تاریخ انتشار
جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۴۴۳۷۷۵
مطلب ارسالی؛

سازمان مدیریت و برنامه ریزی فراموش شده است/ نامه‌ای به استاندار در رابطه با تغییرات در سازمان مدیریت و برنامه ریزی

۶
۴
سازمان مدیریت و برنامه ریزی فراموش شده است/ نامه‌ای به استاندار در رابطه با تغییرات در سازمان مدیریت و برنامه ریزی
کبنا ؛ در یک مطلب ارسالی برای این پایگاه خبری، روح‌الله طاهرمنش عضو فعال ستاد آیت الله سید ابراهیم رئیسی نامه‌ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با تغییر مدیریتی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی نوشته است که متن نامه در ادامه می‌آید.
 به گزارش کبنا، متن نامه به شرح زیر است.
  جناب دکتر احمد زاده
 استاندار محترم و مردمی و انقلابی استان محروم کهگیلویه و بویراحمد
 با توجه به حساسیت‌های منطقه وعمق محرومیت بالای آن انتظار می‌رود که نیروهای انقلابی و مردمی و امین را پای کار بگمارید.
با شناختی که از کارمندان و مدیران در دست است در این راستا یکی از مهمترین جایگاه‌هایی که باید از نیروهای فعال توانا و پای کار در بدنه و در کنار خودتان برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و مناطق محروم استان محروم را تماماً بشناسد و روستای های دور افتاده را کاملاً واقف باشند و بعبارتی مرکز و نبض برنامه و بودجه ریزی است سازمان مدیریت و برنامه ریزی است که نیاز به مدیری توانمند دارد که بودجه را بر اساس شاخص‌های توسعه‌ای و در راستای عدالت توزیع و شفاف سازی کند. مدیری که قادر باشد بودجه را به تمام نقاط محروم استان سرازیر و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی را احیاء و فعال نماید.
 در این راه البته قبل از هر کاری باید در گام اول از معرفی مدیران غیر بومی و ناکارآمد لطفاً خودداری کرد زیرا انتصاب مدیر غیر بومی زمان زیادی می‌برد تا ظرفیت‌های استان را در همه ابعاد از جمله منابع انسانی، ظرفیت‌های توسعه استان عمق محرومیت و شناخت نقاط ضعف و قوت استان را شناسایی کند.
لذا در این راستا جوانان بومی و کارآمد و تحصیلکرده را به مدیریت‌های استان بگمارید تا شاهد پیشرفت و شکوفایی و عمرانی استان باشیم و در مدت زمانی اندکی بتواند استان را در مسیر درست برنامه ریزی همسو با دولت مردمی قرار دهد.
 زئیس کنونی این سازمان در استان از از لحاظ مردم داری و کارهای جهادی واقعاً ضعیف عمل کرده و نیاز به مدیر جهادی است تا با علم، تجربه و دغدغه بتواند منطقه را با کمک استانداری همچون شما انقلابی و ارزشی متحول نماید.
 انشاءالله با توجه به شناخت و انتظاری که از حضرتعالی می‌رود؛ خواهشمندیم از پتانسیل جوانان و نیروهای جهادی و انقلابی که همراه و همگام با جنابعالی و در راستای اهداف انقلاب و دولت مردمی سید دلها استفاده شود تا شاهد انقلاب و تحول در مناطق محروم استان و شتاب در امر توسعه باشیم.
 با تشکر از حسن نیت شما
روح الله طاهرمنش
نام شما

آدرس ايميل شما

هادی
Iran, Islamic Republic of
سواد سواد سواد خواندن و نوشتن یاد بگیری دیگه مدیری احسنتر احسنتر احسنتر حتما تا هفته آینده شما را معرفی می کنیم
خدا شناي
Iran, Islamic Republic of
باسلام
اخه برادر طاهرمنش جنابعالي اخه شما بفرماييد چكاره مملكتييد، شما بفرمايي يه معاون اقتصادي در حوزه استانداري گمارده ايد چ حركت تازه و اقتصادي ازش ديده ايد، در حال حاضر در تيم اقتصادي كشور در صدر مملكت كمبود رجال اقتصادي دارند، بايد بپذيريد اگه مملكت سرپاست فقط بخاطر همين ادماي اقتصادي از طيف اصلاح طلبان هستس چون هرچي نگاه ميكنيم دوستان جنابعالي و باند اصولگرا همه داراي مدرك دكتراي نهج البلاغه، انديشه هاي امام، علوم قراني ، معارف و فقه مباني و … دارند چطور ممكن است كسي كه يه ساعت اقتصاد نخونده بيايد بودجه كاركنه، برادر طاهر منش اقاي دكتر شهابي نسب فردي است بسيار بسيار پاك دست و متخصص اين كاراست ساليان سال در مراحل كارشناس بودجه ، رييس گروه ، معاون و حتي سرپرست سازمان مديريت بودن تا به رياست محترم سازمان مديريت رسيدن، چطور در حالي كه يه لحظه كاربودجه انجام ندادين اطهار نظر ميكنيد، شهابي نه مث اقاي نوروزي فك و فاميلشو اورد سركار نه به نمايتده اي باج داده فقط از تخصص و اعتبار خودش به اينجا رسيده، در محضر خدا بايد پاسخگو باشيد
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام / از جوانان جهادی و انقلابی و ولایی نیست ایشان درای شرکت پیمانکاری دهدشت است که با لابی در ادارات راه و .... برنده مناقصات زیادی می شود و بیش از انکه به دنبال خدمت و کار باشد ،دنبال متفعت و سودجویی شخصی است و ایشان دنبال لابی و نفود در برنامه و بودجه برای تخصیص و اعتبار خارج از قانون و صوابط است . و نبابد یک سایت معتبر خود را دست اویز اسخاص سود جود به نام و نشانهای واهی نماید
صنعت
Iran, Islamic Republic of
نوبت شهرکهای صنعتی کی میشه
زمان زیادی گذشته
روزبهان گزینه خوبی است
ایشالا رئیس بشه
جهان
Iran, Islamic Republic of
😄😄😄😄😄😄😄😄
سلامات
Iran, Islamic Republic of
با تعویض مدیران نرخ بیکاری صفر ونرخ تورم منفی می‌شود واوضاع گل وبلبل می‌شود تسریع در این مهم ازسوی متولیان ام موجب امتنان مضاعف میباشد 🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
1