تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۸
کد مطلب : ۴۴۵۳۹۵
اولین سفر مدیرکل جدید سازمان بهزیستی استان؛

دیدار چهره به چهره مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با مردم بخش پاتاوه به دعوت بخشدار.

آریا: بخش پاتاوه با تجارب وشجاعت مهندس پورخسرو میتواند دگرگون شود.
۴
۳
دیدار چهره به چهره مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با مردم بخش پاتاوه به دعوت بخشدار.
کبنا ؛مدیرکل جدید بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در اولین سفر کاری خود به همراه فرماندار و مدیر بهزیستی دنا، بخشدار پاتاوه با حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه این بخش و دیدار چهره به چهره مردم به سؤالات آنان پاسخ دادند.
به گزارش کبنا، به نقل از رسامـ خبرنگار، محمدکریم آریا مدیرکل سازمان بهزیستی استان در این دیدار ضمن تشکر از حضور حاضرین و میزبانی بخشدار پاتاوه گفت: بی‌شک عمده‌ترین نهاد دولتی در جهت ساماندهی طیف آسیب‌پذیر جامعه، سازمان بهزیستی است وهمه تلاش ماخدمت بی بدیل به این ولی نعمتان است.
وی افزود: بهزیستی از چندین جهت وظایف و مسئولیت‌های سنگینی را عهده‌دار است، از سویی مسئولیت تأمین رفاه خیل عظیمی از معلولان جامعه به این سازمان محول شده است و از سوی دیگر وظیفه سر و سامان دادن به وضعیت بسیاری از زنان و کودکان محروم نگه داشته شده جامعه نیز در حیطه مسئولیت‌های سازمان بهزیستی جای می‌گیرد.
آریا با بیان اینکه رفع مشکلات معلولان رویکرد اصلی در همه برنامه‌های پیش بینی شده است، تصریح کرد: مسائلی مانندخدمات بهداشتی، درمانی و توانبخشی، مناسب سازی مبلمان شهری برای دسترس پذیری تردد و تحرک معلولان، اشتغال، مسکن، امور ورزشی، فرهنگی، هنری و آموزشی، فرهنگ سازی و ارتقای آگاهی‌های عمومی و… از جمله چالش‌های پیش رو جامعه معلولان است.
وی بیان داشت: در همین خصوص سیاست توانمند سازی پایدار با فراهم آوردن شرایط دریافت آموزش‌های مرتبط با ارتقای سطح مهارت حرفه‌ای برای این قشر در کنار فرهنگ سازی اهتمام عمومی به مباحث مربوط به مناسب سازی در همه ابعاد از فعالیت‌ها وسیاست‌های کلی بهزیستی در کشور بوده است.
آریا افـزود: هرکسی در پذیرش مسولیتی که در آن تخصص ندارد ورود کند هم به خود و هم به مردمش خیانت کرده است.
وی انتخاب مدیران توانمند، مجرب وشجاع بانگاه عادلانه بدون هیچ جناح بندی را از عوامل موفقیت جهت تعالی پهنه خدمت به این قشر بر شمرد و گفت: رویکرد سازمان بهزیستی علاوه بر خدمت به قشر معلول و مددجویان تابعه، نهادینه کردن فرهنگ فرصت سازی از استعدادهای نوظهور این قشر است و این برای بارهای بار در کشورعزیزمان ثابت شده است.
مدیرکل بهزیستی استان، بخش پاتاوه را باحضور بخشداری توانمند در حیطه پیگیری مطالبات مردمی بخشی موفق برشمرد و گفت: سوابق اجرائی و مدیریت شجاعانه آقای پورخسرو مژده خوبی برای مردم این دیار جهت پیگیری مطالبات آنان در دولت انقلابی است که انشالله در سایه تلاش فرماندار محترم، مدیر بهزیستی شهرستان و نبوغ ایشان بتوانیم مشکلات این قشر آسیب پذیر را با رویکرد خدمت بی منت برطرف کنیم.
سید فاضل پورخسرو بخشدار پاتاوه هم در این دیدار ضمن تشکر از حضور مدیرکل بهزیستی استان، فرماندار دنا، مدیر بهزیستی شهرستان و هیئت همراه به بخش پاتاوه گفت: در چرخه خدمات این نهاد به بازار هدف می‌توان به وظایفی همچون ارائه خدمات مختلف به آسیب دیدگان اجتماعی، پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی، ارائه خدمات درمانی و توانبخشی به معلولان و...نام بردکه در بخش بزرگ پاتاوه تلاش بالای دوستان جهت پویائی هرچه بهتر در خدمت را می‌طلبد.
وی افزود: با شناختی که از آقای آریا درتجربه هنگفت مدیریت بهزیستی استان و پایتخت، دارم می‌توان به آینده پهنه خدمات رسانی این نهاد در استان خوشبین بود.
وی افزود: بهزیستی پاتاوه با دارا بودن مجموعه‌ای از پرونده‌های فعال در حوزه توانبخشی شامل پرونده افراد دارای معلولیت با مشکلات جسمی حرکتی، پرونده ذهنی و معلولیت شنوایی، بینایی و مشکلات صوتی گفتاری در حدتوان خدمات قابل قبولی را ارائه می‌کند که انشاءلله باهمت همه عزیزان به رفع موانع بپردازیم.
لازم به ذکر است؛ آریا مدیرکل اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه شهریار اشکانی فر ریئس اداره بهزیستی شهرستان دنا و اقای دانش مشاور مدیر در امور شهرستان‌ها در اولین سفر کاری خود با عزیمت به شهر پاتاوه با حضور در دفتر امام جمعه و دیدار با ایشان در نماز جمعه عبادی سیاسی آن شهر حضور یافتند سپس به همراه اعضا شوراری اداری به ریاست فرماندار محترم شهرستان دنا و بخشدار پاتاوه در جمع مردم حضور پیدا کرده و به درخواستهای مردمی پاسخ دادند.


٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
خبرنگار: اسماعیل رسامـ
نام شما

آدرس ايميل شما

پاتاوه
Romania
ایجاداداره بهزیستی دربخش پاتاوه واقعالازم...مددجویان بخش پاتاوه مجبورند که راه پرپیچ وخم راتاسیسخت طی کنندوخداراخوش نمیاد...
Romania
چرا امانت داری نمیکنید؟؟؟ایشون سرپرست است نه مدیر وهرگز پست مدیرکلی نمیبیند
عدالت علوی
Iran, Islamic Republic of
سلام ورحمت الله
ایشون کوهی ازتجربه اندتشریف داشته باشید رزومه ایشونو بخونید تابعد...چرا بی گدار به أب میزنید،حق الناس گردنتان نکنید،بقول بزرگان؛خلایق هرچه لایق؟.
Romania
آریا افـزود: هرکسی در پذیرش مسولیتی که در آن تخصص ندارد ورود کند هم به خود و هم به مردمش خیانت کرده است.!!!!!!!!
.
پایان «صیانت» و «جهاد تبیین» در بهارستان؟

پایان «صیانت» و «جهاد تبیین» در بهارستان؟

سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره فضای مجازی و جهاد تبیین تحرکاتی را در بین برخی مجلسیان ...
خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

«احمدي‌نژاد مصداق سياستمدار اپورتونيست است و با اسب زين‌ كردن آماده ورود به ميدان است....
24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

بر اساس گزارش‌هاي رسمي زمان خانه‌دار شدن براي افراد در سال 99 به بيشترين ميزان خود رسيده ...
1