تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۴۴۶۴۶۰
دادستان مرکز استان گفت:

تدبیر رئیس جوان دادگستری مارگون و پیشگیری از قتلی دیگر

۱
تدبیر رئیس جوان دادگستری مارگون و پیشگیری از قتلی دیگر
کبنا ؛تدبیر رئیس جوان دادگستری مارگون پس از وقوع قتل، موجب مدیریت شرایط احساسی و پیشگیری از وقوع اتفاقات دیگرِ پس از قتل شد.
به گزارش کبنا نیوز، به میدان آوردن ریش سفیدان در جوامع کوچک و ارشاد و راهنمایی افراد در جمع های صمیمی و نزدیک، نقش مهمی در کاهش بزه دارد. ملک حسینی دادستان مرکز استان در این خصوص گفت:  پس از وقوع قتل در حوزه دمچنار با توجه به اینکه مقتول ساکن مارگون بود، رئیس دادگستری مارگون جلسه‌ای در نیمه شب با بزرگان و ریش سفیدان طایفه مقتول برگزار کرد و در خصوص تبعیت و تمکین از قوانین ارشادهای لازم صورت گرفت.
ملک حسینی اظهار کرد: پس از آن نیز با دعوت از بزرگان و ریش سفیدان، خانواده قاتل همکاری کرده و در کمتر از دو ساعت دو نفری که در قتل مشارکت داشتند دستگیر شدند و جهت انجام تحقیقات تحویل پلیس آگاهی داده شدند.
دادستان یاسوج در این خصوص گفت: در جریان این قتل، اقدام به موقع و حضور قاطعانه پلیس و همچنین رئیس دادگستری مارگون منجر به مدیریت فوری و خوب موضوع و پیشگیری از اقدامات احساسی شد.
دستگیری ۳ نفر از مظنونین به قتل در بویراحمد
رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری ۳ نفر از مظنونین به قتل در روستای دمچنار از توابع شهرستان بویراحمد خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز، سرهنگ" سعید بالش زر" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در روستای دمچنار از توابع شهرستان بویراحمد، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد شخصی در روستای دمچنار از توابع شهرستان بویراحمد توسط چند نفر با اسلحه گرم به شدت مجروح و متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.
رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با همکاری مأموران انتظامی شهرستان بویراحمد پس از تلاش شبانه روزی و با انجام تحقیقات پلیسی گسترده، محل تردد و مخفیگاه ۲ نفر از مظنونین به قتل را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و یک نفر از مظنونین به قتل با همکاری خانواده خودش را به پلیس معرفی کرد.
بالش زر با اشاره به اینکه مأموران از مظنونین به قتل ۳ قبضه سلاح گرم کشف و ضبط کردند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی بررسی بیشتر موضوع در دستور کار پلیس قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

سایت قرن نو نوشت: فائزه هاشمی انتقاد جدی به دولت ابراهیم رئیسی دارد و نگرانی‌اش در سال ...
از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از مجموعه داستان «مالاتیون» و رمان «تیراندازی طبق بخشنامه» اثر حسن بهرامی نویسنده و شاعر ...
جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

سقوط کابل در 15 آگوست سال 2021 را که مهم‌ترین تحول سال رو به پایان است، نمی‌توان تنها ...
1