تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : ۴۴۶۳۳۸
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

واکنش معاون استاندار به افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه / افزایش قیمت‌ها خلاف شرایط اقتصادی استان است

۳
۰
واکنش معاون استاندار به افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه
کبنا ؛معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: افزایش قیمت شن و ماسه خلاف منطق و شرایط اقتصادی استان است.
به گزارش کبنا، سید احسان عسکری در خصوص افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه گفت: صنف شن و ماسه مراجعات مکرری مبنی بر پایین بودن قیمت‌ شن و ماسه داشتند که پس از بررسی مشخص شد قیمت‌ها در استان نسبت به استان‌های همجوار پایین‌تر است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به همین دلیل افزایش قیمت شن و ماسه با دو شرط  افزایش بعد از ایام نوروز باشد و مشخص شدت میزان افزایش، در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: زمانی برای افزایش قیمت‌ها مشخص نشد علاوه بر این اگر قیمت افزایش پیدا کند باید طی مصوبه‌ای توسط استانداری اعلام شود اما هنوز در این زمینه تصمیم‌گیری نشده و کارخانه‌داران خودسرانه اقدام به این کار کردند.
عسکری بیان کرد: متاسفانه شاهدیم صنف شن و ماسه ۸۰ تا ۹۰ درصد افزایش قیمت دادند که خلاف عقل، منطق و شرایط اقتصادی استان است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با این شرایط تصمیم گرفتیم که قیمت‌ها مجددا به قیمت سال ۱۴۰۰ بازگردد تا در آینده در خصوص افزایش قیمت شن و ماسه، زمان و مقدار افزایش، تصمیم‌گیری شود.
وی بیان کرد: کسانی که شن و ماسه را بیشتر از قیمت سال گذشته به فروش می‌رسانند مشمول جریمه بسیار سنگین می‌شوند و در صورت عدم تمکین، کارخانه پلمب می‌شود که برخی واحدهای متخلف جریمه و پلمب شدند.
عسکری عنوان کرد: در حال حاضر قیمت شن و ماسه بدون یک ریال افزایش همان قیمت سال گذشته است و در آینده در خصوص افزایش قیمت‌ها در چارچوبی که منافع مصرف کننده دیده شود، عرف، منطق و شرایط اقتصادی استان رعایت و منافع تولید کننده لحاظ شود تصمیم‌گیری می‌کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

عسکران
Iran, Islamic Republic of
په جلوشو بگیر سخد درمانی ممنوع 😄😄😄😄😄😄😄😄😄
اشنا
Iran, Islamic Republic of
چیزی که مهمه شخصی به نام /داره برای همه مسولین استان تعیین تکلیف میکنه وهیچ مسولی جرات عرض اندام نداره وجای بسی تاسفه.
بیژن
Romania
مرد مومن الان حقوق اپراتور سنگ شکن ۱۵ میلیون ۵ نفر کارگر هرکارگری هم ۱۰ میلیون بعد اجاره لودر کامیون و برق و آب اینها نمیگی نشسته پشت میز پسته بهترین پسته مجانی رو میز میخوری ...بیا داخل کار گرد خاک ببین بعد بگرد بعد حرف بزن بفکر تولید کننده هم باشین بی انصافا
فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

سایت قرن نو نوشت: فائزه هاشمی انتقاد جدی به دولت ابراهیم رئیسی دارد و نگرانی‌اش در سال ...
از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از مجموعه داستان «مالاتیون» و رمان «تیراندازی طبق بخشنامه» اثر حسن بهرامی نویسنده و شاعر ...
جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

سقوط کابل در 15 آگوست سال 2021 را که مهم‌ترین تحول سال رو به پایان است، نمی‌توان تنها ...
1