تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب : ۴۴۶۰۰۲
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد؛

خدمات ویژه سامانه بازرگام یاسوج در ایام نوروز به شهروندان یاسوجی

۲
۹
خدمات ویژه سامانه بازرگام یاسوج در ایام نوروز به شهروندان یاسوجی
کبنا ؛
سامانه بازرگام یاسوج به طور رسمی از 2 اسفند 1400 آغاز به کار کرد. شرکت پست پیشگامان مالک سامانه بازرگام و بانی این کار است.
به گزارش کبنا، سامانه بازرگام یاسوج در روزهای نخست، فقط مرغ منجمد تنظیم بازاری با قیمت هر کیلو 20 هزار تومان توزیع می‌کرد و هر شخص می‌توانست 5 کیلو مرغ به قیمت 100 هزار تومان سفارش دهد.
سلیمان لعل‌زاری مدیرعامل شرکت پست پیشگامان در گفت‌وگو با کبنا نیوز عنوان کرد: بعد از گذشت 26 روز علاوه بر اینکه 4 هزار سفارش درب منزل تحویل متقاضیان شده است، اقلام دیگری مثل دو نوع برنج و ماکارونی هم در سامانه بازرگام یاسوج افزوده شده است.
وی اظهار داشت: برای شب عید میوه‌ از قبیل پرتقال تامسون هر کیلو 10 هزار تومان و سیب زرد و قرمز هر کیلوه 11 هزار تومان برای شهروندان یاسوجی در نظر گرفته شده است.
لعل‌زاری اظهار داشت: در این سامانه برنج هندی ده کیلویی کیسه‌ای 185 هزار تومان و برنج ده کیلویی پاکستانی هر کیسه 205 هزار تومان به فروش می‌رسد. در حالی که برنج هندی و پاکستانی در بازار به ترتیب با قیمت‌های 245 و 296 هزار تومان موجود هستند. در این سامانه ماکارونی نیز با قیمت 7700 تومان به فروش می‌رسد و هر شخص می تواند 5 ماکارونی در روز سفارش دهد.
وی افزود: علاوه بر این اختلاف قیمت‌ها در سامانه بازگام نسبت به بازار، هزینه ایاب و ذهاب مشتریان نیز لحاظ نمی‌شود؛ چرا که تمام این اقلام به صورت رایگان به دست متقاضیان می‌رسد.
وی گفت: سامانه بازرگام اشتغالزایی نیز داشته است؛ پس از راه‌اندازی این سامانه، 10 راننده به صورت شبانه‌روزی مشغول به کار هستند. با احتساب 5 کارگر بسته‌بندی و انباردار و کمک انباردار، نزدیک 15 نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.
مدیرعامل شرکت پست پیشگامان عنوان کرد: سهمیه مرغ ما تا ده یا 15 روز آینده هم تأمین شده است. در روز اول 100 سفارش داشتیم، اما حالا بیش از 500 سفارش در طول روز داریم و رایگان در اختیار مردم قرار داده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه سامانه بسیار شفاف است و پشتیبان به صورت 24 ساعته پاسخگوی متقاضیان است، گفت: روزهایی که موجودی نداشته باشیم به مردم به صورت پیامکی اطلاع داده می‌شود. سامانه بسیار شفاف است و پشتیبان به صورت 24 ساعته پاسخگو است.
وی با بیان اینکه در این مدت تنها دکتر مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد از ما حمایت کرده است، اظهار داشت: اما سایر مسئولین استانی حتی در یک جلسه امنیت غذایی هم از ما که توزیع کننده این مواد غذایی هستیم، دعوت نکرده‌اند که پاسخگو باشید و حتی از ما سوال کنند که چکار می‌کنید.
وی گفت: ما گله از کسی نداریم. کار خودمان را انجام می‌دهیم، اگر کسی در کار ما دخالت نکند. انشاالله که مردم راضی باشند.
لعل‌زاری با اشاره به اینکه تمام قیمت‌هایی که در این سامانه وجود دارد، قیمت‌های تنظیم بازاری است، گفت: قبل از ماه مبارک رمضان، روغن و شکر هم به این سامانه اضافه می‌کنیم.
گفتنی است متقاضیان می‌توانند با ثبت درخواست در سامانه بازرگام، اقلام مورد نیاز خود را سفارش دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سال نو مبارک
دستتون درد نکنه خسته نباشید.
سال سرطان
Iran, Islamic Republic of
دوستان برنج هندی و پاکستانی رو کیلویی 1000 تومن هم نگیرید.. همه برنجهای هندی و پاکستانی سرطانزا هستن و فقط و فقط بابت بدهی این دو کشور بخاطر خرید نفت و گاز اینارو بما دادن اونم برنجهای درجه هشتم با جیوه بالا که خودشون با اون همه فلاکت مصرفش نمیکنن...
برید خودتون اینو بررسی کنید تا به نتیجه برسید. به وحدانیت خداوند یک دونه از مسئولین از این برنجها استفاده نمیکنن چون از جزئیات سرطانی بودن این برنجها آگاهند... آقای رسانه اگر وجدان کاری داری اینو به گوش مردم برسون، نمیبینی چرا آمار سرطان اینهمه بالا رفته..؟ فکر میکنی علتش چیه.؟
خب مهمترینش همین چیزاس برید از مسئولین بهداشتی تحقیق زیر پوستی کنین.
فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

سایت قرن نو نوشت: فائزه هاشمی انتقاد جدی به دولت ابراهیم رئیسی دارد و نگرانی‌اش در سال ...
از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از مجموعه داستان «مالاتیون» و رمان «تیراندازی طبق بخشنامه» اثر حسن بهرامی نویسنده و شاعر ...
جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

سقوط کابل در 15 آگوست سال 2021 را که مهم‌ترین تحول سال رو به پایان است، نمی‌توان تنها ...
1