تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۴۲
کد مطلب : ۴۴۴۷۰۹
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد:

۲۷ دستگاه ماینر غیر مجاز در یاسوج کشف شد

۰
۲۷ دستگاه ماینر غیر مجاز در یاسوج کشف شد
کبنا ؛مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۷ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش تقریبی هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از ۲ باب منزل مسکونی در شهر یاسوج مرکز این استان کشف شد.
به گزارش کبنا، جمال معتمدی زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: پس از اطلاع همکاران واحد مقابله با برق‌های غیرمجاز و همکاری نیروی انتظامی، 27 دستگاه ماینر غیرمجاز در 2 نقطه شهری یاسوج کشف و ضبط و در اختیار پلیس اقتصادی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه در ارتباط هم 2 نفر شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند، اظهارداشت: با توجه به کاهش نسبی دمای هوا در هفته‌های پیش رو و کاهش ظرفیت تولید نیروگاه برق آبی به دلیل کاهش نزولات آسمانی، از همه مشترکان برق در این استان درخواست می‌شود با رعایت الگوهای مدیریت مصرف و کاهش مصرف خود به خصوص در ساعت‌های پیک بار، هر گونه مورد مشکوک به استفاده از دستگاه ماینر غیرمجاز را به شماره 121، 113 و 114 اطلاع و تا سقف 20 میلیون تومان از پاداش نقدی بهره‌مند شوند.
معتمدی زاده با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف برای کاهش هزینه مصرفی برق هم خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه صنعت برق، ارائه خدمات مطلوب و جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته است اما متاسفانه عده‌ای در این شرایط به فکر سود بیشتر هستند و به تولید بیت کوین اقدام می‌کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که استفاده غیرقانونی از برق برای رمزارزهای غیرمجاز باعث ایجاد نوسان در شبکه برق شده و علاوه بر آسیب به لوازم برقی سایر مشترکان، از دلایل قطعی و ناپایداری برق است.
معتمدی زاده گفت: فعالیت رمزارزهای غیرمجاز نقش موثری در خاموشی‌ها دارد و امیدواریم افراد به این نکته توجه ویژه داشته باشند و البته با هدف کاهش پیک بار شبکه و جلوگیری از خاموشی سایر مشترکان و همچنین مقابله با انشعابات غیرمجاز، اکیپ‌های مختلف این شرکت به صورت مستمر مصرف برق در یاسوج و تمامی نواحی ۹ گانه را رصد می‌کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
1