تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : ۴۴۴۱۵۰
با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد:

تودیع و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد زیر سایه شوم اُمیکرون با حضور اعضای ستاد کرونا

۱۶
۳
تودیع و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد زیر سایه شوم اُمیکرون با حضور اعضای ستاد کرونا
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور ستاری فر معاون وزارت آموزش و پرورش، سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون امور اقتصادی استاندار، فرماندار شهرستان بویراحمد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و جمع زیادی از مسئولان استانی و شهرستانی و خیل گسترده مردم در سالن دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد. با وجود شیوع قدرتمند سویه جدید کرونا (امیکرون) اما سالن تودیع و معارفه مملو بود از جمعیت.
    

به گزارش کبنا، عصر امروز (دوشنبه 11 بهمن ماه 1400) مراسم تودیع و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور صادق ستاری فر معاون وزیر آموزش و پرورش، معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و جمع زیادی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم که شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از مسئولان حضور داشتند، و با وجود شیوع قدرتمند سویه جدید کرونا (امیکرون) و تاکید ستاد کرونا مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، اما حاضرین به هیچ وجه به این دستورات اعتنا نکرده اند و جلسه با حضور اعضای ستاد کرونا کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
این در حالی است که مسئولان کهگیلویه و بویراحمد مرتب در جلسه ستاد کرونا از رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از تجمع‌های غیرضروری سخن می‌گویند!
جمعیت به اندازه‌ی شلوغ و زیاد بود که خیلی از افراد سر پا ایستاده اند، در راهروها ایستادند و امکان ورود و خروج از درب های سالن وجود نداشت. این وضعیت و شرایط در حالی است که در ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد که با توجه به روند افزایشی کرونا بخصوص کرونای اُمیکرون، جلسات و تجمعات با ظرفیت ۲۰ یا ۳۰ درصدی برگزار شوند.
دو معاون اقتصادی و سیاسی و امنیتی استاندار در این مراسم حضور یافتند و پس از مشاهده این وضعیت سالن را ترک کردند که وقتی معاون تربیت بدنی وزیر آموزش و پرورش به محل مراسم تودیع و معارفه وارد شد معاونان استاندار او را همراهی کردند و وارد سالن شدند.
گفتنی است که مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه دوشنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ با حضور ستاری فر معاون وزیر آموزش و پرورش، سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون امور اقتصادی استاندار، فرماندار شهرستان بویراحمد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و جمع زیادی از مسئولان استانی و شهرستانی و جمعیت زیادی از مردم در سالن دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.
در این مراسم حسنعلی عزت خواه جایگزین هادی زارع پور مدیرکل قبلی آموزش و پرورش شد.














نام شما

آدرس ايميل شما

بنگرو
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان استان کهگیلویه وبویراحمد بهوش و بگوش.نگین نگفتیم
♦️ اخطار شورای نگهبان به نمایندگان مجلس: اگر در انتصابات دخالت کنید صلاحیت تان رد می شود

روزنامه دولتی ایران نوشت: با وجود تأکیدات رهبرمعظم انقلاب که بارها از سوی همگان و بخصوص نمایندگان به عنوان فصل الخطاب از آن یاد شده، باز هم شاهد انتصابات سفارشی از سوی برخی و ورود به مسائل اجرایی کشور هستیم.

🔹این سرپیچی از فرموده رهبری، بعد شرعی ماجرا را دربر می‌گیرد و در بعد قانونی هم نهاد نظارتی بخوبی متوجه اتفاقاتی که با محوریت نمایندگان رخ می‌دهد، هست.

👈آن گونه که مدیرکل انتخابات شورای نگهبان گفته، به نظر می‌رسد این دخالت‌ها به گوش نهاد نظارتی انتخابات رسیده و در صورت اعمال قانون در برابر چنین رفتارهایی، به منزله خروج نمایندگان از صلاحیت نمایندگی خواهد بود.

با این اوصاف دیگه نمایندگی برای روشنفکر معنایی ندارد. آخ و بخت عسگر
شهروند
Iran, Islamic Republic of
جلوی درب ورودی ترافیک این همه ادم برای معارفه یک مدیرکل که چی بشه به جای این همه تغیرات مدیران کل نمایندگانی که فقط به فکر تغیرات و پشتوانه‌ای برای انتخابات بعدی هستن به فکر معلمانی باشید که شب روز در حال اعتراض به حقوق خود هستن ودر نان شب روز خود مانده ان چند روز دیگه هم ستاد کرونا میاد کار کاسبی مردم رو تخته میکنه برای خودتون کرونا نیست ولی مردم عادی کروناهست
بیاره
Iran, Islamic Republic of
حنای روشنفکر دیگر رنگی ندارد
چنارستان
Iran, Islamic Republic of
یاد حاج زارع خیر...
مرد شجاع و نترس. مرد روراست...
واقعا کجا بودیم به کجا رسیدیم...
Iran, Islamic Republic of
اونایی که ماسک نمیزنن باید بدونن مورد نفرتن از اونجا برن
Iran, Islamic Republic of
خدایی اگه بر اساس شایسته سالاری بود باید علی کمالی پناه مدیر کل اداره آ، پ میشد، چیزی کمتر از وزیر ندارد، ولی حیف شد...
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ یعنی این میخواد اموزش وپرورش و مدارا کنه اخ وبختت روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
واقعا خسته نباشند .با این شروع کرونا مدارس را که مجازی نمی کنند این هم وضع مراسماتشان .خسته نباشید
Iran, Islamic Republic of
والله این آقا در حد مدیرکلی نیست نمیدونم چرا روشنفکر از آدم‌های قوی حمایت نمیکنه از پارسا حمایت نکردی گفتی می‌خواد رقیبم بشه ازدکتر فروغ فر چرا حمایت نکردی ،از اونم ترسیدی ؟کاش بدونستی آخر این راه به ترکستان
فدایی سید علی
Iran, Islamic Republic of
با صحبت های طولانی که این چندماه شده انشالله دکتر پارسه بزودی و تا قبل از عید وارد کارزار انتخابات خواهند شد و دکتر فروغی نیز با آغوش یاران خود خواهد پیوست
یا حق
Iran, Islamic Republic of
دکتر روشنفکر و دکتر پارسا از یک خانواده و قوم نزدیک هستند و هیچ وقت نمیگذاریم گروه افراطیون باعث ایجاد اختلاف بین آنها شوند و لطفا از اسمشون استفاده نکنید برای تفرقه
فدایی سید علی
Iran, Islamic Republic of
انشالله با صحبت هایی که در این مدت شده دکتر پارسه تا قبل از عید وارد کارزار انتخابات خواهند شد و دکتر فروغی به آغوش جریان ناب انقلاب خواهند پیوست
فهیمی
Iran, Islamic Republic of
جناب روشنفکر خیلی زود جواب این اشتباه رو میدی
محمدی
Iran, Islamic Republic of
خدا کند سیستم را کلا تغییر دهد اول تغییر حراست اداره کل واجبه
کمایی
Iran, Islamic Republic of
سیستم خاله خورجماری زارع پور عوض کند بسه طرف ادب نداره سلام کند یا جواب سلام دهد چون قوم // بود حکم معاونت میگیره
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش حالش خوش نمی شود تا زمانی که رضایت معلم حاصل نشود زمانی که وضعیت معیشت معلمین خوب بشه معلم برای درس دادن انگیزه پیدا می کند و دانش آموزان را خوب درس می دهد و آن وقت وضعیت آموزش خوب می شود
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
فایل های مرتبط
1