تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۱۷
کد مطلب : ۴۴۴۰۸۷
جلال دانش: مبنای تصمیم‌های خود را بیانیه «گام دوم انقلاب» می‌دانم

دیدار فرماندار جدید لنده با نماینده رهبر انقلاب

۰
دیدار فرماندار جدید لنده با نماینده رهبر انقلاب
کبنا ؛فرماندار جدید شهرستان لنده با آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد و جلال دانش فرماندار جدید لنده گفت: مبنای تصمیم‌های خود را بیانیه «گام دوم انقلاب» می‌دانم.
 به گزارش کبنا، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (۹ بهمن ماه) در دیدار فرماندار جدید شهرستان لنده ضمن تبریک این انتصاب، اظهار کرد: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی سنگین و خطیر بوده و اگر درست عمل کنیم، در مسیر خیر ثواب قرار می‌گیریم و اگر خدای ناکرده در این زمینه سهل انگاری صورت گیرد، باید پاسخگو باشیم.
 نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه فرمانداری دارای جایگاه مهم و ظرفیت‌های بسیاری است، افزود: باید ساماندهی، نظارت و برنامه‌ریزی در دستور کار قرار گرفته و مشکلات و مسائل مردم پیگیری شود.
 وی ضمن بیان اینکه ظرفیت‌های مردمی در عرصه‌های مختلف باید مورد استفاده قرار گیرد، یادآور شد: در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و همچنین سرمایه‌گذاری بنیاد علوی فعالیت‌های خوبی در شهرستان لنده انجام داده باید پیگیری‌های لازم تا رسیدن به هدف نهایی در دستور کار قرار گیرد.
 آیت الله حسینی به سهل‌انگاری از طرف بعضی از دستگاه‌های اجرایی در شهرستان لنده اشاره کرد و افزود: باید ضمن پیگیری، جهت رفع مسائل و مشکلات تلاش کنید.
 امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد شهرستان لنده را دارای ظرفیت‌های خوب و ارزشمندی دانست و گفت: باید با نظارت، برنامه‌ریزی، آینده‌نگری و سرمایه‌گذاری این ظرفیت‌ها را به منصه عمل برسانیم و از آنها به بهترین نحو استفاده کنیم.
 وی ضمن تاکید بر اینکه برنامه‌ها باید دارای چشم انداز باشد، خاطرنشان کرد: پیگیری مشکلات و مطالبات به حق مردم باید مدنظر مسئولان قرار گیرد.
 آیت‌الله حسینی به ضرورت فراهم کردن زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: توجه به بحث آب شرب و کشاورزی در این منطقه و شهرستان کمک شایانی به اشتغال و تولید سرمایه می‌کند.
 نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج تاکید کرد: کار برای نظام و مردم منطقه افتخار است که باید شکرگزار این توفیق در انجام مسئولیت به مردم باشیم. 
وی اظهار کرد: قبول مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران در راستای خدمت هرچه بهتر به مردم صورت می‌گیرد و امیدواریم که فرماندارجدید بتوانند در راستای حل مشکلات مردم و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای توسعه و پیشرفت این شهرستان گام‌های ارزشمندی بردارد.
 آیت الله حسینی ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار سابق شهرستان لنده، برای فرماندار جدید آرزوی توفیق و سربلندی در انجام مسئولیت جهت خدمت هر چه بهتر و بیشتر به مردم این شهرستان کرد.
 در ادامه جلال دانش فرماندار جدید لنده گفت: اعتقاد داریم اگر می‌خواهیم در مسیر امام، رهبری و ولایت باشیم باید با همراهی روحانیت در این مسیر گام برداریم.
 فرماندار جدید شهرستان لنده گفت: تاکنون در خدمت روحانیون بودیم و از منابع و رهنمودهای ارزشمند آنها در زمینه‌های مختلف بهره مند شده‌ایم.
 وی ظرفیت‌های ارزشمند شهرستان لنده را یادآور شد و افزود: انتظار می‌رود که با همراهی و همکاری نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان بتوان در راستای مرتفع کردن مشکلات مردم این شهرستان گام‌های اساسی برداشته شود.
 دانش با بیان اینکه شهرستان لنده از سرمایه انسانی بالایی برخوردار است، یادآور شد: جاده تشان به لنده و پل تراب به جاده خوزستان از طریق ارتباط با مسیر پاتاوه به دهدشت شهرستان لنده را از بن بست خارج می‌کند.
 فرماندار شهرستان لنده خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات شایسته و ارزنده‌ای برای مردم انجام داده که یکی از نمونه‌های آن، فعالیت‌های بنیاد علوی در این منطقه و شهرستان است.
 وی به دیگر ظرفیت‌های شهرستان لنده اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود رودخانه مارون می‌توان در راستای تولید و اشتغال در این زمینه فعالیت‌های ارزشمندی انجام داد.
 دانش مبنای تصمیم‌های خود را بیانیه «گام دوم انقلاب» دانست و اظهار کرد: این بیانیه سند راهبردی برای آینده نظام و انقلاب اسلامی ایران است که مقام معظم رهبری با توجه به ضرورت امروز این موضوع را مطرح کردند و در تصمیم‌ها انتظار خدمت رسانی بیشتر به مردم مد نظر قرار می‌گیرد.
 فرماندار شهرستان لنده سرمایه ارزشمند جوانان را در استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد و گفت: جوانان مؤثر و ارزشمندی در استان هستند که به عنوان سرمایه انسانی محسوب می‌شوند و استاندار محترم نیز توجه خاصی به این قشر دارند.
مراسم تکریم و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان لنده روز یکشنبه دهم بهمن ماه ساعت ۱٠ صبح در مصلی شهر لنده برگزار می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

سخنگوي شوراي نگهبان افزود: «در ماده ۶ نيز از آنجا كه مشخص نبود، چنانچه پس از اعمال رتبه‌بندي،...
1