تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : ۴۴۵۶۳۵
کبنا گزارش می دهد؛

احترام استاندار کهگیلویه وبویراحمد به جایگاه خانواده ایثار و شهادت

۱
۰
احترام استاندار کهگیلویه وبویراحمد به جایگاه خانواده ایثار و شهادت
کبنا ؛
در اقدامی قابل تحسین و ارزشمند استاندار  کهگیلویه و بویراحمد به جایگاه و مقام جانباز احترام گذاشت.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج به نقل از روابط عمومی استانداری، ادی احترام و غبارروبی گلزار مطهر شهدا برنامه ای بود  که دکتر احمدزاده بدان جا رفته در واپسین روزهای سال و در آستانه بهار به مقام عزیز شهدا ادای احترام کند  و در همین دیدار یک اتفاق قشنگ افتاد که از دید رسانه ها پنهان نماند.
دکتر احمد زاده در این  مراسم پای صحبت های جانباز هفتاددرصد نشست و با دلجویی فراوان کرده و بدون تشریفات خاص اداری ،مدیریتی دست جانباز را گرفته و با احترام فراوان وی را به جایگاه برده اجازه داده تا صحبت کرده و از تمام مدیران استان خواست با احترام ویژه یادگاران دفاع مقدس را ببینند.
این اقدام دکتر احمدزاده می تواند سرمشق و الگوی مناسبی برای سایر مدیران استان باشد تا بتوانند در مسیری قدم بردارند که حفظ حرمت یادگاران دفاع مقدس و کسانیکه تمام هستی خود را در دفاع از جان و مال و خاک سرزمین خود به میدان مقابله با دشمن قرار داده باشد عملیاتی و الگوساز باشد.
دکتر احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیش از این هم نشان داد ارزش و احترام جانبازان و خانواده‌های بزرگ ایثار و شهادت را به معنای واقعی کلمه معتقد و باور دارد که باید شان و جایگاه جانبازان و خانواده ایثار و شهادت جدی گرفته شود.
وی از بدو ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه استاندارد همواره یکی از راهبردهای مهم و اساسی مدیریتی استانداری  را احترام گذاشتن به شان،جایگاه و ارزش بالای یادگاران دفاع مقدس دانسته و بارها در این مسیر قدم برداشت.
در برنامه؛ پارسیان نژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ،حجت الاسلام والمسلمین خاضع مشاور استاندار در امورروحانیت، شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مهدوی فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی دیگز  از مسولان استاندار استاندار را همراهی کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
نه خیر پس باید هلش می داد پایین لطفاً زیاد اغراق نکنید اگه همین جانبازان بد بخت نبود اقای که می گی استاندار عمرا بر صندلی استاندار تکیه نمی داد
خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

«احمدي‌نژاد مصداق سياستمدار اپورتونيست است و با اسب زين‌ كردن آماده ورود به ميدان است....
24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

بر اساس گزارش‌هاي رسمي زمان خانه‌دار شدن براي افراد در سال 99 به بيشترين ميزان خود رسيده ...
جراحي ارزي در اختيار پاستور

جراحي ارزي در اختيار پاستور

​​​​​​​بدين‌ترتيب درحالي‌كه از ماه‌ها پيش نيز هر گاه بحث از حذف ارز ترجيحي به درازا مي‌كشيد ...
1