تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۲۲
کد مطلب : ۴۴۵۵۳۲
به مناسبت روز جانباز انجام گرفت

دیدار مسئولین کهگیلویه با جانبازان

۱
۰
دیدار مسئولین کهگیلویه با جانبازان
کبنا ؛مسئولان شهرستان کهگیلویه به مناسبت میلاد حضرت اباالفضل العباس(ع) و روز جانباز با تعدادی از جانبازان این شهرستان دیدار و آنها را مورد تجلیل قرار دادند.
 به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کهگیلویه، پیرو اجرای طرح سپاس از «علمداران حماسه» به منظور دیدار و تکریم از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس و تقدیر از ایثارگری‌ها و فداکاری‌های آنان صبح امروز امام جمعه دهدشت, فرماندار کهگیلویه, فرماندهان نیروی مقاومت بسیج و منطقه انتظامی به همراه جمعی از مسئولین این شهرستان با تعدادی از جانبازان دوران دفاع مقدس دیدار کردند.
 سید عبدالعزیز موسوی‌اصل فرماندار کهگیلویه در این دیدارها به مصداق کلام مقام معظم رهبری عنوان کرد:  گاهی فضیلت جانباز از شهدا هم بیشتر است. جانباز کسی است که بعد از آن‌که قسمتی از بدنش را در راه خدا داد و عضو یا اعضای شهیدی را با خودش همراه کرد و در بقیه‌ی مدت زندگی و عمرش هم متقی و شکرگزار بود و عمل صالح انجام داد.

 موسوی اصل افزود: ما باید مرتب مرور کنیم که مدیون ایثارگران هستیم زیرا یاد و نام شهدا، جانبازان، آزادگان و خانوادههای معظم آنان تذکر است. جانبازان، آزادگان و خانوادههای عزیز آنان برای ما افتخار و سبب عزت کشور و انقلاب ما هستند.
 وی خاطر نشان کرد: جانبازان چراغ راه ما هستند تا راه را گم نکنیم و مسیر را اشتباه نرویم. جانبازانی که با تحمل مجروحیت‌ها و سختی‌های فراوان برای رضای خدا از جان خود گذشتند و این برای ما الگو و چراغ هدایت است.
 حجت الاسلام وحدانی فر امام جمعه دهدشت در این دیدار ضمن ابلاغ پیام مقام معظم رهبری به جانبازان شهرستان اعیاد شعبانیه و روز جانباز را تبریک گفت و اظهار داشت: مقام رفیع جانباز از گریه امام زین العابدین وقتی که از عمویش حضرت عباس (ع) صحبت می‌نمود پیداست
 امام جمعه دهدشت با تاکید بر اینکه زبان تشکر از جانباز لسانی نیست بلکه قلبی و مصداق دفاع از ارزش‌هاست تصریح کرد: ایثارگری و بصیرت افزایی رسالتی است که از برکت وجود جانبازان در جامعه نهادینه شده است.
  محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با بیان اینکه عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی ثمره‌ی از خودگذشتگی جانبازان و ایثارگران و خون پاک شهداست تصریح کرد: رشد فرهنگ ایثار و شهادت درجامعه ما از سرمایه‌های معنوی است که انهم به برکت وجود جانبازان عزیز است.







نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جون خوتو مزاحم مردم نوابین
24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

بر اساس گزارش‌هاي رسمي زمان خانه‌دار شدن براي افراد در سال 99 به بيشترين ميزان خود رسيده ...
جراحي ارزي در اختيار پاستور

جراحي ارزي در اختيار پاستور

​​​​​​​بدين‌ترتيب درحالي‌كه از ماه‌ها پيش نيز هر گاه بحث از حذف ارز ترجيحي به درازا مي‌كشيد ...
سفره‌ها کوچک‌تر می‌شود؟ 

سفره‌ها کوچک‌تر می‌شود؟ 

مردم ایران که سال آینده باید برای اصلی‌ترین نیازهای انسانی خودشان مثل دارو چندین برابر ...
1