تاریخ انتشار
جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۴۴۴۰۲۱
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای اداری این اداره کل عنوان کرد:

​جشنواره بین المللی فیلم ، موسیقی و تجسمی فجر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود / حضور 2 اثر سینمایی و 3 اثر نمایشی استان در جشنواره های بین المللی فجر

۰
​جشنواره بین المللی فیلم، موسیقی و تجسمی فجر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
کبنا ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، با تشریح برنامه های فجر 1400 گفت: چهلمین جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با سراسر کشور جشنواره موسیقی فجر و جشنواره هنرهای تجسمی فجر در استان در دهه فجر امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، محمدعلی پیرسبزی با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد طلوع فجر انقلاب اسلامی گفت: این اداره کل برنامه متعدد و متنوعی در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری در دهه فجر امسال در سراسر استان برگزار می کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه با تشریح سایر برنامه های فرهنگی و هنری دهه فجرامسال خاطرنشان کرد: جشن های فرهنگی و هنری فجر در قالب  برنامه های ترکیبی در سایر شهرستانها ، برگزاری نمایشگاه های انقلاب در رشته های تجسمی، آموزش رایگان هنر، رونمایی از تازه ای کتاب و نشر در استان از برنامه های اجرایی دهه فجر امسال می باشند. 
پیرسبزی در ادامه همچنین اجرای نمایش های خیابانی ، جشن های مردمی به همت کانون های فرهنگی و هنری مساجد،  همایش نقش مساجد در انقلاب اسلامی، شب های شعر و خاطره انقلاب، تهیه کلیپ های انقلاب و نشر در فضای مجازی ، برگزاری محافل انس با قرآن و تجلیل از قاریان و فعالان قرآنی ، کارگاههای آموزشی و ورکشاپ ها ، دیدار سرکشی از خانواده های شهدای هنرمند ، تجلیل از نویسندگان استان و سایر برنامه های متعدد فرهنگی و هنری  از اهم فعالیت های پیش بینی شده دهه فجر امسال است که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به موفقیت های بزرگ هنرمندان استان در عرصه فیلم و نمایش در جشنواره های بین المللی فجر 1400 گفت: "فیلم مستند سرباز شماره صفر"  به کارگردانی محمد سلیمی راد و "فیلم سینمایی دِرب" به کارگردانی هادی محقق امسال در جشنواره فیلم فجر اکران خواهند شد. همچنین3 اثر نمایشی "خان طلاء " به کارگردانی رضا وفا نیا ، "مصریه" به کارگردانی اکبر آئین و نمایش "همه برادران من" به کارگردانی داوود پارسا در جشنواره بین المللی تئاتر فجر به اجرا خواهند رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

سخنگوي شوراي نگهبان افزود: «در ماده ۶ نيز از آنجا كه مشخص نبود، چنانچه پس از اعمال رتبه‌بندي،...
1