تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۴۴۳۸۸۴
با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد:

جشن میلاد حضرت زهرا و تجلیل از زنان نمونه کهگیلویه و بویراحمد / آیت‌الله حسینی: پوشش زنان مناسب نیست / منشأ ولنگاری‌ها فرهنگ ماهواره‌ای است / زائیدن ترامپ‌ها ارزش ندارد، مادران باید سردار سلیمانی‌ها تربیت کنند (+ تصاویر )

۲
۰
جشن میلاد حضرت زهرا و تجلیل از زنان نمونه کهگیلویه و بویراحمد /  آیت‌الله حسینی: پوشش زنان مناسب نیست / منشأ ولنگاری‌ها فرهنگ ماهواره‌ای است / زائیدن ترامپ‌ها ارزش ندارد، مادران باید سردار سلیمانی‌ها تربیت کنند (+ تصاویر )
کبنا ؛جشن میلاد حضرت زهرا (سلام الله علیها) و تکریم مقام زن وتجلیل از بانوان نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (دوشنبه 4 بهمن ماه 1400) با حضور آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، سید جواد هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری، شهرام مهدوی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد جشن میلاد حضرت زهرا (سلام الله علیها)، تکریم مقام زن و تجلیل از بانوان نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.
در این جشن نادیا صداقت مدیرکل امور بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از مهمترین اقدامات امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد ارائه داد و اظهار داشت: جایگاه مدیریتی زنان در سال 1400 به بیش از 17 درصد رسید.
در ادامه آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به بیان سیره عملی حضرت زهرا (سلام الله علیها) در حوزه دینی، سیاسی و اجتماعی پرداخت و اظهار داشت: نباید از مسیر انسانیت و خدا خارج شویم.
وی افزود: انسان‌هایی که الگو نداشتند و در مسیر انبیاء و ائمه اطهار حرکت نکردند، هم دنیای آنها و هم آخرتشان خراب شد.
آیت الله حسینی در ادامه با اشاره به پوشش بد بعضی از زنان در جامعه امروز، اظهار داشت: پوشش زنان امروز ما مناسب با فرهنگ حضرت زهرا (س) نیست. زنان باید حیا داشته باشد. برخی‌ها تعمداً لباسی می‌پوشند که برجستگی‌های بدنشان مشخص باشد، دختران و زنان ما باید حیا داشته باشند. این فرهنگ رسوخ پیدا می‌کنند تا ریشه جامعه را بزنند. چرا طلاق در جامعه بیداد می‌کند؟ در گذشته کسی اسم طلاق نمی‌آورد و به ندرت طلاق اتفاق می‌افتاد.
وی ادامه داد: فرهنگ ماهواره‌ای بر جامعه اثر گذاشته و منشأ این ولنگاری‌ها همین فرهنگ ماهواره‌ای است.
 نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خانم‌ها مدیر جامعه هستند و اگر گفته می‌شود که جامعه تحت مدیریت خانم‌ها است، مبالغه نکرده‌ایم. لذا ما باید به سمت فرهنگ فاطمی و الهی برویم.
 وی با بیان اینکه مادری و تربیت فرزند صالح مهمترین و ارزشمندترین کار و شغل دنیا است، افزود: تفکر ماهواره‌ای و غربی می‌خواهند که زن را تبدیل به یک کالا کنند که این اهانت به مادران و زنان است.
آیت الله حسینی در ادامه گفت: مقام حضرت زهرا (سلام الله علیها) مقام والای دارد و بعد از رحلت پیامبر اسلام (ص) جبرائیل بر فاطمه زهرا (س) نازل شد که این ارزش مقام زن را نشان می‌دهد و در این مسیر باید زن تعریف شود و زنان باید متوجه باشند که عده‌ای می‌خواهند این مقام را از زن‌ها بگیرند.

وی افزود: تفکر ماهواره‌ای و رسانه‌های شیطانی خط و مششان در این است که ولنگاری فکری و اخلاقی در جامعه رواج پیدا کند و زن‌ها را در کف خیابان‌ها رها کنند و پاکدامنی را از زنان ما بگیرند.
 امام جمعه یاسوج در ادامه وجود مکان‌های تفریحی و ورزشی مناسب زنان را لازم دانست و گفت: باید پارک بانوان و ورزشگاه‌های متناسب با خانم‌ها و فضاهای تفریحی و ورزشی مناسب زنان در جامعه ایجاد شود و ما معتقد هستیم که این مکان‌ها ضرورت دارد.
وی با تاکید بر اینکه تفریح و ورزش مناسب برای زنان ضرورت دارد، تاکید کرد: زنان باید در این مکان‌های مناسب با آرامش و آسایش به تفریح و ورزش بپردازند.
 آیت الله حسینی در سخنان پایانی خود گفت: زائیدن صدام، ترامپ‌ها، بوش‌ها چه ارزش و فایده‌ای دارد، مادران باید امام خمینی (ره)، سردار سلیمانی و امام خامنه‌ای متولد  و تربیت کنند که در شأن و منزلت شیعه و جامعه ایرانی بشود. مادران ما باید ابن سیناها، خوارزمی‌ها، علامه مجلسی، خواجه نصیر طوسی و هزاران دانشمند و برجسته و خادم ملت و آبروی ملت تربیت کنند. 













نام شما

آدرس ايميل شما

اردشیر
Iran, Islamic Republic of
شکر خدا که // سری من سرل درآوو
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بعد معیار انتخاب زنان نمونه چی بوده
میشه یه اشاره ای کنید
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

سخنگوي شوراي نگهبان افزود: «در ماده ۶ نيز از آنجا كه مشخص نبود، چنانچه پس از اعمال رتبه‌بندي،...
جاي خالي استاد

جاي خالي استاد

عصر روز جمعه در نخستين روز بهمن ماه و در شرايطي كه افكار عمومي ايرانيان تحت‌الشعاع حاشيه‌هاي ...
1