کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مطرح شد

توصیه‌های عیدانه نماینده رهبر انقلاب

27 اسفند 1400 ساعت 16:07

امام جمعه شهر یاسوج گفت: دشمنان ملت ایران بدانند که امنیت این مردم خط قرمز است و اگر خطایی کنند پاسخ کوبنده و ویرانگری را خواهند دید.


امام جمعه شهر یاسوج گفت: دشمنان ملت ایران بدانند که امنیت این مردم خط قرمز است و اگر خطایی کنند پاسخ کوبنده و ویرانگری را خواهند دید.
به گزارش کبنا، امام جمعه یاسوج در جمع نمازگزاران این شهر با تبریک ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) گفت: امام عصر ذخیره الهی است و آنچه را که انبیا و اولیای خدا می‌خواستند محقق سازند و ترویج دهند و نشد باید با دست توانای امام منتظر انجام شود و این وعده خداوند است.
آیت‌الله حسینی به اهمیت انتظار در زمان غیبت اشاره کرد و افزود: انتظار باید عملی باشد به طوری که خود را پاک نگه داریم تا در زمان ظهور و فریاد حق طلبی امام عصر بتوانیم پاسخ دهیم تقویت پیوند قلبی با امام عصر (ع) و شنیدن صدای حق طلبی، از وظایف مهم منتظران واقعی امام عصر است.
وی با اشاره به پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم اسرائیل ادامه داد: در هفته گذشته شاهد پاسخ کوبنده و جسورانه سپاه به رژیم اسرائیل بودیم که مراکز جاسوسی در اربیل عراق مورد حمله ده‌ها موشک نقطه زن قرار گرفت.
نماینده ولی فقیه با تقدیر از نیروی قدرتمند سپاه پاسداران و بیان کرد: نیروی قدرتمند سپاه پاسداران همه موشک‌ها را در نقطه مورد نظر مورد هدف قرار داد و لانه‌های جاسوسی دشمن را ویران ساخت.
آیت‌الله حسینی تصریح کرد: دشمنان ملت ایران بدانند که امنیت این مردم خط قرمز است و اگر خطایی کنند پاسخ کوبنده و ویرانگری را خواهند دید.
امام جمعه یاسوج همچنین با اخطار به برخی از کشورهای همسایه گفت: همسایگان هم بدانند اگر کشورهای متخاصم بخواهند بر علیه ما دسیسه کنند پاسخ مشابهی را خواهند دید.
وی همچنین بیان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس همه قدرت‌ها بر علیه ما به میدان آمدند اما شکست را تجربه کردند و امروز آمریکا از ابرقدرتی افتاده است.
امام جمعه یاسوج با تبریک روز سربازان گمنام امام زمان (عج) افزود: این افراد انسان‌های شایسته هستند و قدرت اطلاعاتی زیادی دارد و توطئه‌های زیادی را خنثی کرده‌اند.
آیت الله حسینی به فرا رسیدن عید نوروز و تبریک این ایام گفت: در این ایام مردم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی رفتار حسنه صله رحم را انجام دهند.
وی همچنین تاکید کرد: رانندگان هنگام سفر قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و در تفریح و مسافرت‌ها به محیط زیست و منابع طبیعی خسارت وارد نکنند و همه از این میراث گرانبها حفاظت کنیم.


کد مطلب: 445964

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/445964/توصیه-های-عیدانه-نماینده-رهبر-انقلاب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1