تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب : ۴۴۳۷۵۰
در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد مطرح شد

فرماندار بویراحمد: قبولی تضمینی کنکور مسئله و مفسده است

۱
۱
فرماندار بویراحمد: قبولی تضمینی کنکور مسئله و مفسده است
کبنا ؛فرماندار شهرستان بویراحمد در انتقاد به مؤسسات تضمینی کنکور گفت: این مؤسسات تضمینی رقم بالایی می‌گیرند و من نمی‌دانم چه تضمینی دارند؟ قبولی تضمین کنکور نداریم و خودش مسئله و مفسده است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح روز پنج شنبه (30 دی ماه 1400)، شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به ریاست شهرام مهدی‌مطلق فرماندار این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری بویراحمد برگزار شد که در این نشست مهدوی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه نگاه به آموزش و پرورش نگاه ناقصی است، اظهار داشت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فرمودند که تعلیم و تربیت هر دو عبادت است و همچنین امام خمینی (ره) می‌فرمایند که رهبر ما آن طفل 13 ساله است، طفل‌های 13 ساله برای دوران جنگ نبودند، این طفل‌ها همواره رهبر رهبران هستند اگر خوب تربیت شوند.
وی افزود: مقام معظم رهبری بیشترین و طولانی‌ترین جلسات را با دانش آموزان و دانشجویان برگزار می‌کند. راهبردی‌ترین فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب با مسئولان نیست، یا با دانش آموزان هست یا دانشجویان.
وی تاکید کرد: نگاه به آموزش و پرورش باید تغییر کند، نگاه به این نهاد ناقص است. در بخش اداری هم نگاه به آموزش و پرورش باید اصلاح شود. لذا ما از همه ادارات می‌خواهیم که آموزش و پرورش همکاری داشته باشند. آموزش و پرورش متولی صفر تا 100 تربیت و تعلیم نیست بلکه مجری است. پس همه موظف هستیم که آموزش و پرورش را در این راستای خطیر کمک کنیم.

 وی به حضوری شدن مدارس اشاره کرد و گفت: آسیب‌های زیادی در آموزش غیرحضوری بوده و الان همه به این نتیجه رسیده‌اند که آموزش حضوری شود. در بحث بازگشایی مدارس هیچ دستگاهی نباید کوتاهی کند. دستگاه‌های خدمات رسان، نیروی انتظامی؛ پلیس راه و ...  همکاری لازم را داشته باشند و کوتاهی ادارات مربوطه گزارش داده شود.
فرماندار شهرستان بویراحمد در ادامه با بیان اینکه حضور مشاوران در مدارس به دلیل جوی که در پی شیوع کرونا به وجود آمده ضروری است، گفت: شبکه بهداشت و درمان در بحث بازگشایی مدارس و به ویژه واکسن کرونا به کمک آموزش و پرورش بیاید. سلامت دانش آموزان، فرهنگیان و خانواده‌ها در اولویت است.
شهرام مهدوی مطلق در ادامه صحبت‌های خود به مؤسسات تضمینی کنکور گریزی زد و گفت: در جلسات بعد این موضوع به طور جد بررسی شود. من می دانم که این مؤسسات تضمینی رقم بالایی می‌گیرند و من نمی‌دانم چه تضمینی دارند؟ آسیبش را می دانم، قبولی تضمین کنکور نداریم و خودش مسئله و مفسده است.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

علیرضا
Iran, Islamic Republic of
هیچ فسادی در کارنیس الکی موسسات بدنام نکنید تدریس عالیه فقط دانش اموز خودشم باید تلاش کنه موسسات عالی هستن به خصوص برای مناطق محروم که تو دبیرستان معلم خوب ندارند
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
1