تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۴۴۴۶۴۱
کبنا گزارش می دهد؛

دانشگاه فراموش شده پیام نور کهگیلویه و بویراحمد

۱۱
۶
دانشگاه فراموش شده پیام نور کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛در حالی که شاهد تغییر عاملان وضع بد گذشته جامعه در سطوح مدیریتی هستیم بنظر می‌رسد بعضی از دستگاه‌ها در مظلومیت و فراموشی قرار دارند و کسی به آن‌ها نمی‌پردازد. دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از این موارد است. دانشگاهی که در دوره احمدی نژاد از شکوه و موفقیت قابل قبولی در سطح استان برخوردار بود اما به یکباره ورق برگشت و با مدیریت ضعیف در این دانشگاه تنها شاهد یک نام از این دانشگاه هستیم. در بررسی چرایی این موضوع دلایلی بسیاری می‌توان بر شمرد که بصورت گذرا به چند مورد پرداخته خواهد شد.
به گزارش کبنا نیوز، اول؛ رییس دانشگاه پیام نور فردی است برکنار از ابتدایی‌ترین اصول مدیریتی، به گونه‌ای که بعید است حتی دانشجویان دانشگاه وی را دیده باشند و بشناسند. آقای سجادی بواسطه نمایندگان سابق مجلس از مرکز بندر عباس به استان آمد و به ریاست دانشگاه پیام نور استان معرفی شد ولی هرگز دل به کار و شهر یاسوج نداد و در حالی که هیئت علمی خود را در شیراز درست کرده است و در آن شهر زندگی می‌کند گاهی رهگذری به یاسوج و پیام نور سر می زند. خروجی کار وی تاکنون حذف اساتید انقلابی دانشگاه و پر کردن دانشگاه از اساتید مدعو به قول خودشان اصلاحاتی است.
دوم؛ ریاست دانشگاه قریب به دو سال است فقط اسماً و دکوری رئیس دانشگاه است و حق مدیریت و سوابق مدیریتی برای خود جمع می‌کند، در حالی که دانشگاه تعطیل است و دریغ
از اندکی بازدهی و کارکرد مفید.
 مدیر محترم در طول مدیریت چندین ساله‌اش شاید بصورت رهگذری در طول یک سال یک بار مسیرش به مراکز و واحدهای دانشگاهی بیافتد و بازدید بصورت مخفیانه و دور از چشم کارمندان و دانشجویان از مراکز و واحدهای استان داشته باشد. نه کاری به دانشگاه دارد و نه تلاشی برای رفع مشکلات و کسورات دانشگاه انجام می‌دهد. حتی کارتابل اداری ایشان و پاراف نامه‌های اداری ایشان توسط یکی دیگر از نیروهای نزدیک به وی انجام می‌گیرد. جناب سجادی اگر در دانشگاه هم باشد درب بر روی خودش می‌بندد و به بهانه تدریس و کلاس آنلاین جوابگوی هیچ کسی نیست حتی کارکنان دانشگاه.
سوم؛ وضعیت حراست دانشگاه؛ (مورد دیگری است که اشاره به آن می‌تواند بیانگر اندکی از مشکلات در دانشگاه باشد) حراست دانشگاه از شیراز می‌آیند و وی نیز به همراه رئیس دانشگاه از زمان شروع مدیریت با رئیس دانشگاه آمده است. وی هم مدیریت دور کاری و تلفنی دارد و فقط روزهای چهارشنبه به خودشان زحمت می‌دهند و از شیراز به دانشگاه می‌آیند و در بقیه روزها ماشین دانشگاه در اختیار وی و در شهر شیراز حضور دارند.
چهارم؛ وضعیت ادغام مرکز و واحد یاسوج، قریب به چند سال است که با مصوبه هیات امناء دانشگاه، ستادهای استانی و مراکز استانی ادغام گردیده‌اند و با یک رییس اداره می‌گردد بخاطر کاهش هزینه‌ها و جمع نمودن مراکز و واحدهای کوچک. ولی رئیس دانشگاه
این موضوع را قبول ندارد و ادعا دارند جایی که مدیر استان حضور دارد، نباید دانشجو رفت آمد کند چون باعث ازدحام گردد.
اما امان از رفع مشکلات کارمندان مرکز مشکل ایاب و ذهاب کارکنان و دانشجویان و ... . لازم به ذکر است که ستاد استان دانشگاه در گلستان ۶ واقع شده است که نیمی از ساختمان خالی است و آقای سجادی اجازه نمی‌دهند نیروهای مرکز که با ستاد ادغام هستند در این ساختمان مستقر گردند و کارهای دانشجویان در این شرایط بیماری و مجازی بودن کلاسها و امتحانات دانشگاه در سطح شهر انجام گیرد و یک دانشجو مجبور نباشد بخاطر یک گواهی اشتغال به تحصیلی ۶۰۰۰۰ تومانی هزینه دربست ماشین نمایند و یا امنیت یک دختر تنها که باید بخاطر عدم وجود سرویس ایاب و ذهاب با یک تاکسی تلفنی و اسنپ به دانشگاه مراجعه کند و هزاران مشکلات دیگر در این مسیر طولانی که گریبان گیر دانشجویان است را تحمل کند.
 یا هزینه‌های سر سامان آور گرمایشی، روشنایی، آب و برق و نگهداری از دانشگاه و یک قلم پرداخت ۱۴۷ میلیون تومان پول آب مرکز یاسوج که مدیر محترم در عوض جوابگویی و مدیریت کم کردن هزینه‌ها، بخاطر بی تدبیری و ضعف مدیریت دانشگاه را در یک بحران قرار داده است.
حال سؤال این است آیا پیام نور مهم نیست یا از یاد همه رفته است و یا اراده‌ای برای تغییر وجود ندارد که باید بیت المال و دانشجویان این گونه کفاره بی مدیریتی نورچشمی یکی از نمایندگان سابق مجلس را دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
ان شا الله دکتر جاوید رییس دانشگاه میشود به همین زودی ها توسط دکتر تقی پور
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
آقای سجادی را تاج گردون آورد .مدیریت ضعیف و ناکار آمد ،حراست ،خارج از استان و بصورت کترل از راه دور با یک ما شین ،نیروهای پست مدیریتی ندارند ،برق آسانسور تمام طبقات قطع است غیر از طبقه ای که سجادی درآن است .انجمن های علمی تعطیل ،کانون های فرهنگی و هنری تعطیل ،تشکل های دانشجویی تعطیل ،بسیج تعطیل .با این مدیریت ضعیف و فشل
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
چه عجب نامی از پیام‌نور آمد ؛دانشگاهی که از از دانشگاه بودن فقط نامش را یدک میکشد واز لحاظ مدیریت درسطح یک دبیرستان هم نیست مدیری که اصلا دراستان نیست ؛با وجود تعداد کثیری دانشجو از ضعیف ترین دانشگاه ها ی استان است واین حقیقتا باعث تاسف است.
مطالبه گر
Iran, Islamic Republic of
پیام نور..دانشگاهی که وقتی وارد میشوی به هرمحیطی شبیه است بجز دانشگاه ؛ضعف مدیریتی دراین دانشگاه بی دادمیکند..البته که بجای ضعف بهتراست بگوییم نبود مدیر قابل و توانمند .ن تنها درحوزه ی مدیریت بلکه درتمامی حوزه ها مانند همین حراست دانشگاه ..بهتراست هر چه زودتر فکری به حال این محیط فرهنگی شود
انقلابی گر ، عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
باسلام
قبل از هر چیز انتصاب ناشایست و نابجای را به سمت سرپرست دانشگاه پیام نور استان و سرپرست دبيرخانه منطقه هفت را خدمت آقای روشنفکر تبریک عرض میکنم.
همه می دانیم ابقا و ارتقای ایشان نه براساس لیاقت و توانایی بلکه با زد و بندهای سياسی با مدیرکل .... سازمان صورت گرفته .
در متن کبنا نیوز ایکاش اشاره میشد که میراث بدهکاری عظیم و ریزش شدید دانشجو و .... از هنرهای مدیریتی ایشان بوده و هست.
آقای سجادی خواه از مدیران بسیار ضعيف دانشگاه بودند که تاکنون پیام نور به خودش ندیده .
کجای تاریخ ، مدیریتی را دیده اید که حراست آن در استان دیگر باشد .
در پایان لازم است آقای دکتر تقی زاده سرپرست دانشگاه پیام نور سازمان مرکزی بدانند حکم انتصاب مجدد آقای سجادی خواه بیشتر از همه بوی دو دستگی را می‌دهد.
اااا
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا بهترین رییس استان تا حالا خودش بوده کاملا در یاسوج مستقر بوده
ادم سالم و بدون هرگونه حاشیه ای بوده است
واین پیشرفتش نتیجه سالم بودنشه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
حقیقتا دانشگاه پیام نور 9 سال است که فراموش شده است هر در این مدت در دانشگاه هر اتفاقی افتاده جز آموزش و پژوهش
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید به حال دانشگاه پیام نور تاسف خورد
Iran, Islamic Republic of
شماها به حال خودتون تاسف بخورین که مدیری به این خوبی رو از دست دادین
دانشجو
Iran, Islamic Republic of

یکی مثل شماها نمیزاره این استان رشد کنه . چاپلوسی هم حدی داره
رع خ
Romania
لطفا درست مطلب بنویسید از بندرعباس به اینجا نیومد تحقیق کنید ببینید از کجا به یاسوج اومد؟
سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
1