تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۸
کد مطلب : ۴۴۴۹۲۴
با صدور متنی انجام گرفت

بیانیه همراه با خشم و غضب «پرویز یزدان‌پناه» رئیس معزول دانشگاه علوم پزشکی یاسوج / نقطه تاریک مدیریت یزدان‌پناه چه بود؟ / آخرین فرافکنی یزدان‌پناه؛ من نبودم، بقیه بودند

۶۴
۲
بیانیه همراه با خشم و غضب «پرویز یزدان‌پناه» رئیس معزول دانشگاه علوم پزشکی یاسوج / نقطه تاریک مدیریت یزدان‌پناه چه بود؟ / آخرین فرافکنی یزدان‌پناه؛ من نبودم، بقیه بودند
کبنا ؛ پرویز یزدان‌پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار مطلبی از تغییر خود به شدت گلایه کرد و نوشت: «با وجودیکه بنده و همسرم در طی سه روز گذشته در بستر بیماری کرونا بودیم و این موضوع را به اطلاع استاندار محترم نیز رسانده بودم ولی متاسفانه با وجود استرس‌های کرونا بر من و خانواده‌ام، سیاسیون و طرفداران فامیلی یک منطقه خاص چنان فشار را بر وزارت تنگ کردند که شرمندگی این عمل زشت آنها برای کسی که در جنگ تحمیلی برای استقلال این مملکت جنگیده و ایثارگر جنگ می‌باشد و حدود ۲۸ سال در استان کهگیلویه و بویراحمد خدمتگزار در تأمین سلامت مردم بوده و در مبارزه با کرونا سلامتی خود را از دست داده و در بستر بیماری می‌باشد اجازه ندادند که اگر اینجانب و همسرم از این بیماری جان سالم بدر بردیم تغییر را انجام دهند.»  او همچنین در قضیه اخراج کارگران بیمارستان شهید جلیل یاسوج خودش را مبرا از اشتباه دانست و تقصیر را به گردن همه انداخت. در حالی که بعد از اخراج این کارگران، بیمارستان پُر شد از بکارگیری قوم و خویش‌ها. یزدان‌پناه در حالی می‌گوید که در بستر بیماری بسر می‌برم که روز گذشته معاون جدید فناوری و تحقیقات دانشگاه را منصوب می‌کند و الان هم این بیانیه‌ی پر از عصبانیت و خشم را می‌نویسد. الله اعلم.

به گزارش کبنا، متن کامل این مطلب به شرح زیر است.
بسمه تعالی 
سلام و عرض ادب و احترام خدمت مردم شریف استان و همکاران دانشگاهی
 خدای را شاکرم که توفیق خدمتگزاری به مدت حدود ۳۳ ماه به مردم شریف استان و همکاران دانشگاهی نصیب اینجانب نمود.
 خوشبختانه در طی این مدت به کمک هیات رییسه و پرسنل شریف دانشگاه خدمات زیادی مانند راه اندازی بیش از ۵۵ پروژه، خرید حدود ۱۸۰ میلیارد تومان تجهیزات جهت فعال کردن بیمارستان شهید جلیل و بیمارستان نرگسی گچساران، آماده کردن بیمارستان شهدای بهمئی جهت راه اندازی، راه اندازی کلینیک‌های تخصصی یاسوج، گچساران و دهدشت، راه اندازی ۸ مرکز اورژانس جاده‌ای، راه اندازی تعدادی مراکز جامع سالمت و خانه‌های بهداشت، شروع پروژه‌های بیمارستان‌های چرام، لنده و دنا، همچنین جذب حدود ۵۰ هیات علمی، کسب رتبه اول فناوری دانشجویان دانشگاه در کشور، کارهای برجسته فرهنگی در دانشگاه، ایجاد امنیت برای همه تشکل‌های دانشجویی، اصالح ساختار بیمارستان‌ها و شبکه‌ها و جذب حدود ۱۰۰۰ نفر نیروی استخدامی و شرکتی، تأسیس رشته‌های جدید دانشگاهی، مجوز ساخت دانشکده پیراپزشکی، اقدام در اخذ مصوبه دانشکده داروسازی، مجوز ساخت خوابگاههای دانشجویی ۴۰۰ و ۲۵۰ نفره، راه اندازی مجدد آنژیوگرافی و جراحی قلب، آماده کردن مرکز پزشکی هسته‌ای جهت افتتاح در طی حدود دو ماه آینده، جذب حدود بیش از ۱۳۰ نفر متخصص و فوق تخصص در استان، فعال شدن بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی در بیمارستان شهید جلیل درحال تکمیل، راه اندازی مرکزدرمان ناباروری در بیمارستان جلیل، آماده نمودن مرکز پزشکی هسته‌ای برای راه اندازی از اعم فعالیت‌های انجام شده می‌باشد.
 خوشبختانه در طی این مدت تراز منفی دانشگاه با وجود کاهش درآمدهای اختصاصی دانشگاه از ۱۸۰ میلیارد تومان به کمتر از ۱۰۰ میلیارد تومان رسیده است.
 خوشبختانه در طی سه سال گذشته قانون مداری، شفافیت، رعایت عدالت، احترام ارباب رجوع و پرسنل دانشگاه، شایسته سالاری در انتخاب مدیران، کاهش دخالت سیاسیون در دانشگاه، رعایت توازن منطقه‌ای، مشارکت نیروهای غیر بومی در مدیریت‌های دانشگاه، تعامل مؤثر با نهادهای سیاسی، قضایی، نظامی، مذهبی و وزارتی و... در دانشگاه نهادینه شده است و تقریباً کلیه خدمات دانشگاه الکترونیکی شدند. 
مناقصه‌ها، مزایده‌ها و استعلام‌ها به روند قانونی برگشتند. درنسخه نویسی الکترونیک باحدود ۱۰۰ درصد در کشور مقام اول را دانشگاه دارد که عمدتاً بدلیل ایجاد تهیه زیرساخت‌های الکترونیک درطی این مدت بود.
با شروع کرونا در دو سال قبل با حمایت دکتر کلانتری استاندار سابق، حمایت‌های اعضا ستاد کرونا و وزارت بخصوص دکتر نمکی، دکتر تقوی نژاد، دکتر جان بابایی و دکتر رئیسی توانستیم بیمارستان شهید جلیل، شهدای دولت آباد رابعنوان بیمارستان معین کرونا فعال کرده و خوشبختانه تنها استانی که با وجود میزان بروز بالای بیماری دچار کمبود تخت و امکانات درمانی و بهداشتی در پیک‌های کرونا نشد استان کهگیلویه و بویراحمد بود.
 خوشبختانه با حمایت مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار سابق، روحانیت معظم و آگاه استان بخصوص آیت الله سید شریف الدین ملک حسینی و آیت الله سید نصیر حسینی، نهادهای حکومتی، هنرمندان، سیاسیون، نهادهای مدنی، ریش سفیدان، نخبگان، فضاهای مجازی، صدا و سیما، معلمین و اساتید و نیروهای از خود گذشته دانشگاه توانستیم پیک‌های کرونا را با کمترین مرگ و میر و بهترین خدمات به مردم شریف استان به این نقطه برسانیم.



 شاید تنها نقطه تاریک در مدیریت اینجانب اخراج کارگران بیمارستان شهید جلیل بود که بنده در اخراج نیروهای فوق هیچ دخالتی اعم از شکایت، پیگیری و اخراج آنها و... نداشتم و در نامه‌های محرمانه‌ای که به آیت الله ملک حسینی، دکتر کلانتری استاندار و دکتر نگین تاجی رییس دادگستری استان نوشتم و گفت و گو و رایزنی با رییس سازمان بازرسی استان داشتیم و در شورای تأمین استان نیز از آنها دفاع کردم متاسفانه راهی بجز تسویه حساب با نیروهای فوق باقی نماند که موظف به اجرا بودیم هر چند بعضی سیاسیون شریک در جذب این نیروها بناحق مرا نزد کارگران فوق که دارای حقوقی بودند و باعث آسیب چند میلیاردی به دانشگاه و صدمات جبران ناپذیر به کارگران فوق شد گناه را به گردن مدیریت اینجانب انداختند که در برابر قرآن ما خواهان اخراج کارگران نبوده و این موضوع قطع نان و کار کارگران برای دانشگاه لکه ننگی است که من همیشه از این موضوع ناراحت بوده و هستم و باید کسانی که مقصر بودند جوابگوی آنها باشند و الزم است از همه کارگران فوق معذرت خواهی کنم که نتوانستم برای ادامه کارآنها اقدام موثری انجام دهیم.
  الزام است از نمایندگان قبلی استان آقای تاجگردون که تلاش‌های ایشان در تأمین بودجه، حمایت و نظارت بر دانشگاه در طی دو سال بی نظیر بود، حاج زارعی و حاج عدل هاشمی نمایندگان فعلی استان حاج آقا موحد و دکتر روشنفکر، دکتر کلانتری و معاونین ایشان، روحانیت شریف استان، فرمانداران و بخشداران شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد، نهادهای قضایی، امنیتی، سپاه، نیروی انتظامی، سازمان بازرسی، دیوان محاسبات، شهرداری‌ها، هلال احمر، آموزش و پرورش، دانشگاه‌های استان، سازمان تبلیغات و حوزه‌های علمیه، صمت، گردشگری، اداره ارشاد، صدا و سیما، بسیج، تعزیرات حکومتی و سایر نهادها و رسانه‌ها که در تلاش همگانی برای تأمین، حفظ وارتقا سلامت مردم تلاش شبانه روزی داشتند تشکر و قدردانی نمایم.
 همچنین از هیات رئیسه محترم دانشگاه و هیات امنای دانشگاه، اعضا هیات علمی، مدیران، نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و کشور و پرسنل زحمتکش دانشگاه که با همه ناملایمات شب و روز برای تأمین و حفظ و ارتقای سالمت مردم جنگیدند سر تعظیم فرود آورم و برای شادی روح شهید سلامت استان دکتر زارعی فاتحه می‌فرستیم و به پاسداشت راه ایشان که حفظ سلامت مردم بود وفادار خواهیم ماند.
تغییر مدیران در هر کشور و سازمان امری طبیعی است و اینجانب از شهریور ماه امسال استعفای خودم را نوشته بودم که دوستان اجازه ارسال به وزارت را ندادند. 
متاسفانه بعضی از سیاسیون در استان که به قانون آشنا نبوده و به استقلال قوا اعتقادی ندارند فکرکردند می‌توانند دانشگاه را مانند ادارات دیگر صحنه ترک تازی خود کنند، صحنه خدمتگزاری به مردم را صحنه جنگ اعلام کردند و نگذاشتند حتی بیمارستان شهر خودشان را فعال نگه داریم و در طی ۸ ماه گذشته قدمی در حفظ سالمت شهروندان شهرهای منتخب خود هم برنداشتند.
با وجودیکه بنده و همسرم در طی سه روز گذشته در بستر بیماری کرونا بودیم و این موضوع را به اطلاع استاندار محترم نیز رسانده بودم ولی متاسفانه با وجود استرس‌های کرونا بر من و خانواده‌ام، سیاسیون و طرفداران فامیلی یک منطقه خاص چنان فشار را بر وزارت تنگ کردند که شرمندگی این عمل زشت آنها برای کسی که در جنگ تحمیلی برای استقلال این مملکت جنگیده و ایثارگر جنگ می‌باشد و حدود ۲۸ سال در استان کهگیلویه و بویراحمد خدمتگزار در تأمین سلامت مردم بوده و در مبارزه با کرونا سلامتی خود را از دست داده و در بستر بیماری می‌باشد اجازه ندادند که اگر اینجانب و همسرم از این بیماری جان سالم بدر بردیم تغییر را انجام دهند.
 برای مدیریت جدید دانشگاه آرزوی خدمتگزاری به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد دارم و از همه همکاران دانشگاهی خواهشمندم در پیشبرد و ارتقا دانشگاه ایشان را یاری نمایند.
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار خط قرمز فرزند کوچک شما همیشه در زندگی حفظ منافع ملی و استانی بوده است و وقتی پزشک شده‌ام قسم خورده‌ام که سلامت مردم را با هیچ چیزی عوض نکنم و همه بندگان خدا را مانند خانواده خودم حساب کنم و به حفظ سلامت آنها پایبند باشم. 
مردم شریف استان و همه همکاران را به خداوند متعال می‌سپارم.
 خدمتگزار مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد
 دکتر پرویز یزدان پناه
 ۱۴۰۰/۱۲/۱
نام شما

آدرس ايميل شما

خلیفه تهله خار
Romania
بدرودفرمانده

بدرود فرمانده مقتدر

بدرود مرد عمل
Iran, Islamic Republic of
کرو فرماندهیش کجا بود دانشگاه تعطیل بود
/جریان ابلاغ معاون پژوهشیش از گچساران تابلو بود!
Romania
ایشا الله در اسرع وقت گماشته های شما در شبکه بهداشت گچساران هم غزل خداحافظی خواهند خواند 🤣🤣
و از الان اونا هم ترس و لرز گرفته اند 🤣
پیشنهاد میکنم اونا رو زود تحت درمان قرار بدن تا مثل شما توجیه کننده نباشن 😆
احمد
Romania
ریاست یزدان پناه بر دانشگاه علوم پزشکی.بر دامن منصوبین
مجید
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر یزدانپناه
شما طایفه گرایی رو در دانشگاه باب کردید درود بر استاندار عزیز و انقلابی که دست شما و امثال شما را کوتاه کرد
Iran, Islamic Republic of
وای چ انسان شایسته و مبارزی قدر زر زرگر بداند قدر گوهر گوهری خداوند حافظ شما وخانوادتان باشد و بدانید هیچ کس جای شما را نخواهد گرفت خدا قوت بزرگوار یا علی حیف از شما لیاقت شما جای دگ هست
Iran, Islamic Republic of
یزدانپناه چه شایستگی داشت؟1
از همین متن نامه هم کوتاه نظری و کم دانشی یزدانپناه کاملا مشخصه.
نکته عجیب اینه که گفته بیمار بودم که برکنار شدم که اولا حقت بود و این همه مردم و پرسنل بیچاره که کرونا گرفتند و تو کمترین توجهی بهشون نداشتی درثانی همون روزی که تو ابلاغ معاون تحقیقات زدی ابلاغت لغو شد چطور برای صدور ابلاغ مشکل نداشتی اما برای کنار رفتنت بیمار بودی؟
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر !!! یزدان پناه با آرزوی سلامتی و بهبودی ، در مرقومه ارسالی ، زمین و زمان را به هم دوختی ، کلیه شخصیتهای سیاسی و مذهبی و نیز نهادها و سازمانها را نام بردی و رندانه تشکر کردی ، خبری هست .چطور در بستر بیماری معاون خود را عرل کردی ، بیشرمانه نبود ؟ همگان آگاهند و می بینند ، بعد از رفتار متین جناب زارع پور و سخنان و جشن .جایگزین ایشان ، حالا نوبت بود . سخنان دیشب جناب دکتر غلام نژاد و بیانیه فرار به جلو شما .
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
باید پاسخگو باشید ،مردم را چه فرض کردی
بویر احمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
گزینه نماینده دکتر علی نزاد ودکتر ملک زاده بود نه اقای دکتر غلام نزاد اقای غلامنزاد اقای استاندار بود وحتی دکتر اسپور یکی از گزینهای نماینده گچساران بود که ان سه نفر را انتخاب کرده بود تنها استاندار دنبال کار غلامنزاد بود مردم گچساران بدانند
Iran, Islamic Republic of
👌👌
Romania
بله در عمل از یک طرف برا نیروها نامه نگاری کردید ک بردارند و از طایفه خاص نیروی فله ای جایگزین کنید و در رسانه شفاهی حمایت از نیروهها می کردید
ما در تخصص غدد فقط یک پزشک هست ،چشم پزشکی هم مشکل داریم
تمام عملکرد شما بر اساس قوم گرایی بود و ربطی ب شایسته سالاری نداشت مانند روابط عمومی
مطلب زیاد هست و ......
خدا را شکر ک عزل شدید
Iran, Islamic Republic of
چندین بار اومی دهدشت یه بار هم نومی سوق حتی لنده هم رفتی
لبیک یا حسین لبیک یا خامنه ای
Iran, Islamic Republic of
این صندلیا به هیچ کسی وفادار نیست انشاالله که وضعیت علوم پزشکی بهتر بشه و نظم برقرار بشه و حق خوری ها از بین بره تا بعد از این ریاستها نفرینی پشت سر کسی نباشه
Iran, Islamic Republic of
اقای حسینی کارت درست نبود بیشتر از یه ماه شد
sajad momeni
Iran, Islamic Republic of
شیر شیر است چه در قفس چه بیرون از قفس-توانایی دکتر یزدانپناه قابل انکار نیست.خداقوت
Romania
آخ وبخت عسکر.......جناب آقای یزدان پناه پست دنیا این همه ارزش دارد که با بغض وکینه حرف بزنید ...مگه شما در این چند سال خدمتتون برای مردم گچساران چکار کردین ...تو بحث دارو هم بله کمبود نبود ولی اینقدر دارو تو بیمارستان زیاد بود که برای کوچکترین دارو باید همراه بیمار پیدا میکرد وتحویل بیمارستان می داد و هزینه های زیاد بیماری را بر دوش خانواده بیمار می گذاشتید
و واقعا دست مریزاد داره زحمات شما و همکارانانتون
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا باید برای اخراج نیروهای شهید جلیل سازمان بازرسی را تحسین کرد. بزودی سراغ خودتم میان
Romania
درودبرشمامردشجاع آینده همه چیزراثابت میکنه
....
Iran, Islamic Republic of
کادر بیمارستان که از خودتون نبودند ودربدترین پست ممکن جای دادید و نیروهای خودت را جایگزین کردی و همه رااخراج کردی وبستگان راجایگزین آنهاکردی این ها که فله ای آوردی خواهند رفت و عدالت اجرا خواهد شد علوم پزشکی را نابود ورفتی حقت بود که سید عدالت این طوری باتون رفتار کند.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
حتی اگر حرف های شما راست باشد . همین که نیروهای زیر مجموعه شما را دیگران اخراج کرده اند یعنی مدیر ضعیفی هستید.
Seychelles
کبنا یزدان پناه چه خوب چه بد دیگه رفته شما باید به عنوان رسانه مطالب منتشر کنی نه اینکه قاضی بشی و قضاوت کنی. متاسفانه کبنا بیشتر به دنبال ایجاد حاشیه است نه رفع مشکلات استان
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
بری
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
مگه موقعی که با هماهنگی معاون پشتیبانی ابلاغ ها رو لغو میکردی اطلاع میدادی به بندگان خدا. مثل اینکه خیلی بهم ریختی بابا جون ریاست چی داره که اینطور زمین و زمان رو بهم میریزی
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
ها جون خوت تو گفتی ما هم باور کردیم
ارجمندی
Iran, Islamic Republic of
و خدای حاج زارع که به شدت کافیست
Iran, Islamic Republic of
تو به کسی که بهت وفا کرد...
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید آقای دکتر این دولت عملکردش مثل دولت / انسانیت است امیدوارم با بصیرت و حضور مردم پای صندوقهای رای به این طرز فکر و رفتار پایان دهند
چوب خدا
Iran, Islamic Republic of
خدا را هزارمرتبه شکر .
دیدی فقط یک صندلی بود آقای یزدان پناه

شما هم آماده باش که اخراج شی .
بدرود
Iran, Islamic Republic of
وقتی با زبون خشی نری مجبورت ایکنن.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
دیر رفتی
Romania
.یادته نیروی تاسیساتی بودم دو سال بدون بیمه و حقوق کار کردم دستم شکست تو بیمارستان از جیب خودم هزینه کردم .بعدش تو همون ایام کرونا .بیایی بیمارستان اما من بدون بیمه و حقوق کرونا گرفتم گفتم کار نمیکنم.
محمد
Iran, Islamic Republic of
تو چرا اینقدر با اسم های مختلف میای کامنت میزاری. /از کدوم کشور هستی و نشف کامنت‌های زیر مطالب در مورد یزدان پناه، مال تو هست. اینقد بغض و کینه برای چی هست؟
یه خورده باهوش باش
کبنا تو هم اگه راست میگی کامنت منو بزار
آفتو
Iran, Islamic Republic of
واقعا جگرم برشت.....
اون از روشنفکر که میگه دخالت نمیکنم....
این هم از تو دکی جون....
دم غروس رو باور کنیم یا.....
حسین
Iran, Islamic Republic of
تمام این رتبه هایی که برای دانشگاه برشمردی نیست و نبود. نامه نمکی وزیر سابق بهداشت موجوده که ضمن عملکرد شخص شما و مدیران کلیدی منصوبتان، رتبه دانشگاه رو در بین تمامی استانهای کشور، آخرین رتبه میداند. آقای کبنا الان دیگه میتونید نامه های وزراتخانه رو در مورد عملکرد یزدانپناه از مدیریت جدید مطالبه و منتشر کنید تا گواهی موثق، بر عملکرد ضعیف ایشان و تاییدی باشه..
دانشجو
Romania
بروید و بپرسید وفامیل سالاری را در
دانشگاه علمی کار بر دی استان
ببینید !!
کارمند
Iran, Islamic Republic of
آقای یزدان پناه اینهمه بس نیست ، نیرویی که یک ماه اومد سرکار و جابجا کردی من با ۱۶ سال سابقه نتونستی جابجا کنی و گفتی قانون نمیزاره ولی همون قانون نیروی یک ماه کار کرد و ۱۵ روز کارکرد جابجا کرد
نیرو ۱۲ ماه سرکار نبود تو بهش حقوق دادی با دستور مستقیم فک کن یادت بیاد ،
شجاع
Iran, Islamic Republic of
احسن بر سید عزیز.....یعقوب برفر شده بود همه کاره دانشگاه... اقای برفر خودتو اماده کن برا اخراج نیرو هایی ک ب کار گرفتی...
چین
Iran, Islamic Republic of
ازعدالت گفتی خنده گرفتم....دانشگاه رابه پرتگاه بردی...
امید
Iran, Islamic Republic of
این جناب یادش رفته خودش چجوری حکم خیلیارو بدون اطلاع لغو میکرد و به بدترین شکل بدرقه میکرد
چوب خدا صدا نداره
به عنوان کارگر اخراجی بیمارستان هیچوقت نمیبخشمت
Iran, Islamic Republic of
شما باید جوابگوی کارهایتان باشید نه اینکه بیانیه صادر کنید و طلبکار باشید
همولایتی
Iran, Islamic Republic of
دادن مدیریت به ایشان از اول اشتباه محض بوده !؟!؟
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
جناب زیردان پناه این حیله دیگه جواب نمیده . آخه موحد هم یک بار به بهانه کرونا به مجلس نرفت و تا زنده است در افکار عمومی باید جواب پس بده و در آخرت هم باید جواب مردم گچساران .
Iran, Islamic Republic of
. فقط یک بار به درمانگاه سرپائی شهید بهشتی یاسوج سر بزنید تا ببینید چگونه با جان مردم بازی می شود .
Romania
خداحافظ طایفه گرای مطلق. کل مدیریت تو تاریک بود.بره دنبال بازنشسته گی چون چهار ماهه غیر قانونی تو دانشگاه مونده
Iran, Islamic Republic of
آقای یزدانبناه دیدی چوب خدا روتمام نیرووهای که ازبیمارستان اخراج کردی درشرایط بدوارد بیمارستان شدن وتو همه اونارو اخراج کردی دیدی پشت کردن به آقای زارعی رو بله سال دیگه به امید خدا همتون ازگردونه حذف میشین زانماینده مجلس حق اون کارگران که درشرایط بد باخانواده آواره این واونشهرن گلوی همتون ومیگیره انشاالله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای ما کارمند هیچ فرقی نداره کی اون بالا باشه ما کارمون رو می کنیم ولی هر کس رییس میشه خوش به حال خودش و فامیلاش میکنه کلا هر کس میزنه رییس بشه که به فامیلاش خدمت کنه هیچ کس برای خدمت به مردم نیست اینایی که دم از خدمت به خلق اله میزنند لطفا اون خدماتی رو که با پول خودشون به مردم کردند رو بنویسن نگن با پول خود مردم بهشون خدمت شده
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
درود .دستتون درد نکنه که نظرات کاربران را نیز ثبت میکنید .
و اما ،
چرا سه دفعه عبارت " برره پایین " را حذف کردین ؟ نمکش به همین بود .

نمیبخشمتون .
اشنا
Iran, Islamic Republic of
اگه وضع جسمانی شما وخیم بوده چطور میشود یک روز قبل از اینکه شما رو عزل کنند حکم حکومتی صادر کردید؟
Iran, Islamic Republic of
فقط این را میدانم از مردم استان خودمان نمک نشناس تر ندیدم فرق نمی کند کی رییس باشد مهم نمک نشناسی مردم این استان هسا که بیداد می کند تا بوده همین طور بوده
علی
Iran, Islamic Republic of
بگو چندتا وخانواده خودتو گذاشتی سرکار که با همون نیرویی بودن که اخراج شدند ولی اونا سرکارند به نگو که من پشتیبانشون بودم
Iran, Islamic Republic of
اولا دست شما دردنکنه که به فکرمردم بودی وهستی،درثانی این پست ها برای هیچ کس ابدی نیست ودرصورت کوتاهی و.....پستی می آورند ،اگرخدایی کارکردی نگران نباش واگر.....
Iran, Islamic Republic of
تمام نیروهای دولت قبل طایفه ای وفامیل بازی بود خصوصا استان ما....
Iran, Islamic Republic of
شما چتون شده وقتي معزول ميشيد به گريه مي افتيد
Romania
کمایی به وقتش خدمتت رسیده میشه ... نون به نرخ روز
Iran, Islamic Republic of
الحق و الانصاف حق زیادی گردن مردم گچساران دارند .خوشنامی و اخلاق ایشان زبانزد عام و خاص بوده و هست
Romania
ننگ برسیاسیونی که سلامت مردم را رگی منافع طلبی می‌کنند
سیدمجید
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر! فامیل بازی را دانشگاه که مکان علمی هست باب کردید.
راستی از درمانگاه سرپایی بیمارستان بهشتی که خودسرانه / دادید و قوانین خاص آن را تغییر دادید تا حقوق پرسنل را چپاول کند؟؟؟
مارگون
Iran, Islamic Republic of
سواد خوبه ادم داشته باشه
علی حسین
Iran, Islamic Republic of
بهداشت و دانشگاه و پزشکی و سلامت مردم
Romania
خط قرمزت وطایفه و گروه ‌خط سیاسی ات کی بفکر مردم بودی تو قبل از ریاستت هم نذاشتی یک پزشک متخصص هم رشته خودت دریاسوج به بیماران سرویس بدهد
دادا
Iran, Islamic Republic of
شما جانباز جنگ.تحمیلی بودین. همه ی اینا رو ک اخراج کردن بدون هیچ آزمونی رفتن...و خیانت ب بقبه شد ک حق آنها ضایع شد...
...حکم معاون میزنی ولی الان س روز قبل کرونا داشتی....خدا شفات بده
ذوالفقار آریان پور
Iran, Islamic Republic of
خوش بود گر محک تجربه آید به میان

تا سیه روی شود؟ هرکه در او غش باشد
شما را به جای کبنا باید کپنا kepanaخطاب نمود،رسانه باید بیانگر اخبار و افکار همه اقشار جامعه بدون غرض و مرض باشد و قضاوت را به افکار عمومی واگذار کند ،جهت اطلاع خوانندگان مطالب شما با عرض کنم که رسانه محترم کبنا
عطر آن است که ببوید نه آن که عطار بگوید، کارنامه مدت کوتاه مدیریت جناب دکتر یزدانپناه خود گویای فعالیت دلسوزانه و مدبرانه ایشان است،اولا هر ساله برای توسعه فرهنگ عدالت گستری و آگاهی مردم از عملکرد مدیران در سطح خرد و کلان در جشنواره شهید رجایی عملکرد و کارنامه آنها را به اطلاع هموطنان و همشهریان می رسانند قبل از اینکه دکتر یزدانپناه مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی استان را عهده دار شوند رتبه دانشگاه علوم پزشکی (سال ۹۷) در استان ۲۵ و در کشور رتبه ۴۲ جشنواره شهید رجایی را کسب کرده بود ولی سال بعد (۹۸) با درایت و مدیریت جناب دکتر یزدانپناه و تیم مدیریتیش در استان رتبه سوم و در کشور جز ۵ دانشگاه برتر کشور شناخته شد و این روند پیشرفت مداوم و مستمر بود و در سال گذشته ددانشگاه علوم پزشکی در شاخصهای عمومی و اختصاصی رتبه برتر و اول استان را در جشنواره شهید رجایی کسب نمود
ثانیا در زمینه کنترل بیماری کرونا نیز توجه شما را به اعلام نظر معاون وزارت بهداشت و درمان جناب حریرچی جلب می نمایم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ایرج حریرچی در نشست ستاد مقابله با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک به استاندار و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به دلیل اقدامات موثر و دستاوردهای چشمگیر مبارزه با کرونا اظهار کرد: شما در غربالگری 98 نیم درصد اقدام کرده‌اید در حالی که درصد کشوری تا 85 درصد است.

وی با بیان این‌که شما قسمت دوم غربالگری را هم انجام داده‌اید تصریح کرد: فکر می‌کردم شما جزء استان‌های باشید که با توجه ارتباط مردمی و آب و هوا شیوع قابل توجهی داشته باشید اما عامل اصلی وضعیت خوب کنونی استان اقداماتی است که سیستم مدیریتی و علوم پزشکی یاسوج انجام داده است.

وی گفت: جزء استان‌های با شیوع کم هستید و نسبت به متوسط کشوری تقریبا نصف موارد ابتلا را دارید شما توانستید با اقداماتی که انجام دادید خطر را کم کنید و در یک کلام کمترین میزان ابتلا، بستری و مرگ و میر را دارید، افتخار بزرگی است که کمترین تعداد بر اثر کرونا تلفات داشته‌اید
حالا با توجه به مطالب فوق ما دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس شما را
امیدوارم این نظر حقیر را انعکاس بدهید گرچه میدانم با خصومتی که در رسانه شما نسبت به جناب دکتر یزدانپناه می بینم انتشارنخواهید داد

با عرض پوزش
براتی
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی شخصی را میشناسم ک تا یک روز قبل از اینکه بیاد داخل این مجموعه/
/ الان در درمانگاه مشغول هست اونوقت دکترا و فوق لیسانسا بیکار دارن دنبال کارگری میگردن همچین برنامه هایی حق الناس گریبان گیر هست.منتظر حق الناس باشید
چرا سیاسیون ایرانی به تأسیس «خیریه» علاقه دارند؟ + اسامی

چرا سیاسیون ایرانی به تأسیس «خیریه» علاقه دارند؟ + اسامی

شاید همین یک جمله که گفتند «تشنگان خدمت بروند خیریه بزنند» سبب شد تا مسئولین و چهره‌های ...
(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

حوادث و اتفاقات زیادی در ایران و جهان افتاده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته ...
اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

حدود 48 ساعت پس از درز فايل صوتي منتسب به دو نفر از فرماندهان پيشين سپاه پاسداران، درحالي ...
1