تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : ۴۴۴۳۱۱
در همایش پیاده‌روی روستای صالحان؛

امام جمعه کبگیان: هتاکان نظام نمی‌دانند روزی در خفقان بله قربان گوی کدخدا بودند؟

۱
۱
امام جمعه کبگیان: هتاکان نظام نمی‌دانند روزی در خفقان بله قربان گوی کدخدا بودند؟
کبنا ؛همایش پیاده‌روی به مناسبت دهه فجر در روستای صالحان برگزار شد.
به گزارش کبنا، به همت پایگاههای خواهران، برادران بسیج و دهیاری روستای صالحان و با مشارکت موسسه زیارتی سیاحتی بلوط به مناسبت دهه فَجر، همایش پیاده روی از حسینیه الزهرا تا گلزار مطهر روستا برگزار گردید.
حجت الاسلام سید فرج الله پژمان امام جمعه کبگیان که سخنران ویژه این همایش بود، ضمن تشکر از بانیان این همایش، جان شهدا را خونبهای انقلاب اسلام دانست و گفت: کسانیکه امروزه در امنیت کامل خانه نرم و گرم زندگی می کنند میدانند روزی در این منطقه حتی الامکان از امکانات اولیه (آب برق گاز) محروم بودند والان به برکت انقلاب و خون شهداء در دورافتاده‌ترین نقطه امکانات برابر وجود دارد.
وی خطاب به هتاکان انقلاب در فضای مجازی هم گفت: کسانی که نان نظام را میخورند و با جبهه گیری علیه انقلاب در فضای مجازی دلواپس آمریکا هستند و نمی‌خواهند بدانند عزت آزادی امنیت فعلی از برکات واسعه خون شهدا و سایه سار نظام است گویا نمی‌دانند که زمانی در خفقان باید کل درامدشان را با کدخدا نصف می کردند و بله وقربان گوی آقا بالاسری بودند.
سید فرج الله پژمان عمل به راه شهدا، بصیرت افزائی در ولی شناسی، قدرت سایبری در فضای مجازی را از مهمترین خصوصیات فرد انقلابی این زمان برشمرد و گفت: زمانیکه فرزندان ملت در شبیخون هجوم تیر و ترکش دشمنان در جبهه های تعرض به خاک وطن مردانه جهت تحکیم انقلاب ایستادند و جان دادند الان هم وظیفه ماهاست که در جبهه هزار رنگ مجازی باقدرت سایبری بالاجهت تحویل انقلاب به صاحب اصلیش مبارزه کنیم.
لازم به ذکراست در پایان از طرف فرماندهی پایگاههای بسیج برادران و خواهران و دهیاری روستا و همچنین موسسه زیارتی بلوط جوائزی به قید قرعه به حاضرین اهدا و گلزار مطهر شهدای روستای مذکور با حضور امام جمعه بخش و حاضرین غباروبی و گلاب پاشی شد.

٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
خـبرنگار: اسماعیل رسامـ٫.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمدولایی
Romania
توصیه میشود :::از پیران واقعیتها را ::::ودرتاریخ پرس و جو کنید :::: کدخدا نگهبان طایفه اش در قلعه بود::::ولی مردمش آزاد وبا ایمان ودلخوش تربودند :::::آلان :::آغا زاده ها وووووو کفش را حتی ازپای ملت درآورده اند :::::کسانی توهین میکنند :::یا دشمنند یا منصح :::حق وناحق را رسانه می نگارد ::::آگاهان حق را دنبال کنند :::انتقاد و پیشنهاد فحش نیست :: ۰۰۰۰۰۰
سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
1