تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۴۴۴۹۴۵
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان:

12 روستای کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق برخوردار شدند

۰
12 روستای کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق برخوردار شدند
کبنا ؛مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از برق رسانی به 12 روستای این استان خبرداد و اظهارداشت:  پروژه برق‌رسانی به ۱۲ روستای فاقد برق در این استان به میمنت چهل و سومین پیروزی شکوهمند انقلاب با اعتباری بیش از 112 میلیارد ریال معادل 11 میلیارد و 200 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز دوشنبه (2 اسفندماه 1400) جمال معتمدی زاده  در گفت وگو با رسانه ها با اشاره به اقدامات قابل توجه در حوزه برق رسانی روستایی در سال جاری از سوی شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: این 12 روستا با 167 خانوار اغلب در مناطق بسیار سخت گذر بوده که به دلیل قرار گرفتن در مسیرهای سخت گذر و نداشتن کُدروستایی تاکنون از نعمت برق بی بهره بودند.
وی افزود: از آنجا که یکی از مهمترین برنامه‌های توسعه‌ای صنعت برق در سال جاری برق رسانی به مناطق بدون برق است، خوشبختانه با تلاش این شرکت، مردم ۱۲ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد در شش شهرستان استان از روشنایی برق بهره‌مند شدند.
معتمدی زاده گفت: روستاهای چرخ مورشله دیلگون، دم دیلگون، بن ریز زی زی، دره جوجق طلعه زار رون، ده چاتی، ازجونک، لااسپید، مرزنگون ، چرو ، نیاب آب کنارو، پاراه شیخ سرکه و لپ لپو روستاهایی هستند که تا امروز فاقد برق بودند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این پروژه‌ها  به منظور خدمات بهتر به مشترکین انجام شده‌اند، یادآورشد: این طرح‌ها در قالب 20 کیلومتر شبکه فشار متوسط، حدود شش کیلومتر شبکه فشار ضعیف، 24 ترانسفورماتور در حوزه احداث، توسعه، اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق روستایی اجرایی و به بهره برداری رسید.
معتمدی زاده افزود: این روستاها در شهرستان بویراحمد چهار روستا ، چُرام چهار روستا ، کهگیلویه یک روستا ، بهمئی یک روستا ، مارگون یک روستا و باشت یک روستا قراردارند.
استان کهگیلویه و بویراحمد بیش ازهزار و 800 روستای دارای سکنه دارد.
تمامی روستاهای بالای 10 خانوار دارای کُدروستایی در این استان از نعمت برق پایدار برخوردار هستند.
شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد دارای 275 هزار مشترک برق است که از این تعداد 22 درصد معادل 60 هزار اشتراک روستایی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا سیاسیون ایرانی به تأسیس «خیریه» علاقه دارند؟ + اسامی

چرا سیاسیون ایرانی به تأسیس «خیریه» علاقه دارند؟ + اسامی

شاید همین یک جمله که گفتند «تشنگان خدمت بروند خیریه بزنند» سبب شد تا مسئولین و چهره‌های ...
(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

حوادث و اتفاقات زیادی در ایران و جهان افتاده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته ...
اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

حدود 48 ساعت پس از درز فايل صوتي منتسب به دو نفر از فرماندهان پيشين سپاه پاسداران، درحالي ...
1