تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۴۴۴۶۳۹
بهنام رئیس دادگاه عمومی بخش مارگون:

فروش مواد مخدر توسط زنان ناشی از فشار مسائل اقتصادی / بازدید از دو کارگاه فعال زنان در شهرستان مارگون

۰
فروش مواد مخدر توسط زنان ناشی از فشار مسائل اقتصادی / بازدید از دو کارگاه فعال زنان در شهرستان مارگون
کبنا ؛ریاست دادگاه مارگون، فرماندار شهرستان و مدیر صندوق کارآفرینی امید استان و مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری، از کارگاه پخت نان محلی و خیاطی در شهرستان مارگون بازدید کردند.
به گزارش کبنا نیوز از شهرستان مارگون، علیرضا بهنام رئیس دادگاه عمومی مارگون با اعلام این خبر اظهار داشت: برای فروشندگان و خریداران مواد مخدر در یک پایش 3 ماهه تشکیل پرونده شد. خیلی از این افراد که تعدادی از آنها خانم بودند، علت روی آوردن به فروش مواد مخدر را، ناشی  فشار مسائل اقتصادی عنوان کرده و بیان نمودند «در صورتی که درآمدی هر چند ناچیز داشته باشند به هیچ عنوان سراغ خرید و فروش مواد مخدر نخواهند رفت».
رئیس دادگاه عمومی مارگون گفت: با همکاری فرمانداری و پایگاه مقاومت بسیج شهرستان مارگون و برای اصلاح این افراد، کارگاهی خصوصاً خانمها احداث گردید تا این افراد به جامعه برگردند.
وی افزود: یک ماهی است که با راه اندازی این کارگاه، خانمهای بد سرپرست و بی سرپرست در آن مشغول به کار و اقدام به پخت نان محلی و فروش آن می کنند.
بهنام با اظهار این که تعدادی از این افراد نیز اقدام به خیاطی می کنند، در ادامه بیان داشت: از طریق صندوق کارآفرینی امید به هر کدام از این افراد مبلغ 500 میلیون ریال وام پرداخت گردیده و امروز نیز با همکاری همه دستگاه های اجرایی و عنایت ویژه فرماندار شهرستان مارگون در این خصوص، ۱۰ نفر در این کارگاه مشغول بکارند.
رئیس دادگاه عمومی مارگون ضمن تشکر از همکاری پایگاه مقاومت در ساخت مسجد، گفت: در روستایی که بزهکارانی وجود داشت، با همکاری بسیج اقدام به ساخت مسجد شده و در آینده نزدیک نیز برای افراد آسیب پذیر، اقدام به ساخت کارگاههای کوچک خواهد شد تا در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، شاهد رونق تولید ملی باشیم و هم، برای خانوارهای کوچک منبع درآمد و هم نسبت به تقویت مسائل اعتقادی مردم اقدام خواهد شد، تا با اشتغال جوانان و همچنین تقویت بنیه اعتقادی و فرهنگی آنها، شاهد کم شدن بزهکاری باشیم.
علیرضا بهنام درپایان اظهار کرد: با حضور ریاست دادگاه مارگون، فرماندار شهرستان و مدیر صندوق کارآفرینی امید استان و مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری، از طرح پخت نان محلی و  یک طرح خیاطی در شهرستان مارگون که با حمایت تسهیلاتی صندوق کارآفرینی امید استان راه اندازی شده بود بازدید کردند.
لازم به ذکر است در 2 طرح مورد اشاره جمعاً 15 نفر مشغول بکارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
1