تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : ۴۴۵۶۸۶
در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مطرح شد

بیکاری جوانان، برای جامعه خطر است / قیمت بالای جهیزیه موجب سختی ازدواج است

۱
۱
بیکاری جوانان، برای جامعه خطر است /  قیمت بالای جهیزیه موجب سختی ازدواج است
کبنا ؛امام جمعه یاسوج گفت: مسئولان مشکل اشتغال جوانان را برطرف کنند جوان بیکار برای خود، خانواده و جامعه یک خطر است دولت‌ها فکری به حال ازدواج جوانان کنند قیمت بالای جهیزیه موجب سختی ازدواج شده است.
 به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه یاسوج؛ آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج اظهار کرد: انسان برای عالم آخرت آفریده شده باید به گونه‌ای عمل کند که در آن دنیا سربلند باشد خداوند همه مسائل را در این دنیا توسط پیامبران و ائمه و کتب الهی و دین به انسان یاد داده و در آن دنیا از همه چیز سؤال می‌کنند که آیا پروردگار خودت پیامبر و امام زمان را شناختی؟
 امام جمعه شهر یاسوج در ادامه گفت: کسی نمی‌تواند بهانه‌ای بیاورد چرا که خداوند با فرستادن کتب الهی و پیامبران و ائمه و عالمان دینی و حکیمان هر گونه بهانه تراشی را قبول نمی‌کند.
 حسینی افزود: برای آسایش آن دنیا باید اهل نماز و وجوهات و روزه باشید، شرب خمر نکرده و زنا نکنید و فعل حرام انجام ندهید.
 نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خطبه اول گفت: کسانی که اهل نماز و روزه نیستند در عالم بسیار خطرناک و در یک برهوت رها خواهند شد که عذاب الهی از هر طرف او را احاطه می‌کند لذا این دنیا محل ماندگاری نیست و باید رفت هر نفسی مرگ را خواهد چشید و مرگ به سراغ او می‌آید و راه فراری از آن نیست و باید به فکر توشه آخرت باشیم.
 امام جمعه شهر یاسوج در خطبه دوم با اشاره به موضوع بدحجابی یادآور شد: بد حجابی نتیجه گناه مداوم بوده و عده‌ای به واسطه گناه همه چیز را رفته رفته انکار می‌کنند باید مراقب باشیم فرزندان خود را خوب تربیت کنیم و با تربیت صحیح خود موجبات فساد و فحشا و بی ایمانی را برای آنها ایجاد نکنیم و فرزندان خود را با دستان خود جهنمی نکنیم.
 وی به روز شهدا اشاره کرد و با گرامیداشت این روز گفت: شهدا حیات ویژه‌ای در پیشگاه خداوند دارند جایگاه آنها نزد خداوند ویژه است شهدا با مردگان عادی تفاوت بسیار دارند شهدا افتخار ملت و کشور هستند اگر مجاهدت و مبارزه و مقاومت آنها نبود امروز امنیت نداشتیم.
حسینی گفت: قرار بود صدام حکومت ایران را سرنگون و نظام را ساقط کند تمام دنیای استکبار پشت سر او بودند اما کاری از پیش نبردند.
وی با مقایسه جنگ اوکراین و هشت سال دفاع مقدس گفت: میلیون‌ها انسان بعد از حمله روسیه از اوکراین فرار کردند اما در دوره دفاع مقدس مردم به خصوص جوانان سینه خود را در برابر دشمن سپر کردند و عاشقانه به شهادت رسیدند و در مقابل دشمن و استکبار کوتاه نیامدند و حماسه‌ای عظیم در برابر تمام دنیای استکبار خلق کردند.

 حسینی با تبریک دهه مهدویت و فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت مهدی عجل الله گفت: کسی که در حال انتظار بمیرد مانند این است که در خیمه حضرت ولیعصر بوده و کسی که در این حال زندگی کند مثل آن است که در اره آن حضرت به شهادت رسیده است.
وی با گرامیداشت روز جوان و تبریک این روز به همه جوانان تصریح کرد: جوانان سرمایه کشور بوده و آینده ایران در دست جوانان است که باید آنها را تربیت اسلامی کنیم امروز بیشترین هجمه استکبار بر روی جوانان و اعتقادات آنان بوده و اخلاق و معنویت جوانان را نشانه رفته‌اند.
 حسینی گفت: مسئولان مشکل اشتغال جوانان را برطرف کنند جوان بیکار برای خود، خانواده و جامعه یک خطر است دولت‌ها فکری به حال ازدواج جوانان کنند قیمت بالای جهیزیه موجب سختی ازدواج شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تا شغل نباشه متاهل شدن اشتباه محض است.
قیمت مایحتاج اولیه خیلی زیاده ۱۳۰ میلیون رو رد میکنه
در این زمانه همه چی بسته به پارتی و باندبازی حتی برا وام گرفتن.حتی تو استخدامی ها هم پارتی ملاک
حق و حقیقت مرده اس
اندکی جوانان دهه شصت رو در بیابید.
تاسف داره دم از اشتغال می زنید اما هیچ نوع پیشرفت کاری در کهگیلویه وبویراحمد دیده نمیشه
جز فقر و بیکاری و بقیه موارد که روز به روز بیشتر میشه
لعنت بر کسی ما جوانان رو به این روز انداخت خدا به زمین گرم خودش و خانواده اش رو بزنه
بیماری لاعلاج بگیره
خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

«احمدي‌نژاد مصداق سياستمدار اپورتونيست است و با اسب زين‌ كردن آماده ورود به ميدان است....
24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

بر اساس گزارش‌هاي رسمي زمان خانه‌دار شدن براي افراد در سال 99 به بيشترين ميزان خود رسيده ...
جراحي ارزي در اختيار پاستور

جراحي ارزي در اختيار پاستور

​​​​​​​بدين‌ترتيب درحالي‌كه از ماه‌ها پيش نيز هر گاه بحث از حذف ارز ترجيحي به درازا مي‌كشيد ...
1