تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۲۳
کد مطلب : ۴۴۴۶۱۷
در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت مطرح شد

امام جمعه دهدشت: جهاد تبیین نباید روی کاغذ بماند

۰
امام جمعه دهدشت: جهاد تبیین نباید روی کاغذ بماند
کبنا ؛امام جمعه دهدشت با اشاره به تحریف دشمنان انقلاب اسلامی و نقشه بدنام کردن این انقلاب، گفت: جهاد تبیین نباید روی کاغذ بماند.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه امروز (جمعه 22 بهمن ماه 1400) دهدشت با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی معجزه اعصار و یکی از نعمتهای خداوند است تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ضروری است و انقلاب علاوه بر دستاوردهای اقتصادی و دستاوردهای معنوی بسیاری دارد.
وی اظهار کرد: رهایی از سرنگونی نظام دیکتاتوری، افزایش بینش سیاسی مردم، آزادی، مشارکت سیاسی و استقلال از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: در حالی که دوره حکومت ظالم پهلوی ایران وابسته بود امروز دنیا بدون اجازه ایران در هیچ مسئله مهمی نمی‌تواند کاری انحام دهد. این عزت و بزرگی را انقلاب به ما داد باید قدر بدانیم.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه امروز در اوج افتخار و استقلال قرار داریم، تصریح کرد: اگر همین یک دستاورد یعنی دستاورد استقلال سیاسی و نظامی و فرهنگی را بیان کنیم بسیار با ارزش است.
وی گفت: بیداری مسلمانان، تغییر راهبرد قدرت‌های بزرگ شکست قدرت غرب و شرق، نوگرایی و ایجاد گفتمان جدید از دیگر برکات انقلاب است.
خطیب نماز جمعه دهدشت با اشاره به اینکه در توسعه، عمران، کشاورزی، بهداشت و... حرف‌های برای گفتن فراوان است، گفت: نفی تظاهر فرهنگی غرب و اشاعه فرهنگ اسلامی، روحیه خودباوری و گسترش فرهنگ مردم سالاری دینی را انقلاب به ما داد.
وی در ادامه گفت: جهاد تبین نباید روی کاغذ بماند، در همین اوضاع نوچه‌ها و غربگراها تلاش می‌کنند تا با جریان تحریف مردم را نسبت به انقلاب بدبین کنند این انقلاب الهی که برگرفته از قرآن و روایات اهل بیت علیهم السلام است. اگر از سرها و جمجمه‌های ما کوه درست بشود اگر از خون ما دریا جاری شود بار دیگر عزتی از ایران را به کفر و استکبار نخواهیم داد.
حجت الاسلام وحدانی‌فر گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس این چنین جوانان و امکاناتی نداشتیم در مقابل شما ایستادیم. امروز هر جنگی که شما به کار ببرید فرزندان ما ایستادگی می‌کنند.
وی اضافه کرد: به قلاده به گردن‌های استکبار جهانی عرض می‌کنیم صبر انقلابی و راهبردی که ما اندازه‌ای دارد این صبوری ما حکمت و مصالح ملی را مد نظر قرار می‌دهد.
وی با اشاره به مجوز طرح احداث سد آبریز، گفت: از همه عزیزانی که تلاش و قدردانی در سالیان متعدد برای به نتیجه رسیدن این طرح داشتن سپاسگزاری  می‌کنیم فعلاً برای ورود مصداقی به این قضیه را ندارم برای آبریز حرف زیاد دارم. ایجاد فضای رسانه‌ای برای مجوز فعلاً زود بود کاش رسانی نمی‌شد.
 امام جمعه دهدشت در توصیه‌ای خطاب به برخی از رسانه‌ها، گفت: چه خبر است می‌خواهید به کجا برسید؟ چرا جو را متشنج می‌کنید و دشمنی در شهرستان ایجاد می‌کنید. چرا می‌خواهید مسئولان و مردم را به جان یکدیگر بیاندازید.  رسالت رسانه بصیرت افزایی و بیدارگری است روشنفکری است برخی از خبرها مصداق فتنه گری است خادمان مردم را به جان هم می‌اندازند این کارها جز ضرر چیزی برای شهرستان ندارد.
-------------------------------------
خبر: مریم افشون
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
1