تاریخ انتشار
جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب : ۴۴۳۷۶۹
در خطبه های نمازجمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ چیتاب مطرح شد؟.

ستاد فرماندهی انتظامی ومنابع طبیعی استان،به پاسگاههای انتظامی و منابع طبیعی بخش نیرو، امکانات وقدرت اختیار بدهند؟.چرا متهمان قبل از بازگشت ماموران ازتحویل آزادمیشوند؟.

۱
ستاد فرماندهی انتظامی ومنابع طبیعی استان،به پاسگاههای انتظامی و منابع طبیعی بخش نیرو، امکانات وقدرت اختیار بدهند؟.چرا متهمان قبل از بازگشت ماموران ازتحویل آزادمیشوند؟.
کبنا ؛به گزارش "کبنا" به نقل از اسماعیل رسامـ خبرنگار، حجت الاسلام عباس آبرومند نسب امام جمعه موقت کبگیان در خطبه های نمازعبادی سیاسی۱ بهمن ۱۴۰۰ چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی وپرهیز از گناه با اشاره به فضیلت نماز اول وقت گفت: دعای فرشتگان در حق نمازگزار برای حفظ ازبلایا، و نیوفتادن در دام گناه ازمهمترین حسنات بجا آوردن نماز در اول وقت است. وی با اشاره به مسئله نماز گزاردن ریاست محترم جمهوری در کاخ کرملین و تبادل نظر وموضع گیری عده ای در فضای مجازی گفت: توقف جلسه بارئیس جمهوری مانند پوتین که یکی از ابرقدرتهای جهان است آن هم هنگام پخش اذان و ادای فریضه نماز نشان ازاین داردکه اصول دولت انقلابی چه برای شروع و چه پایان هرکاری در برنامه ریزیهای داخل یا خارج مهم خداست نه کدخدا، لذا مبنای حرکت  برنامه خدمت به خلق در این دولت نشان میدهد که در همه جا ومکان اولویت پرستش اصل اسلام ارجع تر است. وی خطاب به هتاکان رسانه فضای مجازی و حامیان آنان در قبال تخریب انقلاب و دولت انقلابی هم گفت: در فضای مجازی آنهائیکه دشمن نظام و انقلابند حساب و حد مرزشان جداست، فلذا برایمان تأمُل برانگیزتر از آن موضع گیری حامیان آنان است که بنام همین انقلاب به نان ونوا و پست ومقامی رسیدند وکارشان بجائی رسیده که علاوه بر تخریب انقلاب و دولت انقلابی صراحتا وتلویحا اصرار می کنند که ولی فقیه را قبول ندارندو بی شرمانه به حرمت شهدا وسلیمانیها هتاکی میکنند؟. این خطیب موقت جمعه باتشکر از تلاشهای شبانه روزی نیروی محترم انتظامی در کنترل امنیت استان در جولانگاه پوشالی اشرار گفت: عده ای که علاوه بر شرارتهای خیابانی قصد نشر ونهادینه کردن فرهنگ غلط شرارت در این استان را داشتند، احتمالا یا خوابند یا هم نمیدانند با چه قدرت مطلقی در چه حکومتی طرف هستند؟.وی خاطرنشان کرد: تلاش سبز پوشان سرو قامت همیشه بیدار نیروی محترم انتظامی ستودنیست لذا همکاری مردم دراین زمینه همان سلاح پنهانیست که این نطفه بدترکیب رادر فرهنگ غنی استان متمدن کهگیویه وبویراحمد خفه خواهد کرد. حجت الاسلام عباس آبرومند نسب با اشاره به زحمات پاسگاههای نیروی انتظامی و پاسگاه منابع طبیعی دربخش خطاب به مسئولان ارشد این نهادهادراستان گفت: به ستادفرماندهی نیروی انتظامی استان و اداره کل منابع طبیعی عرض می کنم: علیرغم زحمات متعدد دوپاسگاه نیروی انتظامی چیتاب و چنار دربخش وهمچنین پاسگاه منابع طبیعی کبگیان این نهادها علاوه بر کمبود امکانات جایگاه ،نیرو و قدرت محکمی ندارند و همیشه متهمان زودتر از بازگشت این عزیزان در تحویل خاطی آزادمی گردند؟. لذا خواهشمندیم باتزریق نیرو وترفیع اختیارات به زحمات این عزیزان همیشه بیدار ارج بگزارید. امام جمعه موقت چیتاب باتبریک فرارسیدن روز مادر هم گفت: انشالله یکشنبه هفته پیش رو ازطرف حوزه بسیج خواهران برنامه درخور شأنی برای ای روز میمون تدارک دیده خواهد شد. وی از بخشدار کبگیان و ریاست آموزش وپرورش بخش درخوست کرد تا با بررسی مشکلات مدارس ازطریق رایزنی با مدیرکل آموزش وپرورش اقدام به رفع نواقص ساختاری مدارس کند. امام جمعه موقت کبگیان خطاب به نمازگزاران و شورای اداری بخش درباره مصرف گاز درفصل سرما هم گفت: مدیران محترم ادارات ومردم عزیز در منازل در مصرف بهینه گاز دقت بفرمایند تاخدائی ناکرده در فصل سرما دچار افت فشار احتمالی نشویم.
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
خـبرنگار: اسماعیل رسامـ٫.
نام شما

آدرس ايميل شما

حراج جان

حراج جان

روزنامه شهروند در گزارشی آورد: ١٠ نفس، ١٠ زندگی تسلیم مرگ شدند. دوباره برف و کولاک قربانی ...
‌تجمعات آزاد می‌شود؟

‌تجمعات آزاد می‌شود؟

تا زمانی که تجمعات در شرایط عادی باشد و مردم مطالبات خود را مطرح کنند، برخوردی صورت نمی‌گیرد....
ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

«من همیشه از اکبر می‌ترسیدم. وحشت داشتم که با او مخالفت کنم. برای همین مجبور بودم که ...
1