تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۴۴۶۹۵۰
یادداشت ارسالی؛

پاسخی به مطلب «مدیران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خدمت حسن روحانی»

محمدرضا پارسا
۴
۰
پاسخی به مطلب «مدیران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خدمت حسن روحانی»
کبنا ؛بعد از انتشار مطلبی تحت عنوان «مدیران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خدمت حسن روحانی» به قلم اسلام ذوالقدرپور که از پایگاه خبری کبنا نیوز منتشر شد، محمدرضا پارسا در یادداشتی به این یادداشت منتشر شده واکنش نشان داد و نوشت
وَلاَ تَقْفُ مَا لَیسَ لَک بِهِ عِلْمٌ
و از آنچه به آن علم نداری پیروی مکن
 مطلبی شبه تحلیلی تحت عنوان فوق و شروع آن با ادبیات (همه و هیچ) نشان از عدم آگاهی و تسلط بر نگارش و نوشتار و نشان از ناپرهیزگاری نویسنده در رعایت اخلاق حرفه‌ای و انصاف هست که می‌توانست با کمی دقت و تحقیق به مطلب تحلیلی‌تر و متقن‌تر تبدیل گردد.
 تیتر به اصطلاح تحلیلی فوق، خود نشانگر به کاهدان زدن نگارنده و برداشت سطحی از اتفاقات استان است لذا در حد اطلاعات حقیر ذکر چند مطلب در این زمینه قابل توجه است؛
 ۱_ دکتر احمدزاده به اذعان صاحبان خرد و خواص سیاسی و قاطبه مردم شرافتمند و صدیق استان که ناظر بر فعالیت‌ها هستند از جمله دلسوزترین، صادق‌ترین و مردمی‌ترین استاندارانی است که استان تا به حال تجربه کرده است چراکه در مدت کوتاه حضورشان در استان به دورترین و صعب‌العبورترین مناطق استان برای اولین بار سفر کرده و از نزدیک پای درد دل مردم نشسته که می‌تواند به روند همدلی برای پیشرفت همه جانبه استان کمک کند.
  به نظر می‌رسد گاهی سکوت این عزیزان بهتر از نقد غیرمنصفانه و غیر واقعی و اخلاق مدارانه است چون هم موجب تشویش اذهان عمومی و هم موجب خدشه دار کردن جایگاه خود آنان خواهد شد.
 ۲_ احمدزاده در دورترین روستاها و آسیب دیده‌ترین نقاط، میدانی تصمیم گرفته و میدانی تصویب می‌کند.
  ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه، فعالین رسانه‌ای، خبرنگاران حقیقی و زحمت‌کش و دلسوز که مدام منعکس‌کننده فعالیت‌های شبانه‌روزی برجسته و تأثیر گذار کم‌نظیر استاندار استان آقای دکتر احمدزاده و تقدیر از منتقدین منصف و اخلاق مدار از اهالی رسانه انتظار می‌رود دوستان غیر رسانه‌ای و یا کمتر آگاه از فعالیت‌های فنی و علمی رسانه و نیز ناآگاهان از فعالیت‌های مختلف دولت در استان به جای نقدهای غیر واقعی و کاملاً احساسی و سطحی به روند توسعه استان و حاکمیت کمک کنند.
 ۳_ احمدزاده مرتباً با ارتباط با وزرا و سازمان‌های کشوری و با همکاری نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی به صورت شبانه‌روزی در حال رفع مشکلات استان است.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد حتی از بعد از ظهرهای ماه مبارک رمضان استفاده کرده و به مناطق دور دست بویراحمد سرکشی می‌کند و دیدارهای مکرر و پشت سر هم و پر محتوا با اصحاب رسانه، صاحبان خرد در حوزه‌های مختلف اجتماعی سیاسی اقتصادی و فرهنگی ویژه کارشناسان حوزه‌های مختلف.
  احمدزاده در تکریم خانواده‌های شهدا و یادگاران شهدا و انتصاب چندین نفر از آنان در پست‌های مهم و کلیدی ارادت خود را به فرهنگ شهادت نشان داده است.
  احمدزاده با تجدیدنظر در تصمیمات گذشتگان در برنامه‌ریزی سفر رئیس‌جمهور محترم به استان نیازمندی‌های جدید را احصاء کرده و با فشار، اصرار و خواهش بودجه‌های کلان و مؤثر جدیدی برای استان به تصویب رسانده است.
  انصاف باید داد در طول شش ماه حضور دکتر احمدزاده اتفاقات بزرگ و کارهای قابل توجهی انجام شده است که به فضل الهی و همت و همراهی مردم و تلاش مدیران جهادی نوید بخش آینده‌ای خوب و رشد و توسعه‌ای در خور شأن برای استان خواهد بود.
 ۴_نگارنده به خود زحمت نداده است با دقت بررسی و درگاه خبری و استانداری را جستجو و پیدا نموده و با عجله با جست‌وجویی کوتاه به تصاویری از پرتال‌های سابق دست یافته است که اگرچه به لحاظ تقویمی تاریخ به روز است اما مربوط به گذشته است و حقیقتاً به کاهدان زدند.
 ۵_ اداره کل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مدت ۵ ماه حضور مدیرکل جدید تحولی نو و رشدی چشمگیر تجربه کرده است.
  برگزاری ماهیانه نشست مدیران روابط عمومی‌های استان هر ماه به میزبانی یکی از ادارات کل از جمله تحولات بی نظیر در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

بیشتر بخوانید:

مدیران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خدمت دولت حسن روحانی!

 تعامل و تلاش برای بهبود کیفیت خبر و اطلاع‌رسانی، تدوین بسته ویژه اطلاع‌رسانی، آموزش کارکنان اداره کل روابط عمومی استانداری و در آینده‌ای نزدیک برای خبرنگاران و اهالی رسانه و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.
 برگزاری ماهیانه نشست روابط عمومی فرمانداری‌ها و به روز کردن آن‌ها، تلاش برای ارتقاء جایگاه اطلاع‌رسانی با تشکیل شوراهای مختلف از جمله شورای ارتقاء روابط عمومی‌ها، شورای خبر و شورای ارزیابی دستگاههای اجرایی ارتباط حسنه و تشکیل اتاق فکرهای گوناگون با خبرنگاران پیشکسوتان و اصحاب رسانه از دیگر اقدامات مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری است.
 یکی از مصادیق بارز تلاش‌های شبانه روز تیم استاندار فعالیت‌های فشرده اداره کل حوزه استاندار و شخص مدیرکل این حوزه است که ضمن پاسخگویی مکرر درخواست‌های مردمی از طریق تلفن طی تماس‌های پیاپی با مدیران استانی و متولیان امور برای حل مشکلات مردم، به تنظیم وقت استاندار، برنامه ریزی سفرها، پاسخگویی به مراجعات حضوری، و رفع مشکلات همکاران و فرمانداریها و.... می‌پردازد وگاه از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد یکسره در محل کار حضور دارند.
 لذا انتظار می‌رود به جای پیدا کردن تصویری از گذشته و مانور غیرحرفه‌ای و دور از انصاف و اخلاق برای تشویش افکار عمومی پیشرفت‌های در خور شأن از زمان استانداری دکتر احمدزاده دیده و برای توسعه استان همکاری همه جانبه نماییم.
 به حمدالله درگاه خبری و پرتال استانداری استان نوسازی و بهسازی شده است و مرتباً اخبار استان با همت کارشناسان اداره کل روابط عمومی و همراهی خبرنگاران صدیق استان به روز تقدیم افکار عمومی شده و الحمدلله در رأس اخبار پرتال وزارت کشور قرار می‌گیرد، به گونه‌ای که مورد تشویق و تمجید مرکز ارتباطات وزارت کشور قرار گرفته است.
 امروز با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری در وزارت کشور و ارائه آخرین فعالیت همکاران تشویق و تشکر رئیس و عوامل مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور از استان را رقم زده است.
وَ ما تَوْفیقی إِلاَّ بِاللهِ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَ إِلَیْهِ أُنیبُ.





 
نام شما

آدرس ايميل شما

جهان
Iran, Islamic Republic of
علی برکت الله
تابان
Iran, Islamic Republic of
روابط عمومی استانداری بنظرم وجود نداره
Iran, Islamic Republic of
دسستون درد نکنه بازم خوبه یکی خبرتون کرد
از یاسیچ
Iran, Islamic Republic of
ببخشید هفت صبح تا دوبامداد را میشه تفسیر کنید یعنی چه ؟
نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: فقر در حاشیه‌های تبریز بی‌داد می‌کند بطوریکه امروز برخی ...
(ویدئو) جشن ازدواج دو عضو نیروهای داوطلب اوکراینی

(ویدئو) جشن ازدواج دو عضو نیروهای داوطلب اوکراینی

آناستازیا و ویاچسلاو در یک پارک در کی‌یف اوکراین با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج از اعضای ...
سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

تهاجم گسترده نظامی روسیه و خسارات مادی و تلفات انسانی ناشی از آن برای بسیاری از تحلیل‌گرانی ...
1