تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۴۴۴۱۵۶
در تودیع و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد هیچ خبری از رعایت دستورالعمل‌های کرونا نبود!

آقای هاشمی عذرخواهی‌تان هیچ باری از دوش کادر درمان بر نمی‌دارد، پاسخگو باشید

۱۳
۰
آقای هاشمی عذرخواهی‌تان هیچ باری از دوش کادر درمان بر نمی‌دارد، پاسخگو باشید
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که تمام تصمیمات و مصوبات ستاد کرونا در سطح ملی و استانی زیر سئوال رفت و معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، امنیت اجتماعی و سلامت مردم از رسالت‌ها و وظیفه او می‌باشد، تنها به یک عذرخواهی خشک و خالی اکتفا کرد.
به گزارش کبنا، عصر امروز (دوشنبه 11 بهمن 1400) مراسم تودیع و معارفه مدیران‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه دوشنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ با حضور ستاری فر معاون وزیر آموزش و پرورش، سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون امور اقتصادی استاندار، فرماندار شهرستان بویراحمد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و جمع زیادی از مسئولان استانی و شهرستانی و جمعیت زیادی از مردم در سالن دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.
جمعیت به اندازه‌ی شلوغ و زیاد بود که خیلی از افراد سر پا ایستاده اند، در راهروها ایستادند و امکان ورود و خروج از درب های سالن وجود نداشت. این وضعیت و شرایط در حالی است که در ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد که با توجه به روند افزایشی کرونا بخصوص کرونای اُمیکرون، جلسات و تجمعات با ظرفیت ۲۰ یا ۳۰ درصدی برگزار شوند.
     
دو معاون اقتصادی و سیاسی و امنیتی استاندار در این مراسم حضور یافتند و پس از مشاهده این وضعیت سالن را ترک کردند که وقتی معاون تربیت بدنی وزیر آموزش و پرورش به محل مراسم تودیع و معارفه وارد شد معاونان استاندار او را همراهی کردند و وارد سالن شدند.
برخی از اصحاب رسانه‌ها در این رابطه با معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد صحبت کردند.
سید جواد هاشمی معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد هنگام صحبت کردن در این آئین تنها به یک عذرخواهی خشک و خالی اکتفا کرد و این در حالی است که استان کهگیلویه و بویراحمد متأسفانه زیرساخت‌های مناسب و کافی را برای شرایط بحرانی را در اختیار ندارد. ستاد ملی کرونا همواره به ریاست رئیس جمهور برگزار می‌شود که بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توصیه می‌شود. اما کو گوش شنوا، وقتی مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد اینگونه بی‌توجهی به انتشار سریع سویه جدید کرونا (امیکرون) در سالن این مراسم نشسته و گاهاً با گوشی خود ور می‌رفتند، به هیج وجه نمی‌توان سایه شوم کرونا را بر سر این مردم برداشت. 
عذرخواهی سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در صورتی که کرونا در این فضا منتشر شود، هیج دردی را دوا نمی‌کند. تنها سختی کار بر دوش کادر درمانی است که با مشکلات زیادی در این سال‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند.
معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد که شرایط را «بد» می‌دید و می‌دانست که مراسم معارفه و تودیع برای او احتمالاً حواشی زیادی در روزهای آینده ایجاد کند، وقتی پشت میکروفن قرار گرفت، گفت:  قصد نداشتم حرف بزنم. اما بنده به عنوان جانشین ستاد کرونای استان مصوب کردیم که تجمعات بیش از حد نباشد و تودیع و معارفه‌ها با جمعیت زیادی برگزار نشود. اما من خودم امروز در این مراسم حاضر شده‌ام. بنابراین هر نقدی هم رسانه‌ها بزنند، من می پذیرم. این حضور پرجمعیت را میمون می‌دارم اما ده روز دیگر همین حضور نامیمون می‌شود. چرا که سرعت کرونای اومیکرون 5 برابر بیشتر از سویه دلتا است.
وی از مردم خواست نه ماسک‌هایشان را پایین بیاورند و از خوردن و آشامیدن پرهیز کنند!
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
خوب وقتی همین امثال شما که حرف قلبمه سلمبه میزنین نمیفهمین و هجوم میبرین هاشمی و مسئولین چکار کنن
همین الان حاضرین در این جلسه رو باهاشون صحبت کنی چنان حرف گنده میزنن فک میکنی همه رییس جمهورن و عقل کل
اگر هم نیروی نظامی قرار میدادن جلو درب و اجازه ورود نمیدادند بازم یکی مثل خودت کمایی میومدی میگفتی به مردم اجازه ورود ندادند و برخورد با مردم بد بود

اینا همش برمیگرده به خود مردم تو هم دلت به حال کادر درمان نمیسوزه
دنبال حاشیه سازی هستی فقط
جای این حرف تو سایتت بزن آی مردم برا مراسمات تودیع معارفه هجوم نبرید
حسن
Iran, Islamic Republic of
وقتی معاونین استاندار به علت ازدحام جمعیت سالن را ترک میکنن و قصد حرف زدن ندارند یعنی به این وضعیت معترضند، اما معاون وزیر که وارد سالن میشه معاونین استاندار هم مجبورند وارد جلسه بشوند.
اشکال کار این رسم غلطی است که در استان ماست و همیشه برای مراسمات تودیع و معارفه لشکرکشی اتفاق میفته، و این نقطه جایی است که امثال شما به عنوان رسانه و مدیا وظیفه دارید این را جا بیندازید که مراسم تودیع و معارفه جای این حضورهای بی مورد نیست.
معاون استاندار وقتی با این حجم از مردم روبرو میشه و معاون وزیر هم برای مراسم حاضر شده نمیتونه که دستور لغو جلسه را بده وتنها کاری که از دستش بر میاد همین عذرخواهیه.
درسته که عذرخواهی دردی را درمان نمیکنه ولی تنها کاری که میتونست انجام بده همینه.
Romania
مسئول نامسئول
Iran, Islamic Republic of
شما مردم برات مهم نیس
پست مهتره
تا مسئولین
ککا
Iran, Islamic Republic of
ککام حاجی مهدی هی چو ومو ایکنی
Iran, Islamic Republic of
یعنی میمردین اگر در یک سالن ۲۵ تا ۳۰ نفره این تودیع و معارفه انجام میگرفت یا میرفتین تهران در اتاق آقای وزیر آموزش و پرورش انجام میگرفت تا کی چوب بی فرهنگی را بخوریم این از این آیین تودیع و معارفه و این هم از مدارستون که هیچ صاحبی نظارت نمی‌نماید و بچه های مردم دارن در کلینیک ها جولان میدن کو گوش شنوا ،آقای مدیر جدید شما کاری کنید وه گرنه زارع پور چنان به میز مدیریت چسپیده بود و دودستی گرفته بودش که نمی‌دونست کرونا چیه چه بلایی داره سر مردم میاره علائمش چیه اثراتش بعدا چیه فقط بلد بود بگه وه به..................................‌‌ی نستع.....................ین،این ویروس بیشترین تاثیرش رو بچه هاست و بچه ها هم در اکثر مدارس بالاخص حوزه عدلها تا شرف آباد در اتاقهای ۲۰ متری با تعداد بیشتر از ۲۰ نفر هر روز مدرسه میرند موقعی به آموزش و پرورش میگی میگه به ما ربط نداره این مدارس غیر انتفاعی هست اگر غیر انتفاعی هست کی مجوز را صادر کرده برای چی بدون بررسی مجوز میدین و بعد نظارتی ندارین به نظرتان برای چی این سویه در حال افزایش هست؟ آیا نسل نوجوان و جوان ما امیدهای آینده نیستند اگر نیستند فه بها !اگر هستند چرا کوتاهی میکنید چرا یک روز در میان و آن هم به تعداد کم رفتن سر کلاس درس در این مدارس رعایت نمیشه ؟چرا شو مدیر آموزش و پرورش، رئیس آموزش و پرورش بویراحمد و معاونین آموزش جواب بدن چرا سکوت کردند.
Iran, Islamic Republic of
اگر با یه اعلامیه کوچک اعلام بشه این رفت ان امد ایا اموزش وپرورش نابود میشه ایا همه جی بهم میخوره این شلوغی بی مورد یعنی ارابه مرگ
Romania
این حرف فقط شعاریه کاملا مشخصه
بخدا اگه فامیل یا آشنای خودت مدیر میشد یقه پاره میکردی که نفر اول صف بشینی
از این حرفای پوشالی زیاد شنیدیم
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای هاشمی لطفا یه فکری به حال اداره فشل و از هم گسیخته امور اقتصادی و دارایی کنید تا کارکنان مظلوم و بی کس این دستگاه مهم از سرخوردگی رهایی یابند
Romania
دارایی هم مدیرش عوض میشه اما اونور سال دقیقا خرداد یا تیر سال بعد و قطعا (ط،ش) مدیرش هست.
Romania
همون کادر درمانی که تو دلسوزش هستی وقتی پریرروز حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفرشون جلوی استانداری تجمع کرده بودن و به هم چسبیده چرا نگفتی رعایت پروتکل ها چی شد؟

وقتی امروز جمعیت کثیری از معلمیت جلوی آموزش پرورش تجمع کرده بودن چرا زبون نداشتی دم از رعایت پروتکل ها بزنی

دیگه غرض تو برای تخریب این دولت بر همگان آشکار شده
حمید
Iran, Islamic Republic of
استان کهگیلویه و‌بویراحمد تا کنون مسئولی به خود ندیده که اشتباه خودش را در جا بپذیره و از اون عذرخواهی بکنه، انشالله که اشتباه پیش اومده بخیر بگذره و مراسمی با این سبک که ربطی به استانداری هم‌نداره و برگزاری اون بر عهده آموزش و پرورش بود، دیگه تکرار نشه.
ب
Iran, Islamic Republic of
اقایون مریضی را نادیده میگیرند
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
فایل های مرتبط
1