تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۴۲
کد مطلب : ۴۴۴۴۵۶
با حضور جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدانجام گرفت

افتتاح جشنواره جهادگران علم و فناوری در یاسوج

۰
افتتاح جشنواره جهادگران علم و فناوری در یاسوج
کبنا ؛جشنواره و نمایشگاه جهادگران علم و فناوری با حضور جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استان در حسینیه ثارالله یاسوج افتتاح شد.
به گزارش کبنا، با حضور جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی جشنواره جهادگران علم و فناوری در حسینیه عاشقان ثارالله یاسوج افتتاح شد.
سردار مصطفی مثنوی در این مراسم گفت: بعد از مدت‌ها وقفه این جشنواره با همکاری اقشار متخصص و دانشور سپاه و همکاری نهادها و ارگان‌ها برگزار شد.
جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در مجموعه سپاه با استفاده از ظرفیت بسیج و سپاه به دنبال کمک به دولت و تسهیل‌گری هستیم.
وی بیان کرد: با استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج به دنبال تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز رشد و ایجاد پیوند میان  صنعت و دانشگاه هستیم.
وی بیان کرد: این نمایشگاه با حضور ۲۰ غرفه اقشار مختلف از تمامی قسمت‌ها و نواحی به مدت سه روز دایر شده و در دو نوبت صبح و عصر پذیرای علاقه مندان است.
این مسئول بیان کرد: مراکز رشد سپاه با اولویت توجه و گره‌گشایی از واحدهای تولیدی و واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی و ستاد تسهیل فعال است و در کنار دیگر اقدامات سپاه مانند تنظیم بازار و بهره‌وری در حوزه تولید می‌تواند، باشد.
سرهنگ پاسدار رضا مهرابی مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: این نمایشگاه به مدت سه روز و تا 20 بهمن ماه امسال ادامه دارد و به همت سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برپا شده است.
سرهنگ مهرابی بیان کرد: این نمایشگاه دارای 20 غرفه بوده و برخی از شرکت کنندگان در آن شامل دانشگاه یاسوج، دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج، اداره کل فنی و حرفه ای، جهاد دانشگاهی و دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان، بسیج هنرمندان، بسیج دانش آموزی، بسیج جامعه کشاورزی، بسیج مهندسین صنعتی، شرکت آرایشی، بهداشتی سینره، شرکت فناوران طبیعت کیان، شرکت پوشش صنعت سپنتا و شرکت فنی، مهندسی آسمان سبز گیتی  است.

وی عنوان کرد: علاوه بر این تعدادی از اقشار بسیج سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و تمامی نواحی مقاومت بسیج سپاه فتح استان نیز در نمایشگاه جهادگران علم و فناوری حضور دارند.
سرهنگ مهرابی ابراز داشت: دستاوردهای فنی، علمی، تحقیقاتی و پژوهشی شرکت کنندگان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است. 
وی گفت: از عموم علاقمندان و به ویژه جامعه علمی و دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد برای بازدید از این نمایشگاه دعوت می شود.
سرهنگ مهرابی اظهار داشت: در کنار این نمایشگاه نیز جشنواره جهادگران علم و فناوری با حضور نخبگان، اقشار مختلف بسیج، هیأت رئیسه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان استانی و شهرستانی به مدت یک روز برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: در اختتامیه این جشنواره که ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ در یاسوج برگزار می شود از فناوران برتر، نواحی مقاومت بسیج برتر، غرفه های برتر و برخی نخبگان بسیجی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل خواهد شد.



نام شما

آدرس ايميل شما

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
1