تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۴۴۴۷۲۲
کبنا گزارش می دهد؛

برگزاری همایش «یک روز زیر باران» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج

۰
برگزاری همایش «یک روز زیر باران» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج
کبنا ؛"یک روز زیر باران" عنوان برنامه‌ای است که دوم اسفند با موضوع مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار می‌گردد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، رحیم اکرامی رییس دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح برنامه ها و فعالیت های دبیرخانه مهدویت در این استان گفت: به ابتکار دانشگاه آزاد اسلامی و در رأس آن دکتر طهرانچی از ۱۳ رجب تا ۱۵ شعبان برنامه‌های مفصلی با موضوع مهدویت تحت عنوان چله‌ی مهدوی در سراسر کشور برگزار می‌گردد که در این برنامه مدون دبیرخانه مهدویت استان دوشنبه دوم اسفند در یاسوج برنامه ای با عنوان «یک روز زیر باران» برگزار خواهد نمود.
اکرامی افزود: در این نشست حجه‌الاسلام دکتر داستار نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج سخنرانی خواهد کرد و چند تن از اساتید دانشگاه نقطه‌نظرهای خود را پیرامون مهدویت درعصر حاضر  مطرح خواهند نمود.
وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تلاش دارد با ترویج و توسعه فرهنگ مهدویت روحیه‌ی امید را در جامعه تقویت کند. موضوعی که مورد توجه خاص مقام معظم رهبری است. این مقام مسئول افزود :با تأکید بر اهتمام ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به موضوع مهدویت  و همچنین با توجه به اینکه  در نیمه شعبان در آغاز سال جاری، با ابتکار و دستور دکتر طهرانچی، سال ۱۴۰۰ به‌عنوان سال مهدوی برای دانشگاه آزاد اسلامی اعلام گردیده است و همچنین پس از اینکه مأموریت‌ها و کارهای  ویژه‌ تخصصی مهدویت برای هر استان و هر واحد دانشگاهی از طرف دبیر خانه مهدویت تعریف گردید دبیرخانه مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد و با رویکرد تبیین و تحکیم مبانی نظری و فکری مقوله انتظار و مهدویت میان اقشار مختلف دانشگاه به‌ویژه استادان و اعضای هیئت علمی آغاز به کار کرد.
اکرامی با اشاره به این‌که برنامه‌های دبیرخانه مهدویت ادامه خواهد داشت، گفت: علاوه بر برنماه "یک روز زیر باران " که در روز دوم اسفند با حضور اساتید عضو هیات علمی و کارکنان با مضوع مهدویت برگزار میگردددر روز ۱۱ اسفند نیز حجه‌الاسلام دکتر عرفان صاحب‌نظر در موضوع مهدویت توسط نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری به یاسوج دعوت شده‌اندکه در جمع اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه و دانشجویان در خصوص موضوع مهدویت به ایراد سخن خواهند پرداخت.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

دزد بازاری در وزارتخانه!

دزد بازاری در وزارتخانه!

وزير نمي‌گويد «تغيير» مي‌‌كنند، مي‌گويد: «بركنار» مي‌‌شوند. اين «بركناري هزار مدير» (نه ...
سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
1