تاریخ انتشار
جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۴۴۵۰۷۳
در خطبه های نمازجمعه چیتاب مطرح شد

آنان که می‌گفتند امضاء کِری تضمین است، الان بیایند وضعیت اوکراین را ببینند؟

۱
آنان که می‌گفتند امضاء کِری تضمین است، الان بیایند وضعیت اوکراین را ببینند؟
کبنا ؛امام جمعه کبگیان گفت: اوکراین با تضمین آمریکا و انگلیس سلاح‌های هسته‌ای خود را نابود کرد، این تضامین حالا کجا هستند؟
به گزارش کبنا، حجت الاسلام سیدفرج الله پژمان امام جمعه کبگیان در خطبه‌های نمازجمعه ۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی وپرهیز ازگناه با اشاره به موضوع قسم خوردن خداوند به روز قیامت درقرآن بنام "طـاهـا" اظهار داشت: نفاق بین مسلمانان، حَکَمیت رهبران گمراه خارج از هدایت الله برمسلمین، دوتا از عمده نگرانی‌های نبی اکرم بعداز وفاتش در قبال سرگذشت قومش بود.
وی افزود: نفاق سکه دوروئیست که تنهابا بصیرت افزائی وتشخیص اهداف منافق در شناخت خط مشی، ومبارزه با آن در هرزمینه ای دفع می‌شود وباید خیلی مراقب بود. این خطب جمعه با تبریک فرارسیدن مبعث پیامبر اعظم با اشاره به بعثت منجی هم گفت: از سنتهای غیر قابل تغییر در زمینه نجات بشر درقبال جاهلیت و شیوع جور، ظلم وستم در دنیا که باعث پدیداری زمینه ظهور وبعثت در عالم بشریت می‌گردد وجود مُنجی است.
وی کنار زدن رهبران دلسوز و مسلمان، وتغییر در ارزشها را زمینه بروز جاهلیت مدرن برشمرد و گفت: در زمانه‌ای که فرستادن پدر ومادر به خانه سالمندان، ونگهداری سگ در خانه‌ها مدل شده، سفت و سخت مراقب رفتار و کردارتان باشید.
سید فرج الله پژمان با اشاره به سفر ریاست محترم جمهوری به قطر و حضوردر مجمع کشورهای تولید وصادر کننده گاز در شناسه اوپک گازی هم گفت: وقتی رئیس جمهور ما دراین نشست با درخواست امیر قطر برای برقرای روابط ایران و امریکا جهت نشستن روی میز مذاکره مواجه شد، وایشان این درخواست را منوط به شروطی ازقبیل برداشتن تمام تحاریم، بستن تمام پرونده‌های سیاسی با ارائه ضمانت معتبر دانست و بااذعان به اینکه به مثابه عهدنامه معاهده بوداپِست در دور زدن اوکراین نشود نشان داد که منافع ملی فدای اعتماد به غرب نخواهدشد.
امام جمعه کبگیان افزود: وقتی اوکراین با اعتماد وتضمین آمریکا و انگلیس سلاح‌های هسته‌ای خود را نابود کرد، والان در بارش موشکهای روسیه مورد هیچ حمایتی قرار ندارد باید گفت: آن تَضامِین حالا کجا هستند؟
امام جمعه چیتاب خطاب به برخی دلدادگان به غرب که راه برون رفت از مشکلات کشور را در اعتماد به آمریکا می‌دانند گفت: آنانکه می‌گفتند امضاء کِری تضمین است، الان بیایند ببینند چه بروز اوکراین آمده است؟
وی افزود: دنیا بر این باور رسیده که اعتماد به آمریکا، مرض خطرناکی است که می‌تواند دنیا رابه ورطه نابودی بکشاند؟
سید فرج الله پژمان باتشکر ازحضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، و فرماندار بویراحمد در مرکز بخش کبگیان هم گفت: آقایان هاشمی و مهدوی دو انسان ولائی جهادی هستند، که با تقبل مسئولیت در دولت جدید برای حل مشکلات مردم بدور از هر وابستگی کمر همت را بسته‌اند.
وی افزود: این دو بزرگوار در اولین حضورشان خبرهای مسرت بخشی ازقبیل بسیج نهادهای خدمترسان به کبگیان تا قبل از عید و کیلد خوردن سفر استانی استاندار ومدیران کل استانی بعد از عید دادند.
سید فرج الله پژمان ضمن تشکر از زحمات بی شائبه بخشدار کبگیان هم خاطرنشان کرد: آقای محسنی فر جوانی انقلابی و جهادی است که فرزند کبگیان و بااشراف برمنطقه در مدت زمان کوتاهی که آمده پویائی چشمگیری اهم از پیگیریهای مطالبات مردمی تا حضور پر رنگ در برنامه‌های فرهنگی داشته است و باید همه با هم کمکشان کنیم.

-----------------------------------
خبـرنگار: اسماعیل رسام
 
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا سیاسیون ایرانی به تأسیس «خیریه» علاقه دارند؟ + اسامی

چرا سیاسیون ایرانی به تأسیس «خیریه» علاقه دارند؟ + اسامی

شاید همین یک جمله که گفتند «تشنگان خدمت بروند خیریه بزنند» سبب شد تا مسئولین و چهره‌های ...
(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

حوادث و اتفاقات زیادی در ایران و جهان افتاده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته ...
اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

حدود 48 ساعت پس از درز فايل صوتي منتسب به دو نفر از فرماندهان پيشين سپاه پاسداران، درحالي ...
1