تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۴۴۴۸۳۷
با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس انجام گرفت

افتتاح پروژه آب شرب روستاهای عشایری زیلایی / رنج بی‌آبی 40 ساله پایان یافت / آذرفر: این پروژه 6 ماه پیش توسط مهدی روشنفکر کلنگ زنی شد و الان به بهره‌برداری رسید

۴
۲
افتتاح پروژه آب شرب روستاهای عشایری زیلایی / رنج بی‌آبی 40 ساله پایان یافت (+ تصاویر )
کبنا ؛پروژه تأمین آب روستاهای کیمه و دواخوار منطقه زیلایی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، مدیرکل امور عشایر استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.
به گزارش کبنا، فضل‌الله آذرفر مدیر کل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح تأمین آب شرب روستاهای کیمه و دواخوار زیلایی با حضور نماینده بویراحمد دنا و مارگون، اظهار داشت: این پروژه ۶ ماه پیش توسط دکتر روشنفکر که نائب رئیس کمیسیون عشایر مجلس هستند کلنگ زنی شد و بعد از شش ماه شاهد بهره برداری از آن هستیم.

آذرفر گفت: پروژه‌ای که امروز به دست دکتر روشنفکر و استاندار محترم افتتاح شد پروژه تأمین آب شرب عشایری روستاهای کیمه و دواخور که در این چهل سال دسترسی مستقیم به آب شرب نداشتند و بسیار اذیت می‌شدند خوشبختانه با تلاش‌های جناب دکتر روشنفکر که نائب رئیس فراکسیون امور عشایر مجلس هستند و همچنین جناب دکتر احمدزاده تلاش‌های خوبی شد تقریباً ۶ ماه پیش به دست دکتر روشنفکر کلنگ‌زنی شد و بعد از شش ماه افتتاح و شاهد بهره برداری از این پروژه هستیم که خوشبختانه آب شرب بیش از ۱۰۰ خانوار عشایری و روستایی را تأمین می‌کند.
وی افزود: در ادامه این پروژه‌ها آب رسانی منطقه شب شبلیز انجام شد و سایر مناطق بویراحمد و دنا را داریم که کارهای مطالعاتی آنها را در حال انجام است سعی بر این است ۵ پروژه دیگر را اجرا کنیم که امیدواریم در طول شش ماه آینده این طرح‌ها افتتاح گردد.
آذرفر ادامه داد: این پروژه دارای ۱۱ کیلومتر خط انتقال، دو باب منبع ذخیره آب ۱۵۰ متر مکعبی می‌باشد که از محل اعتبارات ملی سه ماهه انجام و تحویل مردم خوب کیمه زیلایی داده شد.
مدیرکل عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه توضیح داد که اجرای این پروژه توسط اداره کل امور عشایر استان با اعتبار 20 میلیارد ریال انجام و با اجرای این پروژه آب شرب پایدار بهداشتی بیش از 100 خانوار عشایری بخش زیلایی تأمین شد و به رنج بی آبی ۴۰ ساله مناطق کیمه زیلایی پایان داده شد.



     
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدا پشت وپناهت باشه نماینده مردمی وخاکی
زیلایی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر آذرفر مرد عمل
زنده باشی و پایدار
اسد
Romania
چه مدیران !!!! داریم.
حتما باید نام نماینده رو بیارن تا مدیریتشون تداوم داشته باشه.
محسن
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر روشنفکر که در این شرایط بد اقتصادی کشور پروزه های خوبی رو در مناطق محروم تعریف کردن و الانم افتتاح میکنن. اونایی که ۸ سال نماینده بودن چکار کردن که هنوزم منم منم میکنن
(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

حوادث و اتفاقات زیادی در ایران و جهان افتاده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته ...
اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

حدود 48 ساعت پس از درز فايل صوتي منتسب به دو نفر از فرماندهان پيشين سپاه پاسداران، درحالي ...
دزد بازاری در وزارتخانه!

دزد بازاری در وزارتخانه!

وزير نمي‌گويد «تغيير» مي‌‌كنند، مي‌گويد: «بركنار» مي‌‌شوند. اين «بركناري هزار مدير» (نه ...
فایل های مرتبط
1