تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب : ۴۴۳۸۹۹
سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

کشف 3 هزار قمه و چاقو در یاسوج ( + تصاویر )

۱
۰
کشف 3 هزار قمه و چاقو در یاسوج ( + تصاویر )
کبنا ؛دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و پلیس قاچاق کلاً و ارز از انبار سازمان فروش اموال تملیکی استان بازدید کردند.
 به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد، سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از کشف سلاح سرد با ارزش میلیاردی در استان خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در بازدید از انبار کالای قاچاق و جمع آوری اموال تملیکی در این زمینه اظهار داشت: در ادامه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، با هوشیاری همکاران در نیروی انتظامی، محموله ۳ هزار تیغه‌ای شامل؛ چاقو و قمه کشف شد.

ملک حسینی با اظهار این که این محموله در حال خروج از استان بود، گفت: این محموله شامل تیغه‌های ضامن دار و قمه با مارک آمریکایی بود، و در حال عبور از خروجی استان کشف و ضبط گردید.
دادستان مرکز استان افزود: کالاهای قاچاق کشف شده، برای استفاده در نزاع بوده و چنانچه کشف نمی‌شد، هر یک می‌توانستند دشنه‌ای باشندو در قلب بی گناهی فرو روند.
وی افزود: جهان استکبار امروز به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است و متأسفانه، با رواج استفاده از این سلاح‌ها و در برخی موارد در استان شاهد این هستیم که، با کوچکترین موضوعات که اتفاق بیفتد، جوانان از این ابزارها استفاده می‌کنند و به یقین می‌توانند نقش بسیار مخربی در اجتماع داشته باشند و سبب تهدید جان شهروندان شوند.
مدعی العموم مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تأکید و توصیه به نقش خانواده‌ها در پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار، افزود: همه خانواده‌ها مراقب فرزندان خود بوده و بی تفاوت نباشند، زیرا وجود چنیت سلاح‌هایی در دست فرزندان، سبب ایجاد خطر برای جامعه و همچنین از بین رفتن امنیت آن می‌شود.
وی افزود: این محموله حدود یک میلیارد تومان ارزش دارد.
















نام شما

آدرس ايميل شما

اندکی تفکر
Iran, Islamic Republic of
خدایا بی فرهنگی تا کی
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

سخنگوي شوراي نگهبان افزود: «در ماده ۶ نيز از آنجا كه مشخص نبود، چنانچه پس از اعمال رتبه‌بندي،...
جاي خالي استاد

جاي خالي استاد

عصر روز جمعه در نخستين روز بهمن ماه و در شرايطي كه افكار عمومي ايرانيان تحت‌الشعاع حاشيه‌هاي ...
1