تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۴۴۴۹۹۹
طی حکمی؛

انتصاب رئیس زندان مرکزی یاسوج

۳
۰
انتصاب رئیس زندان مرکزی یاسوج
کبنا ؛با حکم مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کهگیلویه وبویراحمد رئیس زندان مرکزی یاسوج منصوب شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (3 اسفندماه 1400) با حضور مسؤلین قضایی و مدیرکل زندان های استان  افشین نارکی  بعنوان رئیس زندان مرکزی یاسوج  معرفی شد.    
طی حکمی از سوی مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان کهگیلویه و بویراحمد افشین نارکی  بعنوان رئیس زندان مرکزی یاسوج معرفی و از خدمات بیژن شجاعیان رئیس پیشین این زندان قدردانی شد.    
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی زندان های استان در آئینی و با حضور منصور بیژنی  مدیرکل زندان های استان، جعفری معاون قضایی و اجرای احکام دادستان مرکز استان، بشارت دادیار ناظر و جمعی از کار کنان ستادی و زندان ، افشین نارکی بعنوان رئیس زندان مرکزی یاسوج  منصوب و معرفی و از خدمات بیژن شجاعیان  قدردانی شد.    
مدیر کل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با اشاره به مأموریت سازمان زندان ها عنوان داشت: حبس افراد نه به منظور تنبیه بلکه به عنوان ندامت از کردار مجرمانه و باز اجتماعی شدن آنان است.
وی گفت: مهمترین مسؤلیت ما درنگهداری از زندانیان اصلاح و تربیت آنان  برای  بازگشت سعادتمندانه به جامعه هستند.
بیژنی شأن کارگزار  و کارمند و مسئول در نظام اسلامی را خدمتگزاری بی منت مردم بعنوان صاحبان انقلاب و ولی نعمتان دانست و اظهار امیدواری کرد تا در انجام وظایف و تکالیف با تمام وجود در خدمت مردم و گره گشایی از کار آنان بود.
مدیرکل زندان های استان در ادامه  افزود:  اقدامات تربیتی یعنی ایجاد فضا و بستر مناسب جهت اصلاح و تربیت زندانیان از طریق انجام کارهای فرهنگی، هنری، آموزشی، ورزشی، روانشناختی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و …  با بهره گیری از ظرفیت های موجود در راه  باز اجتماعی شدن زندانیان میسر خواهد شد و در اینصورت می توان گفت که ما در انجام وظایف و تکالیف موفق بوده ایم.    
وی با شاره به اینکه  موفقیت و رسیدن اهداف سازمانی تعامل و همکاری با دیگر دستگاهها بالاخص دستگاه قضایی است عنوان داشت:  زندان با همراهی و تعاول نزدیک به مراجع قضایی  می تواند به اهداف پیش بینی شده خود نائل گردد و زندان و دستگاه قضا دو عضو جداناشدنی بوده  که وابستگی نزدیکی به هم دارند لذا رئیس جدید زندان می باست با راهنمایی و ارشاد و تعامل با مراجع قضایی در رسیدن به اهداف سازمانی خود اهتمام افزونتری داشته باشد.
حسین جعفری معاون قضایی و اجرای احکام دادستان مرکز استان نیز در این آئین  بر  تلاش در جهت بازپروری و  برنامه های اصلاحی زندانیان ، توجه به مسائل دینی و اخلاقی با تأکید بر آموزش بیشتر آموزه های مذهبی برای زندانیان ،  موافقت با زندانیانی که صلاحیت استفاده از ارفاقات حقوقی دارند ،  تکریم و تعزیز مراجعین و خانواده های زندانیان و تلاش در تسریع در انجام کار تأکید نمود.
در ادامه با تجلیل و قدردانی از خدمات  بیژن شجاعیان  رئیس پیشین زندان،  افشین نارکی  بعنوان رئیس جدید زندان مرکزی یاسوج معرفی شد.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
یکی دیگر از نیروهای سید ناصر حسینی مدیرکل شد
Iran, Islamic Republic of
با حکم یکی از فرزندان شایسته باشت
Romania
هیچ ربطی به نماینده نداشته ایشون رییس زندان گچساران بود حالا رییس یک زندان دیگه شده مدیر کل نشده که نماینده باشت کاری کرده باشه فکر کنم .
چرا سیاسیون ایرانی به تأسیس «خیریه» علاقه دارند؟ + اسامی

چرا سیاسیون ایرانی به تأسیس «خیریه» علاقه دارند؟ + اسامی

شاید همین یک جمله که گفتند «تشنگان خدمت بروند خیریه بزنند» سبب شد تا مسئولین و چهره‌های ...
(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

حوادث و اتفاقات زیادی در ایران و جهان افتاده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته ...
اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

حدود 48 ساعت پس از درز فايل صوتي منتسب به دو نفر از فرماندهان پيشين سپاه پاسداران، درحالي ...
1