تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۴۴۳۷۰۵
در نشست کارگروه امور بانوان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

واکنش معاون استاندار به حوادث اخیر کهگیلویه و بویراحمد/ دستگاه‌های فرهنگی پای کار بیایند

۴
۰
انتقاد معاون سیاسی کهگیلویه و بویراحمد از دستگاه‌های فرهنگی؛ به جای چاره‌اندیشی دیگران را متهم می‌کنند
کبنا ؛معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به حوادث اخیر استان واکنش نشان داد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید جواد هاشمی در نشست کارگروه امور بانوان گفت: در نشست گذشته مصوب شد نمایشگاه حجاب و عفاف برگزار شود با ادارات هم مکاتبه شد اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف گفت: در نتیجه غفلت متولیان شاهد فرهنگ غربی و آسیب‌های اجتماعی در جامعه هستیم که اثرات نامطلوبی داشته است.
هاشمی بیان کرد: نزاع‌های اخیر تبعات بدی برای استان کهگیلویه و بویراحمد داشت، متولیان و دستگاه‌های فرهنگی به جای اینکه در این خصوص چاره‌اندیشی کنند خود را مبرا می‌دانند و دیگران را متهم می‌کنند.
وی با اشاره به وضعیت فضای مجازی و سایت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیلی از سایت‌های خبری و فضای مجازی بچه‌های انقلابی و پایبند به انقلاب و نظام هستند اما عده‌ کمی به جای فرهنگ‌سازی اقدام به تشویش ‌اذهان عمومی و پمپاژ ناامیدی می‌کنند‌.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تلاش دشمن همین معرفی الگوهای غربی است، مقام معظم رهبری چند بار تذکر دادند که مراقب شبیخون فرهنگی باشیم اما غفلت کردیم و به راحتی همه ارزش‌های فرهنگی و دینی به فراموشی سپرده شد.
وی با وارداتی خواندن آسیب‌های اجتماعی گفت: آسیب‌های اجتماعی کنونی در جامعه ماحصل شبیخون فرهنگی است، بنابراین ملزم به معرفی الگوهای فرهنگی به جامعه هستیم.
هاشمی با تاکید بر راه‌اندازی نمایشگاه عفاف و حجاب بر انجام کارهای بیشتر در حوزه فرهنگی تاکید کرد و افزود: نمایشگاه به بهترین شکل و با عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب عرضه شود.
هاشمی با تاکید بر رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی گفت: از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی جهت برگزاری بهتر این نمایشگاه استفاده شود.
همچنین نادیا صداقت مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نمایشگاه به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)  و هفته بزرگداشت مقام مادر برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: از تولید کنندگان محصولات فرهنگی داخل و خارج استان برای حضور در این نمایشگاه جهت عرضه پوشش‌های اسلامی دعوت به عمل می‌آید.
صداقت خاطرنشان کرد: همچنین در این نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای زنان به نمایش گذاشته می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این مشکل فقط استان ما نیست چرا میخاید فکر کنید بقیه نقاط کشور از این اتفاقات تلخ نمی‌افتد متاسفانه کا.ر ار نصیحت وبگیر وببند گذشته ریشه این گونه مسائل مربوط به سال‌های سال که انباشته شده وحالا داره به انفجار میرسه فقر بی عدالتی بیکاری بی مسولیتی مسولان.. مسولان ووو همه وهمه علت این رخدادهای تلخ میباشد
سادات
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت استان. بقول روشنفکر جمع کن بساتط را
جهان
Iran, Islamic Republic of
حیفه باید ایشان را بگذارن معاون سیاسی وزارت کشور
پرستار
Iran, Islamic Republic of
بهله ه ه ،
حراج جان

حراج جان

روزنامه شهروند در گزارشی آورد: ١٠ نفس، ١٠ زندگی تسلیم مرگ شدند. دوباره برف و کولاک قربانی ...
‌تجمعات آزاد می‌شود؟

‌تجمعات آزاد می‌شود؟

تا زمانی که تجمعات در شرایط عادی باشد و مردم مطالبات خود را مطرح کنند، برخوردی صورت نمی‌گیرد....
ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

«من همیشه از اکبر می‌ترسیدم. وحشت داشتم که با او مخالفت کنم. برای همین مجبور بودم که ...
1