تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۴۴۴۹۱۹
رئیس بنیاد مهدویت استان کهگیلویه و بویراحمد:

برنامه‌های نیمه شعبان سبب تقویت بنیه دینی مردم شود/ گفتمان مهدویت موضوع مهمی برای هدایت جوانان باشد

۰
برنامه‌های نیمه شعبان سبب تقویت بنیه دینی مردم شود
کبنا ؛ رئیس بنیاد مهدویت استان کهگیلویه و بویراحمد، جهاد تبیین در تحقق گفتمان و فرهنگ مهدویت را امری بسیار مهم و ارزشمند دانست و افزود: تقویت باور به مهدویت نماد دینی، اخلاقی به جامعه می‌بخشد.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام سیدعلی صالح موسوی اعظم در جلسه ستاد مهدویت استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: تفکر و باور مهدویت هویت شیعه است و فرهنگ مهدویت راه سعادت و تعالی جامعه دینی ما را تضمین می‌کند.
موسوی اعظم به اهمیت ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان تاکید کرد.
رئیس بنیاد مهدویت استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: پرداختن به ابعاد مختلف وجودی حضرت بقیه الله(عج) می‌تواند در جهان پر از آشوب کنونی راهگشا و راهنمای جوانان در تمامی زمینه‌ها باشد.
موسوی اعظم با بیان اینکه، مبارزه با اسلام و به خصوص مذهب شیعه زیاد شده است و باید تلاش کنیم تا القاهای دشمنان بی اثر گردد، اظهار داشت: در این خصوص همه مسئولیم و نباید فرصت را از دست دهیم و بعد هم خود را ملامت کنیم.
معاون سیاسی امنیتی  واجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد هم مهدویت و باور به مهدویت و انتظار را رمز هویت بخشی شیعیان بیان کرد.

سیدجواد هاشمی مهر گفت: مکتب و گفتمان مهدویت در این برهه حساس کنونی، می‌تواند به شایستگی راهگشا و راهنمای جوانان و جامعه باشد.
وی به برنامه ریزی‌های ارزشمند پیرامون گفتمان مهدویت و برنامه‌های نیمه شعبان در خنثی سازی ترفند دشمنان تاکید کرد.
معاون سیاسی امنیتی  واجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ایجاد شبهه در اذهان جوانان در خصوص مهدویت دسیسه همیشگی دشمنان است.
 وی با تاکید بر اینکه، فضاسازی در حوزه مهدویت تقویت شود، افزود: وظیفه همگانی است که تلاش کنیم و جامعه را به سمت معرفت دینی مهدوی باوری سوق دهیم و نسل جوان باید با توطئه‌های شبهه آفرین و انحرافات فکری دشمن آشنا شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به تدوین برنامه‌های محتوایی، سازنده و مؤثر نیمه شعبان اشاره و تاکید کرد: مراسمات نیمه شعبان مردمی باشد.
وی اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی، ادارات، نهادها، اصناف و شهرداری‌ها در کنار هیات مذهبی، موکب داران، نهادهای مردمی برنامه‌ها آذین بندی شهرها در نیمه شعبان را به خوبی و شایستگی انجام دهند. 
هاشمی مهر تاکید کرد: ستاد بنیاد مهدویت استان و کمیته‌های ۱۰ گانه آن موضوع برگزاری برنامه‌های جشن نیمه شعبان را با دو موضوع با وضعیت کرونایی و بدون کرونا پیش بینی کنند.

معاون هماهنگی بنیاد مهدویت استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: ستاد بنیاد مهدویت استان دارای ۱۰ کمیته اماکن، ادارات و نهادها، علمی و آموزش، اصناف، سخنرانان، رسانه و فضای مجازی، توسعه محتوا، پشتیبانی، بانوان و نیروهای نظامی و انتظامی می‌باشد.
حجت الاسلام محمدجواد جعفری اظهار داشت: این کمیته‌ها وظایف هر کدام مشخص و از هم اکنون برای اجرای برنامه‌های نیمه شعبان که یک هفته می‌باشد، فعال شده‌اند.
 وی اظهار داشت: در همه شهرهای استان کمیته‌هایی تشکیل و فعال شده‌اند.
جعفری تصریح کرد: به مناسبت نیمه شعبان ولادت حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) جشنواره عصر انتظار را خواهیم داشت.



نام شما

آدرس ايميل شما

چرا سیاسیون ایرانی به تأسیس «خیریه» علاقه دارند؟ + اسامی

چرا سیاسیون ایرانی به تأسیس «خیریه» علاقه دارند؟ + اسامی

شاید همین یک جمله که گفتند «تشنگان خدمت بروند خیریه بزنند» سبب شد تا مسئولین و چهره‌های ...
(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

حوادث و اتفاقات زیادی در ایران و جهان افتاده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته ...
اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

حدود 48 ساعت پس از درز فايل صوتي منتسب به دو نفر از فرماندهان پيشين سپاه پاسداران، درحالي ...
1