفات انسانی ناشی از آن برای بسیاری از تحلیل‌گرانی ...
1