تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب : ۴۴۵۹۶۴
در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مطرح شد

امام جمعه یاسوج: دشمنان بدانند اگر خطایی کنند پاسخ کوبنده و ویرانگری را خواهند دید/ توصیه‌های عیدانه نماینده رهبر انقلاب

۰
توصیه‌های عیدانه نماینده رهبر انقلاب
کبنا ؛امام جمعه شهر یاسوج گفت: دشمنان ملت ایران بدانند که امنیت این مردم خط قرمز است و اگر خطایی کنند پاسخ کوبنده و ویرانگری را خواهند دید.
به گزارش کبنا، امام جمعه یاسوج در جمع نمازگزاران این شهر با تبریک ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) گفت: امام عصر ذخیره الهی است و آنچه را که انبیا و اولیای خدا می‌خواستند محقق سازند و ترویج دهند و نشد باید با دست توانای امام منتظر انجام شود و این وعده خداوند است.
آیت‌الله حسینی به اهمیت انتظار در زمان غیبت اشاره کرد و افزود: انتظار باید عملی باشد به طوری که خود را پاک نگه داریم تا در زمان ظهور و فریاد حق طلبی امام عصر بتوانیم پاسخ دهیم تقویت پیوند قلبی با امام عصر (ع) و شنیدن صدای حق طلبی، از وظایف مهم منتظران واقعی امام عصر است.
وی با اشاره به پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم اسرائیل ادامه داد: در هفته گذشته شاهد پاسخ کوبنده و جسورانه سپاه به رژیم اسرائیل بودیم که مراکز جاسوسی در اربیل عراق مورد حمله ده‌ها موشک نقطه زن قرار گرفت.
نماینده ولی فقیه با تقدیر از نیروی قدرتمند سپاه پاسداران و بیان کرد: نیروی قدرتمند سپاه پاسداران همه موشک‌ها را در نقطه مورد نظر مورد هدف قرار داد و لانه‌های جاسوسی دشمن را ویران ساخت.
آیت‌الله حسینی تصریح کرد: دشمنان ملت ایران بدانند که امنیت این مردم خط قرمز است و اگر خطایی کنند پاسخ کوبنده و ویرانگری را خواهند دید.
امام جمعه یاسوج همچنین با اخطار به برخی از کشورهای همسایه گفت: همسایگان هم بدانند اگر کشورهای متخاصم بخواهند بر علیه ما دسیسه کنند پاسخ مشابهی را خواهند دید.
وی همچنین بیان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس همه قدرت‌ها بر علیه ما به میدان آمدند اما شکست را تجربه کردند و امروز آمریکا از ابرقدرتی افتاده است.
امام جمعه یاسوج با تبریک روز سربازان گمنام امام زمان (عج) افزود: این افراد انسان‌های شایسته هستند و قدرت اطلاعاتی زیادی دارد و توطئه‌های زیادی را خنثی کرده‌اند.
آیت الله حسینی به فرا رسیدن عید نوروز و تبریک این ایام گفت: در این ایام مردم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی رفتار حسنه صله رحم را انجام دهند.
وی همچنین تاکید کرد: رانندگان هنگام سفر قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و در تفریح و مسافرت‌ها به محیط زیست و منابع طبیعی خسارت وارد نکنند و همه از این میراث گرانبها حفاظت کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

نتيجه انتخابات سال آينده!

نتيجه انتخابات سال آينده!

دبيركل مجمع ايثارگران در شفاف‌سازي حواشي اخير از مشكلات نرم‌افزاري، ملاحظات آيين‌نامه‌اي ...
ماجرای ضرب و شتم یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران

ماجرای ضرب و شتم یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران

یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران توسط یک مراجعه کننده که درخواست غیرقانونی داشت ...
توصیه نماینده رهبر انقلاب؛ سرانه‌های مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد

توصیه نماینده رهبر انقلاب؛ سرانه‌های مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدارس کانکسی، استیجاری و مستهلک بودن برخی ...
1